خبرگزاری کار ایران

۵ هدیه نوروزی که نباید از آنها غافل شد!

۵ هدیه نوروزی که نباید از آنها غافل شد!
کد خبر : ۱۴۵۳۰۷۴

با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز، این روزها هدیه دادن برای بسیاری از شما به ویژه سازمان‌ها مهم است و علی‌الخصوص اینکه اگر به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی خاص و متمایز هستید، انتخاب بهترین هدایای نوروزی برای مشتریان و کارکنان سخت به نظر می‌رسد.

 

در این مقاله به پنج مورد از هدایای تبلیغاتی عید نوروز اشاره می کنیم که می‌توانید انواع هدایای نوروزی را با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید؛ بنابراین تصمیم‌گیری و فرایند انتخاب و خرید نیز در کمترین زمان بدون هیچ دغدغه‌ای بسیار راحت و آسان خواهد شد، پس با ما همراه شوید.

هدیه نوروزی چیست؟

هدیه دادن راهی عالی برای نشان دادن میزان اهمیتی است که برای مخاطبان خود قائل هستید یا می‌خواهید از آنها تشکر و قدردانی کنید. هدیه های نوروزی در واقع هدایای تبلیغاتی رایگانی هستند که بسیاری از شرکت‌ها به کارکنان، مدیران، مشتریان و مخاطبان خود می‌دهند و معمولاً برند و نام و نشان تجاری خود را بر روی هدایا درج می‌کنند.

امروزه یک هدیه نوروزی علاوه بر اینکه بسیار شیک و جذاب است مرغوب و با کیفیت ساخته می‌شود و قابلیت استفاده یا به اصطلاح کاربردی دارد. به همین دلیل مصرف کننده نیز هدیه تبلیغاتی را برای مدت زمانی طولانی نزد خود نگهداری می‌کند. از این رو سازمان‌ها برای تقویت شناخت و آگاهی از برند یا افزایش وفاداری و انگیزه کارکنان و سایر اهداف تبلیغاتی و بازاریابی، ابزار قدرتمند و کم‌هزینه‌ای به نام هدایای تبلیغاتی را به کار می‌برند.

از ویژگی‌های هدیه عید نوروز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هدایای تبلیغاتی با بسته بندی‌های شیک و جذاب با تم بهاری
  • محصولاتی بسیار مرغوب و با کیفیت
  • هدایای تبلیغاتی مد روز و پرطرف‌دار مطابق با ویژگی‌های مخاطب از جمله سن، جنسیت و ترجیحات و علایق
  • هدایای نوروزی کاربردی، مفید و قابل استفاده
  • پک‌های نوروزی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

بسیاری از فروشگاه‌های معتبر تبلیغاتی محصولات خود را در طیف متنوع و وسیعی به خریداران و مشتریان خود عرضه می‌کنند، بنابراین روند خرید هدیه عید نوروز بسیار ساده و در زمان کمتری امکان‌پذیر است.

معرفی انواع هدایای نوروزی

نکته حائز اهمیت این است که انواع هدایای نوروزی با توجه به ویژگی‌ها و شرایط مخاطبان با یکدیگر متفاوت هستند و هر یک از آنها برای دستیابی به اهداف خاصی تهیه و آماده‌سازی می‌شوند؛ بنابراین قبل از هر گونه اقدامی برای خریداری هدیه عید نوروز بهتر است که انواع هدیه نوروزی 1403 را که در زیر آمده است به دقت مطالعه و بررسی کنید:

۱. هدایای سازمانی نوروزی

هدیه عید نوروز سازمانی در این گروه از محصولات قرار دارد و همان‌طور که از نام آن پیداست به مناسبت عید نوروز با تم بهاری طراحی شده است. ترکیبی از انواع کالاهای دیجیتالی، خوراکی‌های مخصوص سال نو مانند آجیل‌های ممتاز و شیرینی‌های خوشمزه یا شکلات‌های خاص و درجه یک، محصولات زیبایی و سلامتی با بسته بندی‌های رنگارنگ و شیک نوروزی برای تمامی کارمندان مهیا می‌شود.

مرسوم (ست 4تایی کاسه سفالی به همراه آجیل)

۵ هدیه نوروزی که نباید از آنها غافل شد!

بسته‌ی جمع‌وجور «مرسوم» چهار «کاسه سفالی» دارد پر از مغز که می‌توانید با خیال راحت و بدون عذاب وجدان همگی را نوش جان کنید.

این بسته حاوی :

  • 4عدد کاسه سفالی
  • 50گرم مغز فندق
  • 80گرم مغر بادام
  • 70گرم مغزبادام هندی
  • 60گرم پسته

۲. هدایای تبلیغاتی خلاقانه

این گروه از محصولات تبلیغاتی خارج از چهارچوب معمول و متمایز از هدایای تبلیغاتی رایج عمل می‌کنند؛ زیرا بسیار خلاقانه و هنرمندانه مطابق با ویژگی‌های مخاطبان از جمله علایق، سرگرمی‌ها، سبک زندگی، ترجیحات آنان کاملاً با کیفیت و کاربردی ساخته می‌شوند. خلاقیت به کار رفته در این گروه از هدایای تبلیغاتی نوروزی به طور چشمگیری جذاب و هیجان انگیز هستند و مخاطب را در اولین نگاه به وجد می‌آورند. برای مثال اقلامی فانتزی، قابل استفاده و مد روز هستند و طرف‌داران زیادی هم دارند.

۳.  هدایای مدیریتی نوروزی

این دسته از هدایای مدیریتی برای مدیران در سطوح مختلف مدیریتی و با توجه به ویژگی‌هایی همچون سن، شغل، سمت و پست سازمانی، سلیقه و سایر موارد تولید می‌شوند. به عنوان مثال ست‌های لوازم اداری و رومیزی شیک و جدیدی را می‌توان نام برد و جلوه‌ای زیبا به میز مدیریتی می‌بخشند.

Pyramid / پیرامید ( ست لوازم اداری رومیزی فلزی)

۵ هدیه نوروزی که نباید از آنها غافل شد!

با «پیرامید» در یک چشم بر هم زدن، میز کارتان مرتب می‌شود. یک ست لوازم اداری رومیزی نیاز دارید تا میزی آراسته داشته باشید و با تمرکز بیشتری کار کنید. با استفاده از این ست می‌توانید یادداشت‌های مهم را همیشه جلوی چشم قرار دهید، خودکار و مدادها را مرتب بچینید و گوشی همراه‌تان را روی پایه قرار دهید تا گم نشود.

محتویات بسته:

  •  یک عدد ست اداری فلزی رومیزی (شامل جای قلم، جای گوشی تلفن همراه، جای کاغذ و یک عدد ساعت عقربه‌دار)
  •  بسته‌بندی جعبه مقوایی

۴.  هدایای تبلیغاتی لوکس

همان‌طور که از نام آنها پیداست این هدایای لوکس جزو محصولات نفیس به شمار می‌روند. از جمله صنایع دستی فاخر مانند ظروف زیبای الماس تراش، ظروف مسی فیروزه کوب، خاتم کاری‌های اصیل، ترمه را می‌توان نام برد.

در بسیاری از مواقع برای جلب رضایت یا تشکر و قدردانی از مشتریان و مخاطبان خاص لازم است که این نوع هدایای نوروزی را در نظر بگیرید، زیرا در ایجاد و تحکیم روابط مثبت تجاری بسیار تأثیرگذار است و در دستیابی به اهداف و برنامه‌های بازاریابی و فروش در آینده نتایج خوبی به همراه دارد.

۵. هدایای اختصاصی

تعداد زیادی از مشتریان علاقه دارند که بر اساس خواسته و ترجیحات خود هدیه تبلیغاتی نوروزی را خریداری کنند؛ یعنی آنها با توجه به مخاطبان هدف و ویژگی‌های آنها تصمیم به خریداری هدایا می‌کنند. به عنوان مثال برخی از سازمان‌ها برای گروه بزرگی از مشتریان یا کارمندان مایل هستند که پک‌های نوروزی را حاوی خوراکی‌هایی مثل آجیل نوروزی تهیه کنند در حالی که برخی دیگر از شرکت‌ها اقلامی را برای مصارف روزانه مخاطبین انتخاب می‌کنند.

انواع دم‌نوش و نوشیدنی، محصولات سلامتی و زیبایی، محصولات موسیقی و کالای سفر و ورزشی از جمله هدایای تبلیغاتی نوروزی هستند که می‌توانید در قالب پک‌های نوروزی به مشتریان و مخاطبان خود پیشکش کنید.

در خاتمه یادآور می‌شود که برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی نوروزی رعایت نکات زیر بسیار مهم است:

  • به منظور انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی را حداقل یک ماه قبل از فرا رسیدن سال نو بدون استرس و نگرانی و خریداری کنید.
  • برای صرفه جویی در وقت، انرژی و زمان خود می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین معتبری همچون آراهنر مراجعه کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشات را دریافت کنید.
  • فروشگاه آراهنر امکانات منحصر به فردی را به جهت راحتی فرایند خرید برای کاربران فراهم آورده است، یعنی می‌توانید هدایای نوروزی تبلیغاتی از قبل آماده شده را در قسمت محصولات پرفروش و پک‌های نوروزی و گنجینه آراهنر مشاهده کنید.
  • از طرفی مشاهده انواع هدیه نوروزی بر اساس قیمت نیز قابل مشاهده است و حتی برای راحتی بیشتر می‌توانید کاتالوگ محصولات آراهنر را از این سایت دانلود کنید.
  • برای سفارش هدایای نوروزی می توانید با خط ویژه دپارتمان فروش : 02188930148 تماس حاصل نمایید. 
پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز