خبرگزاری کار ایران

داستان موفقیت را با طعم «سن‌اچ» بنوشید

داستان موفقیت را با طعم «سن‌اچ» بنوشید
کد خبر : ۱۵۳۹۶۹۷

واحد تولیدی سن‌ایچ در ابتدا با تولید آبمیوه در ساوه فعالیت خود را آغاز کرد. زمانی که آبمیوه‌های سن‌ایچ به درب خانه‌ها رسید، مردم با مشاهده کیفیت آن را به یکدیگر توصیه می‌کردند تا جایی که آبمیوه‌های سن‌ایچ پای ثابت مراسم و مهمانی‌ها شد. با اخذ گواهینامه‌های بین المللی مثل سیستم مدیریت کیفیت، سیستم ایمنی مواد غذایی، سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه، اچ ای سی سی پی در شرایط بهداشتی و بهینه تولید سن‌ایچ استانداردهای خود را در بین مشتریان اثبات کرد.

به گزارش ایلنا؛ از سال 1356 واحد تولیدی "سن‌ایچ" توانست جوایز موفقیت متعددی را از آن خود سازد.

اما رمز این پیروزی چیست؟ واحد تولیدی سن‌ایچ در ابتدا با تولید آبمیوه در ساوه فعالیت خود را آغاز کرد. زمانی که آبمیوه‌های سن‌ایچ به درب خانه‌ها رسید، مردم با مشاهده کیفیت آن را به یکدیگر توصیه می‌کردند تا جایی که آبمیوه‌های سن‌ایچ پای ثابت مراسم و مهمانی‌ها شد. با اخذ گواهینامه‌های بین المللی مثل سیستم مدیریت کیفیت، سیستم ایمنی مواد غذایی، سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه، اچ ای سی سی پی در شرایط بهداشتی و بهینه تولید سن‌ایچ استانداردهای خود را در بین مشتریان اثبات کرد.

تا اینکه در ادامه محصولات خود را به تولید انواع آبمیوه‌های گازدار و نوشیدنی مالت افزایش داد و دومین خط تولید در فیروزکوه با هدف راه‌اندازی اولین خط تولید نیتروهات فیل در خاورمیانه آغاز به کار کرد. اما مسیر سن‌ایچ تداوم یافت. این واحد تولیدی دو مقوله آموزش و مسئولیت اجتماعی را در مسیر تعالی خود ضروری دارد. تا جایی که در هر دو حوزه اقدامات اساسی را ترتیب داد.

به گفته بانیان این مجموعه «هر درخت که کاشته می‌شود سایه‌ای می‌سازد که نسل‌های پیاپی می‌توانند در آن با آرامش بنشینند. خرد و تجربه در هر صنعت از جنس همان سایه‌ای است که باید نسل‌ اندر نسل تداوم داشته باشد. این ارزشی است که در سن‌ایچ به آن معتقدیم و بر اساس آن تصمیم گرفتیم تا با تأسیس یک دانشگاه این تجربیات را به ریشه‌های دانش گره بزنیم و آن را به نسل بعد منتقل کنیم. با این هدف، دانشگاه علمی ‌و کاربردی عالیفرد به‌عنوان اولین مرکز دانشگاهی شهرستان ساوجبلاغ (هشتگرد)، در سال 1377 تأسیس شد.

در عین حال همراه با کیفیت محصولات به مسائل زیست‌ محیطی نیز هم‌زمان بیندیشیم و قدم‌هایی در زمینه مسئولیت اجتماعی برداریم. این دغدغه باعث شکل‌گیری کمپین‌ها و اقدامات مؤثری توسط سن‌ایچ در راستای حفظ محیط‌ زیست شد.» بر همین اساس بود که سن‌ایچ اقداماتی از جمله حفظ درختان با حذف تبلیغات کاغذی، کارآفرینی محیط زیستی با تولید کیسه‌های پارچه‌ای، به کارگیری تکنولوژی با صرفه‌جویی در آب، آموزش‌های هدفمند زیست محیطی، پاکسازی محیط زیست از زباله و پلاستیک را در دستور کار قرار داد.

گفتنی است؛ در سال گذشته هفدهمین مراسم تجلیل از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت ایران توسط سازمان ملی استاندارد ایران، شرکت عالیفرد (سن‌ایچ) مفتخر به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت برگزیده و جایزه ملی کیفیت ایران شد. دارابودن گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015، مدیریت کیفیت ISO10002:2018 و گواهینامه بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ISO/IEC17025:2017 می‌توان دریافت که کیفیت و ارتقا محصولات از مهم‌ترین موارد مدنظر این تولیدکننده بزرگ کشور است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز