خبرگزاری کار ایران

رویکرد نوینی در تولید زعفران

رویکرد نوینی در تولید زعفران
کد خبر : ۱۵۳۶۹۲۷

زعفران را می‌توان به بسیاری از غذاها از جمله برنج، خورشت، سوپ، چای و دمنوش اضافه کرد. همچنین می‌توان از زعفران برای تهیه دسرها و شیرینی‌ها نیز استفاده کرد. علاوه بر مصرف خوراکی، زعفران را می‌توان به صورت موضعی نیز استفاده کرد.

ایلنا: زعفران‌های "نوین زعفران" به دلیل استفاده از روش‌های جدید استخراج، غلظت بالاتری از مواد مغذی مانند کروسین، کروستین و سافرانال دارند. این مواد مغذی مسئول بسیاری از خواص درمانی زعفران هستند.

رویکرد نوینی در تولید زعفران

ایجاد مزیت از جمله غلظت و ماندگاری بیشتر اقدامی است که مجموعه «نوین زعفران» در تولیدات خود به آن توجه داشته است تا در گروه واحدهای نمونه صادراتی قرار گیرد.

نوین زعفران در سال ۱۳۷۱ به پشتوانه ارزشمند چندین نسل در کشاورزی زعفران، آغاز به کار کرد. ایجاد نوآوری و تحول همه جانبه در تمامی جنبه‌های محصول زعفران هدف ترسیمی بود. تا جایی که نوین زعفران تغییرات چشم گیری در تولید، بسته‌بندی، استانداردسازی و شناخت زعفران ایرانی در سطح جهانی و ساختاری توانمند برای رقابت در بازارهای بین المللی ایجاد کرده است.

نوین زعفران با عزم توسعه امکانات، در جهت ارتقای کیفیت و بسته بندی محصولات زعفران، با استفاده از روش های جدید و پیشرفته پیش آمده و برای اطمینان از کیفیت و اصالت زعفران به‌روزترین آزمایشگاه ها را در اختیار گرفته است.

زعفران‌های نوین زعفران به دلیل استفاده از روش‌های جدید استخراج، غلظت بالاتری از مواد مغذی مانند کروسین، کروستین و سافرانال دارند. این مواد مغذی مسئول بسیاری از خواص درمانی زعفران هستند. همچنین به دلیل استفاده از روش‌های جدید بسته‌بندی، ماندگاری طولانی‌تری دارند.

این امر باعث می‌شود که زعفران تازه‌تر و باکیفیت‌تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد. در عین حال  زعفران‌های نوین زعفران به دلیل استفاده از روش‌های جدید خشک‌کردن، طعم و عطر بهتری دارند. این امر باعث می‌شود که از زعفران در غذاها و نوشیدنی‌ها بهتر لذت برد.

این واحد تولیدی با ارائه محصولات کیفی مدعی است تولیدات آن برای افرادی که به دنبال بهبود سلامت قلب و عروق خود هستند، افرادی که به دنبال بهبود عملکرد مغز خود هستند، افرادی که به دنبال بهبود سلامت استخوان‌های خود هستند وافرادی که به دنبال بهبود سلامت روان خود هستند، مفید است.

زعفران را می‌توان به بسیاری از غذاها از جمله برنج، خورشت، سوپ، چای و دمنوش اضافه کرد. همچنین می‌توان از زعفران برای تهیه دسرها و شیرینی‌ها نیز استفاده کرد.علاوه بر مصرف خوراکی، زعفران را می‌توان به صورت موضعی نیز استفاده کرد. برای این کار، می‌توان زعفران را به صورت پودر یا روغن در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کرد.

در عین حال از دیرباز تاکنون، این ادویه ارزشمند، به عنوان یکی از عناصر کلیدی در ترکیبات عطرها به کار می‌رود که دارای بویی شیرین به همراه تلخی خاص است. همچنین زعفران به عطرها پایداری و عمق می‌بخشد.

افزایش تمرکز ذهنی، مقابله با التهاب، سلامت قلبی، مدیریت وزن و سلامت چشم از خواص درمانی زعفران است.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز