خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت آسانسور در ایران مورد تایید استاندارد

بهترین شرکت آسانسور در ایران مورد تایید استاندارد
کد خبر : ۱۵۰۷۹۳۶

در حال حاضر شرکت های زیادی در ایران و در صنعت آسانسور در حال فعالیت هستند. بسیاری از این شرکت ها از سابقه و نمونه کار فوق العاده ای برخوردار هستند. اما در مقابل ممکن است بسیاری از این شرکت سابقه کار و نمونه کار قابل توجه نداشته باشند.

با پیشرفت تکنولوژی آسانسور ها هم پیشرفت فوق العاده ای داشتند. همه شرکت های آسانسور نیز با پیشرفت تکنولوژی سعی داشته اند خود را به روز نگه دارند. در این میان شرکت TMG  تمامی قوانین و استاندارد که نشان دهنده کیفیت عالی نصب است را رعایت می کند. در ادامه این مقاله بیشتر با شرکت TMG آشنا خواهیم شد.

بهترین شرکت آسانسور در ایران

انتخاب بهترین شرکت آسانسور در میان این همه شرکت واقعا کار سخت و دشواری است. از طرفی هیچ ابزاری سنجشی هم نداریم که بگوییم کدام یک از شرکت ها برای نصب آسانسور بهترین هستند.

اما در این حالت می توان به مدت فعالیت، نمونه کار و مجوزهای شرکت می توانیم بسنده کنیم. از نظر آماری شرکتی را شما می توانید انتخاب کنید که دارای نمایندگی از بهترین شرکت های تولید آسانسور در جهان باشد و اصول استاندارد را رعایت کرده باشد.

علاوه بر همه این ها، بهترین این شرکت باید توانایی نصب انواع آسانسور را داشته باشد. اگر می خواهید بدانید این شرکت در چه حد حرفه ای است باید بررسی کنید که آیا این شرکت توانایی نصب آسانسور کششی، آسانسور هیدرولیکی، آسانسور وینچی، آسانسور صنعتی و کارگاهی را داشته باشد.

شرکت TMG  بهترین شرکت آسانسور در ایران

شرکت TMG با نام تجاری تجارت ماندگار قراچورلو با بیش از 27 سال سابقه در زمینه نصب از بهترین شرکت های آسانسور در ایران به شما می رود. اگر به دنبال یک شرکت با سابقه و دارای نمونه کار های عالی هستید، شرکت TMG می تواند بهترین انتخاب باشد.

شرکت TMG  علاوه بر نصب آسانسور توانایی نصب پله برقی نیز دارد و اگر در کنار آسانسور می خواهید پله برقی نیز در مجتمع شما وجود داشته باشد می توانید از خدمات پله برقی TMG  نیز استفاده کنید.

از طرفی شرکت TMG از بهترین متریال های موجود در دنیا و همچنین از آخرین تکنولوژی روز دنیا در طراحی و نصب آسانسور استفاده می کند. این موضوع باعث شده که شرکت TMG در مقابل سایر شرکت های نصب موفق تر عمل کند.

از طرف دیگر شرکت TMG دارای خدمات پس از فروش است. به این صورت که شما پس از نصب، می توانید از خدمات سرویس آسانسور و تامین قطعات آسانسور استفاده کنید. خدمات پس از فروش باعث شده که TMG اولویت اول مشتریان باشد.

به علاوه شرکت TMG قبل از ارائه هرگونه خدمات تمامی تجهیزات را تست کرده که هیچ مشکلی نداشته باشد. بعد از نصب نیز، آسانسور تست خواهد شد تا هرگونه ایرادات فنی رفع شود. همچنین شما می توانید از واحد بازاریابی درخواست کنید تا در صورت امکان پروژه های انجام شده را به شما معرفی کنند تا از نزدیک کیفیت نصب را مشاهده کنید.

بهترین شرکت آسانسور در ایران مورد تایید استاندارد

انواع شرکت های نصب آسانسور در ایران

معمولا شرکت های آسانسور در ایران به سه قسمت تقسیم می شوند. برخی از این شرکت ها وظیفه نصب و طراحی آسانسور را انجام می دهند و برخی دیگر در کار واردات قطعات هستند. در ادامه با این شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.

شرکت های واردات قطعات آسانسور در ایران

این شرکت ها وظیفه واردات قطعات آسانسور در ایران را دارند. شرکت های واردات قطعات موظف هستند بهترین قطعات را از برترین برندهای جهان وارد کنند. این شرکت ها قطعات آسانسور را به فروش می رسانند و قطعات توسط متخصص نصب و یا توسط شرکت های دیگر خریداری می شوند. برخی از شرکت های واردات قطعات ممکن است خدمات تعمیر آسانسور را نیز ارائه دهند.

شرکت های واردات پکیج کامل آسانسور

همانطور که از نام این شرکت ها پیداست، این شرکت ها پکیج کامل آسانسور را از شرکت های معتبر چین یا سوئیس وارد می کنند. این شرکت ممکن است در خدمات نصب آسانسور نیز موفق عمل کنند. باید قبل از نصب حتما باید رزومه این شرکت ها بررسی شود.

شرکت های طراحی و نصب آسانسور

شرکت های طراحی و نصب آسانسور در ایران کم نیستند. با توجه به تنوع برند آسانسور در جهان، با توجه به بودجه و نیاز مشتری بهترین برند انتخاب می شود. سپس از نهاد های مرتبط مجوز و استاندارد مربوطه گرفته شده و شروع به نصب آسانسور می کنند.

 اکثر شرکت های نصب آسانسور ادعا می کنند که نکات ایمنی هنگام نصب را رعایت می کنند. اما باید شرکتی را پیدا کنید که این موضوع کاملا در نمونه کارهایش مشخص باشد.  شرکت TMG  از جمله شرکت هایی است که خدمات نصب آسانسور را ارائه می دهد و نکات ایمنی هنگام نصب را رعایت می کند. همچنین دارای مجوز و پروانه کسب رسمی است و با خیالی راحت می توانید به این شرکت اعتماد کنید. 

بهترین شرکت آسانسور در ایران مورد تایید استاندارد

رزومه و سابقه شرکت TMG

رزومه و سابقه شرکت TMG در مقایسه با سایر شرکت ها بسیار درخشان و موفق است. شرکت TMG  در بسیاری از پروژه های مسکونی، تجاری، بیمارستانی و آموزشی حضور داشته است و می توان پروژه های انجام شده را از نزدیک مشاهده کرد. نمونه کار های انجام شده توسط شرکت TMG شامل موارد زیر است.

  • حرم حضرت معصومه
  • پروژه پولاد کاوه
  • لیدی لند
  • هتل فرمونت ایران مال
  • مرکز تجاری احسان مال
  • برج تجاری ایران مال
  • پروژه شهریار مال
  • بیمارستانی و آموزشی
  • برنامه های تجاری

بهترین شرکت آسانسور مانند TMG باید رزومه کاملی داشته باشد.

پشتیبانی  شرکت TMG

معمولا شرکت های نصب آسانسور پشتیبانی 24 ساعته ندارند ولی شرکت TMG برای رضایت و همچنین رفع سوالات و ابهامات مشتریان خدمات پشتیبانی دارد. بدین منظور شما می توانید با شماره تماس پشتیبانی 021-22661553 یا 021-55429800 تماس حاصل فرمایید و یا می توانید به آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان فیاضی (فرشته) – خیابان مریم غربی- مجتمع کوئین سنتر- طبقه سوم- واحد ۳۰۲  برای مشاوره حضوری مراجعه کنید.

قیمت آسانسور  در TMG

قیمت آسانسور معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع و برند آسانسور تعیین کننده قیمت آسانسور هستند. اگر انتظار کیفیت بالا و عمری طولانی دارید، بهتر است از خدمات نصب شرکت TMG کمک بگیرید؛ چرا که علاوه بر قیمت مناسب خدمات با کیفیت و مورد تایید استاندارد ایران ارائه می دهند.

گارانتی  در شرکت TMG

هر محصول یا خدمتی بدون گارانتی بی معنی است. شرکت TMG نیز این مورد را می داند و سعی می کند خدمات پس از فروش و گارانتی را در خدمات خود جای دهد. اگر پس از نصب آسانسور با خطایی مواجه شد شما می توانید از خدمات تعویض قطعات استفاده کنید.

نمایندگی شرکت TMG

هنگام انتخاب بهترین شرکت آسانسور در ایران باید توجه کنید که شرکت مربوطه دارای نمایندگی از بهترین شرکت های جهان را داشته باشد. علاوه بر بررسی رزومه، شما باید به مجوزها و نمایندگی شرکت توجه کنید. شرکت TMG  دارای نمایندگی از برترین شرکت های جهان است.

  • نمایندگی انحصاری آسانسور MP اسپانیا
  • نمایندگی انحصاری آسانسور FUJI JPN ژاپن
  • نمایندگی انحصاری آسانسور WELLS چین
  • نمایندگی انحصاری آسانسور CEDES  سوئیس

استفاده از قطعات در شرکت TMG

کیفیت تجهیزات و قطعات علاوه بر تضمین هزینه های مالی و جانی، احتمال خرابی آسانسور را کاهش می دهد. متخصصین TMG همیشه از قطعات و تجهیزات برند های معتبر استفاده کرده و خیال شما را از داشتن یک آسانسور ایمن راحت کنند.  

سخن آخر

همه ما دوست داریم به میزان هزینه ای که پرداخت می کنیم به همان اندازه و یا حتی بیشتر خدمات با کیفیت دریافت کنیم. انتخاب شرکت آسانسور برای شرایطی که شما در حال تاسیس یک مجتمع هستید، کمی سخت است.

اما شرکت TMG خیال شما را از نصب دقیق و ایمن راحت می کند. این شرکت یکی از بهترین شرکت آسانسور در ایران است که علاوه بر داشتن مجوز فعالیت دارای نمایندگی از 4 کشور پیشرفته جهان است. همین الان با شماره پشتیبانی TMG تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز