خبرگزاری کار ایران

نگهداشت‌کاران پیشرو در خدمت رسانی به صنایع پتروشیمی

نگهداشت‌کاران پیشرو در خدمت رسانی به صنایع پتروشیمی
کد خبر : ۱۵۴۱۷۱۷

نگهداشت‌کاران، با بیش از سه دهه فعالیت در صنعت نفت, گاز و پتروشیمی، به منظور کسب سهم بیشتر از بازار داخلی و با ایجاد تفکری فرایندی، و در نظر گرفتن ضرورت حفظ رضایت‌مندی مشتریان، بهبود عملکرد زیست محیطی، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و با به کارگیری دانش و تکنولوژی روز، اقدام به استقرار سامانه مدیریت یکپارچه کرده است.

به گزارش ایلنا؛ شرکت فنی مهندسی "نگهداشت‌کاران" به منظور انجام پروژه‌های تعمیراتی، ساختمانی نصب مکانیکی و راه‌اندازی واحدهای صنایع نفت و پتروشیمی، تأمین و تربیت نیروهای متخصص با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز کرد.

 این شرکت با بهره‌گیری از متخصصین و کارشناسان مجرب صنایع نفت و با رعایت آخرین استانداردهای بین المللی درانجام پروژه‌های مختلف فعالیت مستمر دارد.

نگهداشت‌کاران، با بیش از سه دهه فعالیت در صنعت نفت, گاز و پتروشیمی، به منظور کسب سهم بیشتر از بازار داخلی و با ایجاد تفکری فرایندی و در نظر گرفتن ضرورت حفظ رضایت‌مندی مشتریان، بهبود عملکرد زیست محیطی، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و با به کارگیری دانش و تکنولوژی روز، اقدام به استقرار سامانه مدیریت یکپارچه کرده است.

حوزه فعالیت نگهداشت‌کاران

شرکت فنی مهندسی نگهداشت‌کاران با تکیه بر تجارب و تخصص پرسنل خود و با پایبندی به اصول مهندسی، کیفیت و رعایت کلیه مباحث مرتبط با حفظ محیط زیست، طیف وسیعی از خدمات فنی مهندسی، شامل انجام پروژه‌ها به صورت E، PC، EPC و MC ، اجرای فعالیت‌های سیویل و ساختمانی، نگهداری، بهره‌برداری، نصب، پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی، تعمیرات دوره‌ای اساسی، تامین نیروی انسانی، مکانیکال، برق، ابزار دقیق، در پروژه‌ها و همچنین کلیه فعالیت‌های خدماتی، بازرگانی و حراستی صنایع نفت و گاز، پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع شیمیایی و فولاد را در دستور کار خود قرارداده است.

انجام پروژه‌های تعمیراتی به صورت دوره‌ای و میان دوره‌ای، بازدید داغ و تعمیرات اساسی نیروگاهی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، ایجاد، توسعه، راه‌اندازی، اداره، مشاوره، و اجرای طرح‌های واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت گاز، صنایع شیمیائی، نیروگاهی و پتروشیمی،تعمیرات مجتمع‌های پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی و خطوط لوله،نصب، پیش راه اندازی و راه اندازی پروژه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی،اجرای پروژه‌های بصورت  MC ،مدیریت اجرای پروژه های صنعتی، آبی، ابنیه و سیویل از جمله فعالیت‌های این شرکت به شمار می‌رود.

در خصوص پروژه‌های انجام شده از سوی این شرکت می‌توان به مشاوره و نظارت بر پتروشیمی تبریز، انجام خدمات فنی و مهندسی و تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص پتروشیمی اروند، انجام خدمات فنی و مهندسی و تامین نیروی ماهر پتروشیمی پردیس، انجام خدمات فنی و مهندسی و تامین نیروی انسانی متخصص پتروشیمی ارومیه و انجام خدمات فنی و مهندسی پتروشیمی فجر یک و دو اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز