خبرگزاری کار ایران

نکات راهنمای خرید آنلاین سیگار آیکاس

نکات راهنمای خرید آنلاین سیگار آیکاس
کد خبر : ۱۵۳۹۹۴۵

دستگاه یا سیگار آیکاس جایگزینی برای سیگار است که تنباکوی واقعی را برای تجربه‌ای آشنا بدون 95 درصد مواد شیمیایی مضر موجود در دود سیگار گرم می‌کند. این دستگاه دنباله‌دار به طور ویژه طراحی شده است تا با تکرار حس و طعمی که شما با آن آشنا هستید، به گذار از سیگارهای معمولی کمک کند.

دستگاه IQOS بخار تنباکو را آزاد می‌کند، دود، و طعم واقعی تنباکو و رضایت سیگار را فراهم می‌کند. در ادامه شما را با نحوه خرید این دستگاه و نکاتی که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید، آشنا خواهیم کرد. 

دستگاه یا سیگار آیکاس چیست؟

IQOS یک سیستم گرمایش تنباکو است که از تنباکویی استفاده می‌کند که در یک کاغذ مخصوص پیچیده شده است تا نیکوتین را به کاربران برساند. این به اصطلاح "هیت استیک" در داخل IQOS گرم می‌شود و نیکوتین همراه با سایر اجزای تنباکو و طعم دهنده‌ها برای استنشاق کاربران آزاد می‌شود.

دستگاه IQOS یک جایگزین بدون دود تنباکو گرم شده برای سیگار است که تنباکو واقعی را به جای سوزاندن گرم می‌کند. اگرچه دستگاه‌های IQOS نوعی بخارساز هستند، اما با کیت‌های ویپ استاندارد یکسان نیستند. در واقع کیت‌های ویپ با یک مایع الکترونیکی پر می‌شوند که سیم‌پیچ داخل آن برای ایجاد بخار گرم می‌شود، دستگاه‌های IQOS از فناوری گرما نمی‌سوزند و چوب‌های تنباکو استفاده می‌کنند.

چوب تنباکو در دستگاه IQOS قرار می‌گیرد که چوب تنباکو را از داخل گرم می‌کند تا بخاری ایجاد کند که می‌توانید از انتهای فیلتر شده چوب تنباکو استنشاق کنید. این یک طعم اصیل تنباکو و تجربه ای مشابه با سیگار کشیدن را ارائه می‌دهد، اما بدون نیاز به احتراق.

نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه ایکاس

سیگار آیکاس گرند ویپ و ویپ بسیار متفاوت هستند. ویپ‌ها یا سیگارهای الکترونیکی بخاری از مایع حاوی نیکوتین ایجاد می‌کنند در حالی که ایکوس یک دستگاه تنباکوی گرم شده است که از گرم کردن ملایم یک چوب تنباکو HEETS حاوی تنباکو واقعی بخار ایجاد می‌کند. هر دو با سیگار کشیدن معمولی متفاوت هستند؛ زیرا تنباکو را نمی‌سوزانند، بنابراین قیر یا خاکستر وجود ندارد.

اما قبل از خرید آنلاین بهتر است که با یک سری نکات که درباره این نوع سیگار است، آشنایی پیدا کنید. 

تعیین نیاز و بودجه بندی 

نکات راهنمای خرید آنلاین سیگار آیکاس

سیگار آیکاس در مدل‌ها و طرح‌های مختلف با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می‌شود. هر یک از شما عزیزان با در نظر گرفتن بودجه بندی و نیازی که دارید، می‌توانید یکی از مدل‌های سیگار آیکاس را انتخاب و خریداری کنید.  مدل‌های پایه مانند ایوس ۲.۴ پلاس، برای افراد مبتدی مناسب هستند، در حالی که مدل‌های جدیدتر مانند ایکوس ۳ و ویو، ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند شارژ سریع‌تر و عمر باتری بیشتر ارائه می‌کنند.

قابلیت حمل سیگار iqos

هنگام سفر می‌توانید IQOS را همراه داشته باشید، اما قبل از انجام این کار باید قوانین کشوری را که به آن سفر می‌کنید بررسی کنید. برخی از کشورها محدودیت هایی برای واردات یا استفاده از محصولات تنباکو گرم شده دارند. همچنین باید با شرکت هواپیمایی چک کنید.

انتخاب رنگ و ظاهر دستگاه 

رنگ و ظاهر سیگار آیکاس نکته دیگری است که باید قبل از خرید آنلاین به آن توجه داشته باشید؛ چراکه طرح‌ها و مدل‌های این دستگاه بسیار زیاد است و قدرت انتخاب شما را بالا می‌برد. 

خرید از فروشگاه معتبر 

فروشگاه‌های بسیاری هستند که دستگاه آیکوس را خرید و فروش می‌کنند. این که اصل و تقلبی بودن آن را تشخیص دهید کار آسانی نیست. تنها راه خرید اصل این دستگاه این است که آن را از یک فروشگاه معتبر با چندین سال سابقه خریداری کنید. 

استفاده از از تنباکوهای مخصوص ایکاس (هیتس)

نکات راهنمای خرید آنلاین سیگار آیکاس

سیگار آیکاس از تنباکوهای مخصوص به خود استفاده می‌کند. شما نمی‌توانید هر مدل تنباکویی که دلخواهتان است را داخل آن بریزید. این نکاتی است که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید تا دستگاه شما عمر طولانی‌تری داشته باشد. 

تمیز کردن دستگاه آیکاس 

یک بار در روز، درپوش را از نگهدارنده بردارید و برس ارائه شده را وارد کنید و آن را بچرخانید. اگر توتونی در آن گیر کرده است، دستگاه را بچرخانید و به آرامی به آن ضربه بزنید. بعد از هر 20 بار، با استفاده از چوب‌های تمیز کننده ارائه شده، یک تمیز کردن عمیق انجام دهید. با انجام دادن این نکات عمر سیگار آیکاس شما طولانی‌تر می‌شود و استفاده آن برای شما لذت بیشتری با خود به همراه دارد. 

آیا استفاده از دستگاه IQOS ایمن تر از سیگار کشیدن است؟

پس از یک دهه تحقیق علمی، از طریق بسیاری از آزمایش‌های بالینی و واقعی برای ارزیابی تأثیر کلی تنباکوی به نتایج جالبی رسیده‌اند. نتایج نشان می‌دهد که تغییر از سیگار به IQOS خطر کمتری برای سلامتی نسبت به ادامه سیگار دارد. در حالی که IQOS به میزان قابل توجهی مواد شیمیایی مضر کمتری نسبت به سیگارهای سنتی تولید می‌کند، اما بدون خطر نیستند. بهترین کاری که می‌توانید برای سلامتی خود انجام دهید این است که سیگار را به طور کامل ترک کنید. با این حال، اگر نمی‌توانید سیگار را ترک کنید، تغییر به سیگار ایکاس می‌تواند جایگزین بهتری باشد.

چگونه از IQOS استفاده کنم؟

نکات راهنمای خرید آنلاین سیگار آیکاس

برای استفاده از IQOS به یک دستگاه IQOS نیاز دارید. به سادگی یک چوب هیت را در دستگاه قرار دهید، دکمه را فشار دهید تا روشن شود و منتظر بمانید تا دستگاه گرم شود. پس از آماده شدن، مانند سیگارهای سنتی، یک پک بزنید. استفاده از این دستگاه چندان دشوار نیست. به راحتی می‌توانید در انجام کارهای روزمره خود از آن استفاده کنید. در زمان خرید می‌توانید از کارشناسان موجود رد فروشگاه کمک بگیرید تا نحوه استفاده صحیح آن را به شما آموزش دهند. 

IQOS با گرم کردن تنباکوی داخل چوب تا دمای حدود 350 درجه سانتیگراد کار می‌کند. این بخار تنباکو تولید می‌کند که می تواند توسط کاربر استنشاق شود. از آنجایی که تنباکو به جای سوزاندن گرم می‌شود، IQOS به میزان قابل توجهی مواد شیمیایی مضر کمتری نسبت به سیگارهای سنتی تولید می‌کند.

نتیجه گیری 

حال که با نکات قبل از خرید آنلاین دستگاه آیکاس آشنایی پیدا کردید. باید آن را از یک فروشگاه معتبر همچون فروشگاه گرند ویپ خریداری کنید تا یک سیگار آیکاس معتبر در دستان خود داشته باشید. کارشناسان مجموعه گرند ویپ همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای شما عزیزان هستند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز