خبرگزاری کار ایران

معرفی انواع قطارهای فدک و امکانات آن

معرفی انواع قطارهای فدک و امکانات آن
کد خبر : ۱۵۳۵۳۴۸

سفر با قطار یکی از راه های سفری است که امنیت آن توجه مسافران را به خود جلب کرده. یکی از شرکت های ریلی که امکانات منحصر به فردی در زمینه سفر با قطار ارائه می‌دهد قطارهای فدک هستند.

سفر با قطار یکی از راه های سفری است که امنیت آن توجه مسافران را به خود جلب کرده. یکی از شرکت های ریلی که امکانات منحصر به فردی در زمینه سفر با قطار ارائه می‌دهد قطارهای فدک هستند. این شرکت با ارائه چهار نوع بلیط قطار مختلف پیشنهادهای ویژه ای برای مسافران آماده کرده. در سفر با این قطار، امکانات پایه را با کیفیت بالا و خدمات ویژه دریافت خواهید کرد.

امکانات منحصر به فرد قطار پنج ستاره فدک

هر قطار به صورت پایه یک سری امکانات به مسافران خود ارائه می‌دهد که سفری راحت داشته باشد. در قطارهای فدک امکاناتی به صورت ویژه و اختصاصی ارائه می‌شوند. گیت اختصاصی در راه آهن و عدم معطل شدن مسافران از مهم ترین ویژگی های قطار فدک است.

مسافران امکان تنظیم حرارت دمای کوپه بین 22 تا 26 درجه را دارند. همچنین کوپه ها مجهز به سیستم صوتی و تصویری هستند و هر مسافر بدون تداخل با همراه خود میتواند فیلم یا موسیقی دلخواه را گوش دهد و به همین منظور هر مسافر یک هدفون خواهد داشت و مجموعه کاملی از فیلم ها و موسیقی در اختیارش قرار میگیرد.

دکمه ای در هر کوپه قرار دارد که مسافران در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز میتوانند مهماندار را صدا کنند. مهمانداران قطار فدک در کلاس های مخصوص آموزش می بینند و با صبر و حوصله ای زبانزد به درخواست های مسافران رسیدگی میکنند. مسافران میتوانند با استفاده از سیستم های تصویری موقعیت مکانی و شرایط آب و هوایی محیط بیرون را هر لحظه در طول سفر چک کنند.

کوپه ها به گونه ای طراحی شده اند که در هیچ ساعت از شبانه روز صدایی مزاحم مسافران نخواهد شد، در نتیجه خواب راحت و باکیفیتی در طول سفر تجربه خواهند کرد و حتی میتوانند به راحتی به برگزاری کلاس های آنلاین خود بپردازند زیرا قطار مجهز به اینترنت و wifi است.

اگر در نور زیاد خواب راحتی ندارید، سفر با قطار فدک برای شماست زیرا در هر کوپه امکان تنظیم نور محیط وجود دارد. ارائه ی سرویس های خواب باکیفیت و پک های بهداشتی برای هر مسافر از دیگر امکانات این شرکت ریلی است. سیستم تهویه هوا در کوپه ها وجود دارد که در هر فصل از سال مسافران هوای تازه را استفاده میکنند.

سرعت قطار فدک

قطارهای فدک با خطوط ریلی منحصر به این شرکت است، با سرعتی معادل 200 کیلومتر بر ساعت مسافران را به مقصد میرسانند. شما با تهیه بلیط تهران-مشهد قطار فدک در مدت زمان 10:30 ساعت به مشهد میرسید ولی دیگر قطارها بخاطر توقف در ایستگاه های مختلف طی 12 ساعت به مقصد میرسند.

نظافت قطار

در طی سفر در هر واگن قطار دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده و در طول سفر چندین بار ضدعفونی و نظافت میشود. همچنین زباله ها را هر چند ساعت یکبار تخلیه میکنند و رسیدگی کافی درمورد نظافت انجام میشود.

سرویس های پذیرایی در قطار فدک

در ابتدای سفر با سرو نوشیدنی خوش آمدگویی از مسافران پذیرایی میشود. در ادامه ی سفر با توجه به بلیط خریداری شده منوی غذایی قطار فدک را دریافت خواهید کرد. تمام بلیط های قطار از سرو نوشیدنی گرم به طور نامحدود توسط مسافر، سرو نوشیدنی همراه غذا (بلیط عصرانه این مورد نمیشود) برخوردار هستند. یک کوپه مهماندار در قطار وجود دارد که امکان گرم کردن غذا را به مسافران ارائه می‌دهد.

غذاهای سرو شده در قطار فدک زیر نظر کترینگ اتریشی-ایرانی دونا تهیه میشوند و منوی غذایی توسط این شرکت ارائه میشود.در این منو غذاهای سالم گرم و غیر فست فودی دیده میشود که مطابق ذائقه ایرانی تهیه شده اند.

معرفی انواع قطارهای فدک و امکانات آن

خدمات ویژه قطار فدک

اگر به صورت خانوادگی سفر میکنید و نوزاد به همراه دارید، قطارهای فدک امکان ارائه گهواره را دارند. همچنین برای افرادی که دارای معلولیت جسمی یا کم توان هستند امکان دریافت ویلچر فراهم شده.

حمل خودرو با قطار فدک

امکان حمل خودرو با قطار فدک وجود ندارد و مسافران باید بلیط حمل خودرو را به صورت جداگانه تهیه کنند و چند ساعت قبل از حرکت خودرو را به راه آهن تحویل دهند.

انواع کلاس های قطار فدک

قطار فدک متعلق به شرکت ریلی ریل پرداز نوآفرین است و این شرکت تنها یک نوع قطار دارد که بلیط با کلاس های متفاوتی برای مسافران ارائه داده. کلاس های بلیط قطار فدک خدمات متفاوتی را به مسافر ارائه می‌دهند.

کلاس ویژه قطار فدک

بالاترین سطح امکانات دریافتی در این کلاس است:

1. فرش قرمز برای عزیمت مسافران قبل از سفر

2. امکان صدا زدن و درخواست احضار مهماندار در هر زمان از شبانه روز

3. دستمال مرطوب گرم یا سرد در آغاز سفر بنا به فصل

4. انواع نوشیدنی های گرم یا سرد به صورت نامحدود

5. سرو غذای مدنظر در ظروف چینی به همراه نوشیدنی و دسر انتخابی

6. پک بهداشتی ارائه شده شامل مسواک، خمیردندان، واکس کفش، چشم‌بند و دمپایی در یک کیف مخمل

7. ارائه ی سرویس های خواب

8. امکان تنظیم دمای کوپه برای مسافران

کلاس بیزنس قطار فدک

با هزینه ی کمتر خدمات متفاوتی را نسبت به مسافران عادی در طول سفر داشته باشید:

1. سرویس خواب برای هر مسافر

2. پک بهداشتی شامل چشم‌بند، مسواک، خمیردندان، دمپایی و شانه در بسته بندی زیبا

3. امکان تغییر دمای کوپه

4. نوشیدنی گرم نامحدود

5. سرو صبحانه و عصرانه بسته به زمان سفر

6. سرو دسر و غذا و نوشیدنی انتخابی

کلاس اکونومی قطار فدک

اگر تمایل به دریافت خدمات پایه با کیفیت بسیار بالا و هزینه ی کمتر نسبت به دیگر کلاس های قطار فدک دارید، کلاس اکونومی برای شماست.

1. ارائه پک بهداشتی شامل مسواک و خمیردندان، شانه،دمپایی و چشم‌بند

2. ارائه امکانات صوتی و تصویری نظیر هدفون

3. سرو نوشیدنی سرد به همراه غذای انتخابی

4. ارائه نوشیدنی های گرم به تعداد نامحدود برای مسافر

کلاس عصرانه قطار فدک

کلاس عصرانه مانند کلاس اکونومی است با این تفاوت که شام و ناهار سرو نمی‌شود و مسافر از عصرانه قطار فدک استفاده می‌کند و از سایر امکانات با هزینه کمتر بهره مند می‌شود.

خدمات ترانسفر مسافران قطار فدک

از دیگر تفاوت های قطار فدک خدمات ترانسفر آن است که برای مسافرانش تهیه دیده. این خدمات با توجه به نوع بلیط مسافر تعیین می‌شود.

1. کلاس ویژه قطار امکان ترانسفر رایگان وجود دارد

2. کلاس بیزنس ترانسفر رایگان تا سقف 60 هزار تومان

3. کلاس اکونومی ترانسفر با تخفیف 30درصدی تا سقف 30 هزارتومان

4. کلاس عصرانه ترانسفر با تخفیف 20 درصدی تا سقف 30 هزارتومان

انواع کوپه های قطار فدک

کوپه های قطار فدک 4 نفره هستند و تمام کوپه ها دارای تخت های مناسب با ارگونومی بدن انسان و بزرگتر از تخت های سایر قطارها هستند. همچنین برای هر مسافر یک میز برای سرو غذا و انجام کارهای شخصی طراحی شده.

معرفی انواع قطارهای فدک و امکانات آن

کوپه دونفره

اگر تمایل به کوپه ی دونفره دارید هنگام رزرو بلیط خود باید کوپه را به صورت دربست رزرو کنید. البته باید هزینه ی دو مسافر دیگر را هم بپردازید.

مراکز فروش بلیط قطار فدک

شما می‌توانید بلیط قطار فدک را از آژانس های مسافرتی یا به صورت آنلاین از سایت اصلی قطار فدک تهیه کنید.

سایت اصلی قطار فدک

سایت اصلی قطار فدک برای اطلاعات بیشتر درمورد قطار www.fadaktrains.com

بلیط قطار فدک برای بازنشستگان نیروی مسلح

برای تهیه بلیط با تخفیف بیشتر از موسسه توانمندی بازنشستگان بلیط خود را با 12درصد تخفیف تهیه کنید.

مسیرهای حرکت قطار فدک

این قطار در مسیرهای تهران، مشهد، قزوین، کرج، قم، خرمشهر، رشت و اهواز فعالیت دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز