خبرگزاری کار ایران

خرید ارزانترین بلیط تهران با سرویس «کی‌کجا» فلای‌تودی

خرید ارزانترین بلیط تهران با سرویس «کی‌کجا» فلای‌تودی
کد خبر : ۱۴۲۷۳۱۸

 

یکی از تفریحات جذاب برای بسیاری از افراد مسافرت رفتن و کسب تجربه‌های جدید است. زمانی که برای سفر رفتن برنامه‌ریزی می‌کنیم، معمولا یکی از فاکتورهای مهمی که در نظر می‌گیریم بودجه سفر است. اگر برای رزرو بلیط هزینه کمتری بپردازیم، می‌توانیم بقیه بودجه سفر را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و خرید سوغاتی هزینه کنیم. مثلا فرض کنید قرار است به تهران سفر کنید. بلیط ارزان تهران را از کجا تهیه می‌کنید؟ اگر اهل سفر رفتن هستید و بودجه سفر برای شما اهمیت دارد، ادامه مطلب را از دست ندهید.

سرویس کی‌کجا چیست؟

کی‌کجا، سرویس جدیدی است که برای اولین بار توسط فلای‌تودی در ایران ارائه شده و ارزانترین بلیط هواپیما را در بازه‌های زمانی مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. کی‌کجا، یک موتور جستجوی پیشرفته دارد که از میان تمام پروازها و خطوط هوایی موجود در مسیر یا تاریخ مورد نظر شما، ارزان‌ترین بلیط را پیدا کرده و پیشنهاد می‌دهد. به زبان ساده، کی‌کجا به شما می‌گوید که چه زمانی، بلیط کجا ارزانتر است.

در حال حاضر کی‌کجا در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی قابل استفاده است. مثلا اگر قصد خرید بلیط تهران دارید، با مراجعه به کی‌کجا، می‌توانید ارزان‌ترین بلیط تهران در تاریخ‌های مختلف را مشاهده کنید. طرز استفاده از این سرویس را در ادامه بخوانید.

چگونه از کی‌کجا استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از کی‌کجا بسیار ساده است. وارد سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی شوید و گزینه کی‌کجا را انتخاب کنید. مبدا سفر، نوع پرواز که یک‌طرفه یا رفت و برگشت باشد را مشخص و تعداد مسافران را تعیین کنید. سپس به چهار صورت می‌توانید بلیط موردنظر را با قیمت مناسب پیدا کنید.

تعیین تاریخ سفر

گاهی به دلیل یک مناسبت مانند نوروز یا اعیاد مذهبی، چند روز تعطیل پیش رو دارید و تنها در این بازه زمانی می‌توانید سفر کنید. کافی است در کی‌کجا، بعد از انتخاب مبدا و... تاریخ سفر خود را انتخاب کنید. به این ترتیب، تمام مقاصدی که در تاریخ مورد نظر شما می‌توان بلیط ارزان هواپیما رزرو کرد، نمایش داده می‌شوند. حالا که مقصد سفر برای شما مهم نیست و تنها مایلید بلیط ارزان در همان تاریخ را رزرو کنید، می‌توانید از میان گزینه‌های متعدد داخلی و خارجی مقصد خود را انتخاب کنید.

خرید ارزانترین بلیط تهران با سرویس «کی‌کجا» فلای‌تودی

تعیین مقصد سفر

گاهی برای سفر رفتن محدود به تاریخ و زمان خاص نیستید. اما برای شما مهم است که مثلا به تهران سفر کنید. در این حالت نیز جستجو در کی‌کجا به شما کمک می‌کند ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما تهران را پیدا کنید. مبدا، تعداد مسافر و... را مشخص کنید و در قسمت مقصد یا «کجا برم؟» مقصد خود را وارد کنید. گزینه جستجو را انتخاب کنید تا تمام بلیط‌های ارزان برای تهران را در تاریخ‌های مختلف مشاهده کنید.

جستجو تنها با مبدا

در صورتی که در انتخاب تاریخ سفر محدودیتی ندارید، مقصد سفر هم برای شما تفاوتی ندارد و فقط مایلید ماجراجویی جدیدی را تجربه کنید، در کی‌کجا فقط مبدا را وارد کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. در ادامه شما تمام مقاصد داخلی و خارجی را در بازه‌های زمانی مختلف مشاهده می‌کنید و می‌توانید به راحتی مقصد و زمان سفر خود را انتخاب کنید.

جستجو با تاریخ و مقصد

اگر اهل برنامه‌ریزی برای سفر هستید و سفر در تاریخ مشخص به مقصد مشخص برای شما اهمیت دارد، باز هم می‌توانید از کی‌کجا کمک بگیرید. مثلا اگر قصد شما رزرو بلیط تهران در آخر هفته آینده است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر را تعیین کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. در ادامه ارزانترین بلیط تهران در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید انتخاب و رزرو کنید.

نحوه رزرو بلیط هواپیما در فلای‌تودی

برای رزرو بلیط هواپیما، ابتدا پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید و در بخش جزئیات و خرید، قوانین مربوط به رزرو و بار مجاز را مطالعه کنید. سپس، گزینه خرید بلیط را انتخاب کنید تا وارد صفحه ورود اطلاعات شخصی شوید. بعد از وارد کردن مشخصات و پرداخت هزینه بلیط در درگاه بانک، بلیط هواپیما به صورت پیامک و ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

فرآیند رزرو بلیط در فلای‌تودی بسیار ساده است. با این حال، اگر به راهنمایی نیاز داشتید، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا در هر روز و هر ساعت شبانه روز شما را راهنمایی کنند. بنابراین، اگر در جستجوی بلیط ارزان هواپیما هستید، همین حالا کی‌کجا کنید!

خرید ارزانترین بلیط تهران با سرویس «کی‌کجا» فلای‌تودی

خرید بلیط ارزان تهران از کی‌کجا در فلای‌تودی

کی‌کجا خدمت جدید فلای‌تودی، با شیوه جستجوی پیشرفته‌ای که دارد، به شما کمک می‌کند بلیط ارزان هواپیما رزرو کنید. قیمت بلیط هواپیما تهران گران است؟ سراغ کی‌جا بروید تا ارزان‌ترین بلیط در تاریخ مورد نظرتان را ببینید. یا در صورتی که برای سفر عجله ندارید، اجازه دهید کی‌کجا در تاریخ‌های پیش رو، ارزانترین گزینه را برای شما پیدا کند.

اگر هنوز از سرویس کی‌کجا استفاده نکرده‌اید، همین حالا وارد سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی شوید و بلیط ارزان تهران را در کی‌کجا رزرو کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز