خبرگزاری کار ایران

موارد استفاده دوربین اسپید دام

موارد استفاده دوربین اسپید دام
کد خبر : ۱۵۴۰۵۷۱

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن مدل DS-2DE7A232IW-AEB(T5)، یک ابزار همه کاره برای نظارت بر محیط‌ های مختلف است. چه بخواهید از منزل خود محافظت کنید، چه بخواهید بر یک محیط صنعتی نظارت داشته باشید، این دوربین پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. زوم 32 برابری اپتیکال این دوربین به شما اجازه میدهد تا کوچک ‌ترین جزئیات را با وضوحی شگفت ‌انگیز مشاهده کنید.

دوربین اسپیددام هایک ویژن، که با نام‌ های دوربین PTZ یا دوربین گردان نیز شناخته میشوند، قابلیت پوشش دهی گسترده و دقیق محیط را فراهم میکنند. اما کاربردهای این دوربین ‌های هوشمند فراتر از یک دوربین مداربسته معمولی است. موارد استفاده دوربین‌ اسپید دام هایک ویژن عبارتند از:

- از ساختمان‌ های اداری گرفته تا منازل مسکونی جهت وقوع جرم و جنایت

-در صنایع مختلف، برای نظارت بر خطوط تولید، کنترل کیفیت محصولات و بهبود بهره ‌وری

-در جاده‌ ها، بزرگراه‌ ها و پارکینگ ‌ها جهت کنترل ترافیک، کاهش تصادفات و مدیریت بهتر جریان خودروها

در پارک‌ های ملی و حیات وحش برای نظارت بر حیوانات، جلوگیری از شکار غیرمجاز و بررسی تغییرات محیطی

-از فرودگاه ‌ها و ایستگاه‌ های قطار گرفته تا مراکز خرید و اماکن عمومی دیگر برای افزایش امنیت و کاهش جرایم

بهترین مدل های دوربین اسپید دام

موارد استفاده دوربین اسپید دام

در بازار امروز، تنوع دوربین‌ اسپید دام هایک ویژن بسیار زیاد است و انتخاب بهترین مدل دوربین مداربسته هایک ویژن میتواند چالش ‌برانگیز باشد. از این رو در این بخش دو تا از بهترین مدل‌ های دوربین اسپید دام هایک ویژن را به شما معرفی کرده ایم.

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن مدل DS-2DE7A232IW-AEB(T5)، یک ابزار همه کاره برای نظارت بر محیط‌ های مختلف است. چه بخواهید از منزل خود محافظت کنید، چه بخواهید بر یک محیط صنعتی نظارت داشته باشید، این دوربین پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. زوم 32 برابری اپتیکال این دوربین به شما اجازه میدهد تا کوچک ‌ترین جزئیات را با وضوحی شگفت ‌انگیز مشاهده کنید. همچنین قابلیت دید در شب قدرتمند نیز به شما اطمینان میدهد که حتی در تاریک ‌ترین شرایط، محیط اطراف شما تحت کنترل است.

دوربین مداربسته PTZ هایک ویژن مدل DS-2DE4425IW-DE-T5، یک چشم تیزبین و قدرتمند است که با قابلیت زوم 25 برابری، کوچکترین جزئیات را از فاصله دور به وضوح به شما نشان میدهد. از طرفی، سنسور تصویر CMOS 1/2.8 اینچی، تصاویری شفاف و پرجزئیات ارائه میدهد. قابلیت دید در شب تا 100 متر، به شما این امکان را میدهد که حتی در تاریکی مطلق نیز محیط اطراف را تحت کنترل داشته باشید. بدنه مقاوم این دوربین با استاندارد IP66، آن را برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف ایده ‌آل کرده است.

خلاصه مقاله

دوربین ‌اسپید دام هایک ویژن، با قابلیت‌ های منحصربه ‌فرد خود، آرامش خاطر را به ارمغان می ‌آورند و به شما کمک میکنند تا در دنیای امروز، امنیت را به بهترین نحو تجربه کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز