خبرگزاری کار ایران

پشتیبانی VoIP (چطور پشتیبانی رایگان بگیرم؟)

پشتیبانی VoIP (چطور پشتیبانی رایگان بگیرم؟)
کد خبر : ۱۵۱۱۷۹۴

استفاده از خدمات VoIP (Voice over IP) می‌تواند تحولی بزرگ در نحوه ارتباطات تجاری شما ایجاد کند. اما مهم‌تر از نصب و راه‌اندازی این خدمات، داشتن پشتیبانی مناسب است. بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات VoIP، پشتیبانی رایگان را به عنوان بخشی از بسته خدماتی خود ارائه می‌دهند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از شرکت‌ها پشتیبانی رایگان بگیرید؛ بنابراین تا انتها با ما باشید.

استفاده از خدمات VoIP (Voice over IP) می‌تواند تحولی بزرگ در نحوه ارتباطات تجاری شما ایجاد کند. اما مهم‌تر از نصب و راه‌اندازی این خدمات، داشتن پشتیبانی VoIP مناسب است. بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات VoIP، پشتیبانی رایگان را به عنوان بخشی از بسته خدماتی خود ارائه می‌دهند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از شرکت‌ها پشتیبانی رایگان بگیرید؛ بنابراین تا انتها با ما باشید.

 

نحوه دریافت پشتیبانی رایگان از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات VoIP

باید برای دریافت پشتیبانی VoIP به موارد زیر توجه کنید:

  1. انتخاب شرکت‌های معتبر

ابتدا باید شرکت‌هایی را انتخاب کنید که سابقه خوبی در ارائه خدمات VoIP دارند. شرکت‌های معتبر اغلب پشتیبانی رایگان را به عنوان بخشی از خدمات خود ارائه می‌دهند. بررسی نظرات مشتریان قبلی و مشاهده نمونه کارهای شرکت می‌تواند در این انتخاب به شما کمک کند.

  1. بررسی بسته‌های خدماتی

بسیاری از شرکت‌ها در بسته‌های خدماتی خود پشتیبانی VoIP رایگان را ارائه می‌دهند. هنگام انتخاب سرویس VoIP، به جزئیات بسته‌های خدماتی توجه کنید و مطمئن شوید که پشتیبانی رایگان شامل آن می‌شود.

  1. پرسش از فروشنده

در هنگام خرید سرویس VoIP، از فروشنده درباره جزئیات پشتیبانی رایگان سوال کنید. برخی شرکت‌ها ممکن است در دوره‌های خاصی، مثلا به صورت یکماهه یا حتی یک سال اول را، پشتیبانی رایگان ارائه دهند. اطلاع از این جزئیات می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد.

  1. قراردادهای خدماتی (SLA)

شرکت‌های حرفه‌ای معمولاً قراردادهای سطح خدمات (SLA) را ارائه می‌دهند که در آن جزئیات پشتیبانی و تعهدات شرکت نسبت به شما مشخص شده است. مطمئن شوید که پشتیبانی رایگان در این قراردادها ذکر شده باشد.

  1. بهره‌گیری از دوره‌های آزمایشی

برخی شرکت‌ها دوره‌های آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند که شامل پشتیبانی نیز می‌شود. استفاده از این دوره‌ها به شما امکان می‌دهد تا کیفیت خدمات و پشتیبانی شرکت را بدون هزینه اضافی ارزیابی کنید.

در شرکت پیوندتل، ما معتقدیم که پشتیبانی قوی یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات با کیفیت است. به همین دلیل، ما تلاش می‌کنیم تا شما همیشه از پشتیبانی مناسب برخوردار باشید.

 پشتیبانی VoIP (چطور پشتیبانی رایگان بگیرم؟)

انوع پشتیبانی VoIP

پشتیبانی VoiP را می‌توانید به‌شکل ساعتی، روزانه، دوره‌ای و حضوری بگیرید.

  1. پشتیبانی ساعتی: اگر نیاز به کمک فوری دارید، می‌توانید از پشتیبانی ساعتی استفاده کنید. به‌عنوان مثال تیم پشتیبانی شرکت پیوندتل در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات و مشکلات شما پاسخ خواهد داد و راه‌حل‌های لازم را ارائه خواهد کرد.
  2. پشتیبانی روزانه: در صورتی که حل مشکل شما نیازمند زمان بیشتری است، می‌توانید از پشتیبانی روزانه استفاده کنید. در این روش کارشناس یک روز کاری کامل برای رفع مشکل شما وقت می‌گذارد.
  3. پشتیبانی دوره‌ای: پشتیبانی دوره‌ای به شما این امکان را می‌دهد که در فواصل زمانی مشخص، سرویس و سیستم‌های ویپ شما بررسی و به‌روزرسانی شوند. این نوع پشتیبانی مناسب برای شرکت‌هایی است که به دنبال حفظ کارایی و به‌روزرسانی منظم سیستم‌های خود هستند.
  4. پشتیبانی حضوری: اگر مشکل شما به گونه‌ای است که نیاز به حضور کارشناس در محل شرکت دارید، می‌توانید از پشتیبانی حضوری استفاده کنید. کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می‌شوند و مشکلات را به صورت کامل برطرف می‌کنند.

 

برآورد هزینه و تعرفه پشتیبانی VoIP 

هزینه پشتیبانی ویپ وابسته به چندین عامل است:

  • اندازه پروژه
  • نوع تجهیزات
  • سیستم تلفن مورد استفاده
  • ساعات مورد نیاز برای پشتیبانی

شرایط پشتیبانی VoIP رایگان پیوندتل

پیوندتل با ارائه خدمات VoIP برتر، پشتیبانی رایگان 60 تا 365 روزه را نیز به مشتریان خود هدیه می‌دهد. این پشتیبانی رایگان به این معناست که اگر از خدمات ما استفاده کنید، می‌توانید از پشتیبانی رایگان ما نیز بهره‌مند شوید. سیستم تلفن VoIP مانند سایر سرویس‌های تحت‌شبکه درون‌سازمانی نیاز به پشتیبانی دارد. برای داشتن سرویسی پایدار و بدون اختلال، بهتر است با یک شرکتِ متخصص قرارداد پشتیبانی VoIP ببندید. پیوندتل با 10 سال تجربه در ارائه خدمات ویپ آماده است تا از سیستم تلفن تحت‌شبکه شما پشتیبانی کند.

  • مشتریان پیوندتل: اگر خدمات ویپ را از پیوندتل دریافت کرده‌اید، می‌توانید طبق قرارداد از خدمات پشتیبانی این شرکت استفاده کنید. این خدمات شامل بررسی، تعمیر و به‌روزرسانی سیستم‌های شما خواهد بود.
  • مشتریان دیگر: اگر خدمات ویپ را از پیوندتل نگرفته‌اید، تمامی خدمات پشتیبانی شامل هزینه خواهد بود. در این حالت، می‌توانید با پیوند قرارداد پشتیبانی دوره‌ای ببندید تا از خدمات حرفه‌ای‌ آن‌ها بهره‌مند شوید.

پشتیبانی VoIP (چطور پشتیبانی رایگان بگیرم؟)

برای دریافت خدمات پشتیبانی ویپ از پیوندتل می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید.

  1. تماس با شماره 02191005004 یا تکمیل فرم درخواست مشاوره روی سایت
  2. اعلام نیاز و اعلام شرایط حاضر شبکه و سیستم تلفن VoIP
  3. بررسی شرح نیاز و برآورد هزینه پشتیبانی
  4. تنظیم قرارداد پشتیبانی ویپ و شروع آسودگی خاطر شما
پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز