خبرگزاری کار ایران

ایجاد تحول در کسب و کار شما، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک

ایجاد تحول در کسب و کار شما، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک
کد خبر : ۱۴۰۳۰۱۷

یکی از تفریحات و عادات روزمره کاربران آنلاین تماشای ویدئوهای تبلیغاتی است. در این برهه زمانی ساخت تبلیغات ویدیویی در فضای آنلاین از پتانسیل بسیار بالایی برای افزایش فروش و جذب مخاطب برخوردار است.

تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک این قابلیت را دارند که در زمان بسیار کوتاهی به کمک ویدیو پیام تبلیغاتی خود را منتقل نمایند. هماهنگی صدا و تصویر با درگیر کردن عواطف و ذهن مخاطب شانس جلب نظر آنها را به کسب وکارتان بیش از سایر تبلیغات بالا می برد.

تمامی مشاغل دنیا به دنبال جذب مشتریان جدید هستند و طبیعتا برای تحقق آین آرزو باید در جایی فعالیت کنند که کاربران مستعد حضور دارند. با گسترش علاقه مردم به تبلیغات ویدیویی هیچ جایی بهتر از موشن گرافیک وتیزر تبلیغاتی برای حضور نیست!

ایجاد تغییر واقعی در فروش با سفارش تیزر و موشن گرافیک

تبلیغات جز اساسی و جدانشدنی رشد و توسعه هر کسب وکاری به شمار می روند. برای حفظ موجودیت در بازار پررقابت این برهه از زمان باید از زبان تبلیغات موثر بهره گرفت. بهترین زبان تعامل میان کسب وکارتان و مشتریان ، افزایش فروش به کمک موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی است. اگر به دنبال جذب مخاطب بیشتر و افزایش فروش هستید؛ ایجاد تغییر واقعی در فروش با سفارش تیزر و موشن گرافیک بهترین گزینه برای شماست. در ادامه به توضیح این موارد بیشتر می پردازیم.ایجاد تحول در کسب و کار شما، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک

افزایش مخاطب و فروش بیشتر با سفارش تیزر تبلیغاتی

همانطور که می دانید یکی از اهداف اصلی تیزر تبلیغاتی انتقال درست پیام به مخاطب است. سبک های متنوع تیزر تبلیغاتی با داستان سرایی متعدد در جلب نظر مخاطب بهترین گزینه موفقی خواهند بود. چنانچه ساخت تیبلیغات خود را با استراتژی درستی پیش ببرید، با تحریک حس کنجکاوی مخاطب می توانید از اهرمی برای افزایش فروش و البته جذب مخاطبین بیشتر کمک بگیرید.

افزایش فروش بیشتر با سفارش تیزر تبلیغاتی

بنظر شما تیزر تبلیغاتی چه جوری به افزایش فروش شما کمک میکند؟ اصلی ترین برنامه توسعه کسب وکارها معرفی محصول یا خدمات و ایجاد بازار فروش مناسب و جذب مخاطب هدف است. البته این موضوع ابتدایی انقدر پیچیده است که بسیاری از صاحبان در جذب مخاطب و افزایش فروش نتوانسته اند، موفق عمل کنند. ساخت یک تیزر تبلیغاتی هدفمند در نقش یه فروشنده ماهر تمام توضیحاتی که در جلب نظر مخاطب مناسب است را به بیان می کند تا به افزایش فروش کسب وکار شما کمک نماید.

آنچه که در تیزرهای تبلیغاتی اهمیت دارد انتخاب قالب مناسب و صحیح برای تبلیغات است. در صورتی هدف شما به نتیجه غایی دست پیدا می کند که با بررسی، انتخاب هدف و مخاطبان خود، از طریق قالب مناسب و سبک متناسب با حوزه فعالیت خود تیزرتبلیغاتی بسازید. در نهایت نیز آن را از طریق بستر و رسانه درست به مخاطب نمایش دهید.

 

ایجاد تحول در کسب و کار شما، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک

 

از پر قدرت ترین و مهم ترین رسانه های که در ایران به انتشار تیزر تبلیغاتی می پردازد، تلوزیون است که سهم اعظمی از تبلیغات رابه خود اختصاص می دهد.  یک برند یا کسب و کار می تواند از تیزرهای تبلیغاتی کسب وکار خود در هر مکانی استفاده کند تا خود را بهترین حالت نمایش بگذارد. ایجاد تغییر واقعی در فروش با سفارش تیزر تبلیغاتی میسر خواهد بود. اگر برند بزرگی دارید یا بودجه تبلیغاتی هنگفتی برای نمایش کسب وکار خود در نظر گرفته اید، تیزر تبلیغاتی برای شما بهترین گزینه است. هنوز هم در میان مردم ساخت تیزر تبلیغاتی بهترین گزینه ویدئوهای تبلیغاتی به شمار می رود. در واقع موفقیت نهایی ساخت تیزر تبلیغاتی در گرو انتخاب جامعه هدف مناسب، انتخاب رسانه صحیح و سبک استاندارد ساخت می باشد.

افزایش مخاطب و فروش بیشتر با سفارش موشن گرافیک

در برهه زمانی کنونی بخش بزرگی محتوای شبکه های اجتماعی به صورت تبلیغات موشن گرافیک ارائه می گردد. عناصر گرافیکی متحرک و جذاب که در صفحات مجازی یاحتی در تبلیغات تلوزیونی مشاهده می کنید؛ همگی موشن گرافیک متنوعی هستند که برای افزایش فروش و جذب مخاطب بیشتر منتشر شده اند.

در سال های اخیر با بهبود کیفیت و سرعت اینترنت در ایران نسبت به سال های قبل، ساخت برنامه های ویدیو محور و تبلیغات ویدیویی بسیار گسترس یافته است. تبلیغات ویدیویی در ابتدا به صورت یک ویدیو های چند دقیقه ای که قبل از فیلم ها پخش می شدند، مورد استفاده قرا می گرفتند. اما با بهبود شرایط اینترنت در ایران و به کارگیری ایده های جدید و جذاب، توانستند یک شاخه ای به زیر مجموعه بازاریابی اضافه کنند.

ایجاد تحول در کسب و کار شما، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیکایجاد تحول در کسب و کار شما، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک

این ایده ی جدید را می توان به ویدیو مارکتینگ ها اشاره کرد. بسیاری از شرکت ها برای تاثیر گذاری بیشتر بر روی محصولات و خدماتشان از ابزار موشن گرافیک استفاده می کنند. بنابراین با یکبار هزینه کردن و تهیه یک ویدیو حرفه ای برای معرفی محصول تان، با یک ویدیو کامل و حرفه ای، مشتریان را به سوی خود جلب کنید. در امر بازاریابی اینترنتی، این روش جزو بهترین ها می باشد.

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک یکی از شاخه‌های هنرهای دیجیتالی می باشد که با همراهی عناصر گرافیکی، موزیک، صدا و حرکت، ویدئوهایی با ارزش افزوده بالا ساخته می شوند. در سال های اخیر این هنر بسیار محبوب یکی از راهکارهای موثر برای تبلیغات و بازاریابی (افزایش فروش و جذب مخاطب بیشتر) در میان مردم شناخته می شود.

افزایش فروش با موشن گرافیک

از آنجایی که بازاریابی ویدیویی در دستیابی به اهداف بازاریابی موثرتر از سایر سبک های محتوایی است. برخی از محتواها نمی توانند تنها یک ویدیو باشند.

زمانی که به اقیانوس وسیع گرافیک های متحرک روی می آورید؛ می توانید از مزایای گسترده موشن گرافیک به خصوص در افزایش فروش محصولات بهره ببردی. 

این روزها دامنه توجه مصرف کنندگان در سراسر جهان به سبک های تبلیغات رو به کاهش است. برندهای موجود به سختی در تلاش هستند تا مشتریان آنها را به یاد بیاورند. اما چه چیزی در موشن گرافیک است که فروش شما را افزایش میدهد؟ موشن گرافیک با آسان تر نشان دادن مفاهیم پیچیده، بهبود خوانایی، افزایش نرخ تعامل، مناسب بودن برای هر سن، سلیقه و هر کسب وکاری باعث می شود که هر برندی در فکر ساخت موشن گرافیک و انتشار آن در فضاهای مناسب باشد.

در نهایت باید اشاره کنیم که موشن گرافیک در تبلیغات آنلاین به کسب و کارها کمک خواهد کرد تا بهبود قابل توجهی در فروش تجربه نمایند. جذب مشتریان جدید و افزایش فروش، از اهداف اساسی تبلیغات ویدیویی است که رویکردی بسیار موثر و کارآمد در جهت رشد و توسعه به حساب می آید.

 نتیجه گیری

آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ، خدمات حرفه ای در زمینه طراحی تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک ارائه می دهد. همانطور که می دانید ابزارهای قدرتمندی چون موشن گرافیک و تیزر به بهترین نحو در انتقال اهدف تبلیغاتی به صورت جذاب، خلاقانه و مؤثر به مخاطبان در حال ساخت و انتشار هستند.

تیم ما با استفاده از تخصص و تجارب‌ حرفه ای، تیزرهای تبلیغاتی و موشن گرافیک‌هایی با کیفیت بالا و استاندارد به هر کسب وکاری ارائه می دهد که در جلب توجه مخاطبان جدید و افزایش فروش بسیارکارآمد هستند. در مسیر تبلیغات مدرن همراه شما هستیم.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز