خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز ماساژ اصفهان [لیست 5 سالن ماساژ] تلفن ماسور

بهترین مرکز ماساژ اصفهان [لیست 5 سالن ماساژ] تلفن ماسور
کد خبر : ۱۵۰۹۶۶۹

ماساژ یکی از راهکارهای درمانی ، کاهش استرس یا رفع یک مشکل پزشکی است. شما می‌توانید برای انواع ماساژ به‌دنبال بهترین مرکز ماساژ در اصفهان باشید.

 

تصور کنید؛ خسته از سر کار برمی‌گردید و ماهیچه‌های بدنتان درد می‌کند، اما یک تراپیست حرفه‌ای وجود دارد که روی هر ماهیچه منقبض کار کرده و گره‌ها را به آرامی از هم باز می‌کند. ماساژ به معنای واقعی کلمه اندام شما را ریلکس خواهد کرد و ذهن و بدن را آرام می‌کند و حتی به پوست شما درخشش بدهد. قطعا این خدمات در بهترین مرکز ماساژ اصفهان با بهترین امکانات در کیفیت عالی ممکن است.

لیست بهترین مراکز ماساژ در اصفهان

در زندگی پر استرس امروزی ماساژ یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به آرامش می‌باشد. در اصفهان مراکز ماساژ متعددی وجود دارد اما ما در این مطلب لیست 5 بهترین مرکز ماساژ اصفهان را معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه همراه ما باشید.

بهترین مرکز ماساژ اصفهان [لیست 5 سالن ماساژ] تلفن ماسور

بهترین خدمات ماساژ در شهر اصفهان

به نقل از بهترین ها در اصفهان تحریک برخی نقاط بدن می‌تواند تاثیر مفید و مثبتی روی دیگر اعضای بدن داشته باشد اما برای این که بتوان از این موهبت بهره‌مند شد، باید ماساژ به شکل اصولی و علمی انجام شود. برای این کار مراجعه به بهترین مرکز ماساژ اصفهان که بهترین خدمات را ارائه می‌دهد اصل بسیار مهمی است. بنابراین برای اینکه از بهترین خدمات ماساژ در شهر اصفهان بتوان بهره برد باید اطلاعات خود را در مورد انواع ماساژ در اصفهان بالا ببریم.

انواع ماساژ

امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی، تکنیک‌های ماساژ نیز انواع گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. اگر شما بخواهید براساس شرایط فعلی خود یکی از انواع تکنیک‌های ماساژ را انتخاب نمایید، شاید برای شما کمی گیج‌کننده باشد. بنابراین ما در اینجا به معرفی تعدادی از انواع ماساژ در بهترین مرکز ماساژ اصفهان می‌پردازیم تا شما بتوانید انتخاب دقیق‌تر و مناسب‌تری نسبت به حال عمومی خود داشته باشید.

1. ماساژ درمانی سوئدی

این ماساژ بر اساس مفاهیم آناتومی و فیزیولوژی است که برای احیای بدن و بهبود سلامت کلی آن بسیار مفید می‌باشد. در ماساژ سوئدی از روغن یا لوسیون مخصوص برای محافظت از پوست در برابر اصطکاک دست ماساژور با پوست شما استفاده می‌شود. ماساژ سوئدی، علاوه بر اینکه آرامش ماهیچه‌های بدن را فراهم می‌کند، همچنین درد‌های جزئی را التیام می‌بخشد. شما می‌توانید این ماساژ تخصصی درمانی در اصفهان را در مرکز ماساژ اصفهان انجام دهید.

2. ماساژ آروماتراپی

ماساژ آروماتراپی درواقع همان ماساژ سوئدی است که با روغن‌های گیاهی معطر انجام می‌شود. ممکن است ماساژور با اضافه کردن چند قطره روغن معطر به لوسیون ماساژ آن را روی پوست بمالد یا آن را در سالن ماساژ اصفهان پخش کند. این نوع ماساژ می‌تواند در تسکین سردرد، بی‌خوابی، اختلالات گوارشی، کمردرد و حتی علائم پیش از قائدگی مفید باشد.

3. ماساژ بافت عمیق

ماساژ بافت عمیق در گروه ماساژ‌های متمرکز و درمانی قرار دارد. این نوع ماساژ معمولا با درد همراه است؛ زیرا گره‌های ماهیچه را مورد هدف قرار می‌دهد و عمدتا برای درمان مشکلات اسکلتی عضلانی مانند کشیدگی‌ها و آسیب‌های ورزشی استفاده می‌گردد.

4. ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ از انواع ماساژ درمانی محسوب می‌شود که برای کمک به آرامش، کاهش انقباض عضلات و بهبود بافت‌های نرم آسیب‌دیده در سراسر بدن کاربرد دارد. ماساژور سنگ‌های داغ را بر روی نقاط خاصی از بدن قرار می‌دهد که بسیار آرامش بخش است.

5. ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی شکل سنتی از انواع ماساژ درمانی است. این نوع ماساژ شامل کشش بدن با قرار دادن آن در حالت‌های یوگا است. ماساژ درمان‌گر همچنین از وزن بدن خود برای اعمال فشار استفاده می‌نماید. 

6. ماساژ ریلکسیشن

ماساژ ریلکسیشن با فشار ملایم تا متوسط انگشتان برای تقویت آرامش است. برخلاف ماساژ بافت عمیق یا ماساژ ورزشی، ماساژ ریلکسیشن برای آرام کردن سیستم عصبی، بهبود گردش خون و آزادسازی تنش عضلانی بسیار کاربردی است. در طول ماساژ از موسیقی آرام، نور ملایم و روغن‌های رایحه‌درمانی نیز استفاده می‌شود.

مدت زمان مناسب ماساژ چقدر است؟

ماساژ یکی از راهکارهای درمانی ، کاهش استرس یا رفع یک مشکل پزشکی است. شما می‌توانید برای انواع ماساژ به‌دنبال بهترین مرکز ماساژ در اصفهان باشید. باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ دستورالعمل استانداردی برای تعداد ماساژها و مدت زمان آنها که می‌توانید انجام دهید وجود ندارد. بااین‌وجود یک ماساژور یا پزشک ممکن است بتواند فرکانس و مدت زمان مناسب را برای نیازهای شما توصیه کند. همچنین مدت زمان مناسب ماساژ به نوع آن و ناحیه‌ای که می‌خواهید مورد هدف قرار دهید نیز بستگی دارد که بسیار شبیه به لیزر در بهترین مرکز لیزر اصفهان است. بسیاری از مطالعات تحقیقاتی، تعداد دفعات و مدت ماساژ معینی را برای رفع مشکلات سلامت زمینه‌ای مانند درد یا آسیب توصیه می‌کنند که این باید زیر نظر پزشک باشد.

ماساژ درمانی چیست؟

همانطور که در سایت دکترتو هم آمده است:

ماساژ شامل حرکاتی همچون فشار، مالش و اجرای تکنیک‌هایی بر روی عضلات، بافت‌های نرم‌، تاندون‌ها و دیگر نقاط بدن است که توسط شخص مجرب و دارای مدرک انجام ‌می‌شود. زمانی که این حرکات به ‌منظور بهبود سلامتی فرد اجرا شود ماساژ درمانی نام دارد. ماساژ علاوه بر تسکین دردهای فیزیکی، تأثیراتی بر سلامت روانی فرد دارد و با افزایش و کاهش برخی هورمون‌ها در بدن، می‌تواند منجر به کاهش میزان استرس، اضطراب و تنش شود.

موارد و توصیه های لازم برای ماساژ درمانی:

برای اینکه ماساژ تأثیر لازم را بر بدن داشته باشد لازم است مواردی را رعایت کنیم:

نوشیدن آب به مقدار کافی قبل و بعد از ماساژ الزامی است.

از خوردن غذا حدود ۲ ساعت قبل از انجام این کار بپرهیزیم.

سعی کنیم زودتر به مرکز برسیم؛ چراکه آرامش جسمانی و روانی قبل از ماساژ مهم است.

هنگامی که ماساژ درمانگر در رابطه ‌با سابقه بیماری یا مصرف هرگونه دارو از شما سؤال می‌کند با دقت پاسخ دهید.

در طول ماساژ هرگاه احساس درد کردید باید به ماساژور بگویید.

یک ماساژ درمانگر حرفه‌ای هرگز اندام‌هایی را که می‌خواهید بپوشانید نمایان نمی‌سازد. اگر غیر از این رخ داد حتماً این نکته را به او یادآور شوید.

اگر پس از ماساژ احساس خستگی و خواب‌آلودگی کردید، مشکلی نیست. استراحت کنید تا انرژی لازم برای ادامه فعالیت‌های روزمره به شما بازگردد.

خدمات ماساژ تخصصی درمانی در اصفهان

امروزه اغلب افراد برای درمان انواع مشکلات و بهبود سلامتی خود، روش‌های ماساژ درمانی را به‌عنوان راه‌حل مناسب انتخاب می‌کنند؛ زیرا از مزیت‌های مهمی همچون کاهش درد، کاهش گرفتگی، کاهش  فشار عضلانی، کنترل اضطراب و افسردگی برخوردار است. همچنین اگر دچار آسیب‌های ورزشی با مشکلات عضلانی شوند، ماساژ درمانی یک راه‌حل ایده‌آل و مناسب برای رفع این مشکل در نظر گرفته می‌شود و وضعیت عمومی سلامتی بیمار تا حد قابل توجهی بهبود می‌یابد. خوشبختانه تمامی خدمات ماساژ تخصصی درمانی توسط ماساژور در بهترین مرکز ماساژ اصفهان که توسط بهترین ها در اصفهان با تحقیقات کامل شناخته و معرفی شده‌اند،  با تکیه بر تکنیک و تخصص خود از دست‌ها و انگشت‌ها برای ماساژ دادن استفاده کرده و به بهبود وضعیت بیمار کمک می‌کند. 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز