خبرگزاری کار ایران

لذتی برای تمام سلایق با محصولات «صباح»

لذتی برای تمام سلایق با محصولات «صباح»
کد خبر : ۱۵۳۷۰۵۶

شرکت فرآورده‌های لبنی صباح در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را با تولید پنیر آغاز کرد. اما در مدت زمان کوتاهی محصولات شرکت به تولید شیر، دوغ، ماست و خامه افزایش یافت.تا جایی که تقریباً اغلب نیازهای سبد خانوار در محصولات لبنی توسط این شرکت تولید می‌شود.

ایلنا: در راستای همراهی با مصرف‌کنندگان، برخی واحدهای تولیدی بخشی از اقدام خود را آموزش همراه با نشاط و سرگرمی‌ قرار داده‌اند. موضوعی که در مجموعه صباح با طراحی یک مجله خواندنی محقق شده است.

شرکت فرآورده‌های لبنی صباح در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را با تولید پنیر آغاز کرد. اما در مدت زمان کوتاهی محصولات شرکت به تولید شیر، دوغ، ماست و خامه افزایش یافت. تا جایی که تقریباً اغلب نیازهای سبد خانوار در محصولات لبنی توسط این شرکت تولید می‌شود.

متخصصین تحقیق و توسعه صباح همواره در تلاشند تا با در نظر گرفتن سلامت و طبیعی بودن مواد اولیه، طعمی‌ خاص و مورد پسند مصرف کنندگان را فرموله و به بازار عرضه کنند تا جایی که این مجموعه مدعی است بیش از دو دهه است که حفظ و ارتقای سلامت مصرف‌کنندگان در محیط زیستی پاک را مأموریت اصلی خود قرار داده و باور دارد ساختن آینده در گروه توجه توأم به انسان و محیط زیست است.

"صباح" که صادر کننده نمونه ملی سال ۱۳۹۷ است تولید اولین پنیر خامه‌ای به روش اولترافیلتراسیو، تولید اولین پنیر با ظرف شیشه‌ای (پنیر جار) ، پنیر خامه‌ای با کراکر و ماست طعم دار با غلات برای اولین بار در ایران را در کارنامه خود دارد.

تولید روزانه این مجموعه هزار تن بوده و با تولید بیش از ۱۰۰ تن از انواع پنیر پاستوریزه و بویژه "پنیر فتا" با کیفیت بسیار عالی از فعال‌ترین کارخانه‌های گروه صنعتی است. گروه صنعتی صباح در بسیاری نقاط کشور اقدام به راه اندازی و اداره شرکت‌های صنعتی بزرگ و با بازده بالا کرده است.

اما یکی از اقدامات قابل توجه این مجموعه راه‌اندازی مجله‌ای الکترونیکی در سایت آن است که با ارائه مطالبی در خصوص سلامت، سبک زندگی،  آشپزی،  تغذیه و خانواده و با هدف احترام به علایق و سلایق همه هموطنان عزیز و افزایش دانش و آگاهی‌های آنان در خصوص موضوعات فوق فعالیت دارد. در این مجله موضوعات جذاب که می‌تواند مورد توجه خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد، یکی از اقدامات قابل توجه واحد تولیدی است که توجه به ارتباط گیری بهینه با مشتری را نشان می‌دهد.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز