خبرگزاری کار ایران

قیمت میخ و چاشنی و انواع آن

قیمت میخ و چاشنی و انواع آن
کد خبر : ۱۳۵۸۰۴۶

میخ و چاشنی یکی از محصولات مهم در زمینه میخکوبی به شمار می رود و یکی از سؤالاتی که برای متقاضیان آن پیش می آید این است که قیمت میخ و چاشنی و انواع آن چیست؟ ما در این نگارش قصد داریم شما را با تفنگ میخ و چاشنی و کاربرد آن ها آشنا کنیم تا شما بتوانید در زمان خرید آگاهی دقیقی از قیمت میخ و چاشنی و انواع آن داشته باشید و در نهایت بتوانید بهترین گزینه را خریداری نمایید لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تفنگ میخ و چاشنی

 

یکی از پر کاربردترین ابزارهای مهمی که در صنایع کناف کاری و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد تفنگ میخ و چاشنی است. این تفنگ به وسیله میخ چاشنی عملیات میخکوبی را در سطوح مختلف انجام می دهد، شاید برای برخی افراد این سؤال پیش بیاید که میخ و چاشنی چیست و چه کاربردی دارد؟

ما در کنار شما هستیم تا پرسش های شما را پاسخ دهیم، میخ و چاشنی در جایگاهی که برایشان در تفنگ طراحی شده است قرار می گیرند، زمانی که اپراتور ماشه را می کشد چاشنی منفجر شده و میخ از تفنگ به واسطه نیروی احتراقی که به وجود آمده است به سطح شلیک می شود. شما می توانید برای بهره گیری و عملکرد صحیح تفنگ جهت اتصالات گوناگون، میخ و چاشنی و تفنگ میخکوب را به گونه ای انتخاب کنید که با هم سازگار باشند برخی افراد هم معتقدند که باید این محصولات از یک برند تهیه شوند تا سازگاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند، در ادامه مطلب به شرح قیمت میخ و چاشنی و انواع آن نیز خواهیم پرداخت.

 

انواع میخ و چاشنی

میخ چاشنی دارای گونه های مختلفی است که در متن زیر به صورت خلاصه به شرح آن ها می پردازیم:

میخ و چاشنی بتن

این محصول از قدرتمندترین انواع میخ و چاشنی به شمار می رود زیرا با قدرتی که میخ و چاشنی بتن دارد می تواند سطوح سختی مانند بتن را سوراخ نماید بدون آن که میخ شکسته یا خمیده شود.

میخ و چاشنی آهن

این محصول بهترین گزینه برای اتصالات آهنی، فولادی و فلزی می باشد، میخ و چاشنی آهن به آسانی قادر است صفحه های فلزی با ضخامت ۵ میلی متر را به صفحه هایی که حداکثر ضخامت آن ها ۵ میلی متر است متصل نماید.

میخ و چاشنی کناف

این محصول از اولین و ایمن ترین ابزار در اتصالات کناف است که کناف کاران به دلیل دوام و استحکام میخ و چاشنی کناف از آن برای متصل کردن سازه های مختلف به کناف استفاده می کنند. قدرتی که میخ و چاشنی کناف برای اتصال مقاوم سازه های کناف دارد مدل های دیگر میخ و چاشنی ندارند.

میخ و چاشنی رد هیت

برند رد هیت جزو اولین های میخ چاشنی می باشد که توانسته است با اثبات کیفیت و قیمت مناسب نظر بسیاری از فروشندگان و خریداران را جلب نماید. میخ و چاشنی رد هیت دارای کیفیتی خارق العاده و قیمتی متناسب است که شما می توانید با تهیه این محصول از مراکز معتبر اصلی از خدمات ارزنده آن بهره مند شوید.

ناگفته نماند که قیمت میخ و چاشنی و انواع آن بسیار از یکدیگر متفاوت می باشند و شما نباید به کمترین قیمت میخ و چاشنی و انواع آن بسنده کنید بلکه باید آن ها را متناسب با کار خود در کیفیتی عالی تهیه نمایید. سازه کاران یکی از سایت های معتبری است که در زمینه فروش میخ و چاشنی فعالیت می کند این شرکت به دلیل ارائه محصولات باکیفیت موفق شده است اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

 

قیمت میخ و چاشنی و انواع آن

 

انواع چاشنی میخکوب

 

چاشنی ها دارای گونه های مختلفی از رنگ ها می باشند و هر یک از آن ها نمایش دهنده قدرت و سرعت چاشنی ها هستند. برای تولید این محصولات به جهت وظیفه مهمی که به عهده دارند مرغوب ترین متریال به کار برده می شود، انواع چاشنی میخکوب در حوزه های کناف کاری، اتصالات پیلت به بتن، اتصالات آهن و فولاد کاربرد دارند. این محصولات از جنس نیکل و برنج ساخته شده اند که سرعت و قدرت کلیه چاشنی ها در جنس های نیکلی و برنجی متفاوت می باشد. قوی ترین چاشنی میخکوب در این دو جنس به رنگ بنفش است اما پر کاربردترین آن ها در رنگ های مشکی و قرمز خلاصه می شود که با قدرتشان می توانند بهترین اتصالات را شکل دهند. مهم ترین نکته ای که در خرید چاشنی وجود دارد، انتخاب صحیح چاشنی بر حسب پروژه است زیرا گزینه اشتباه می تواند خساراتی را برای شما رقم بزند. اگر در پروژه سطح سختی دارید حتماً از قوی ترین چاشنی استفاده نمایید اما در غیر این صورت باید از چاشنی هایی که قدرت متوسطی دارند استفاده کنید.

اگر برای خرید انواع چاشنی میخکوب نیاز به راهنمایی دارید کارشناسان شرکت سازه کاران آماده خدمت رسانی به شما می باشند تا شما را به مسیر درست انتخاب برسانند.

 

قیمت میخ و چاشنی رد هیت

حال که درباره تفنگ میخ و چاشنی و کاربردهای آن اطلاعاتی را کسب نمودید وقت آن رسیده است تا شما را با قیمت میخ و چاشنی و انواع آن آشنا کنیم. در تعیین قیمت میخ و چاشنی رد هیت عوامل متعددی نقش دارند یکی از آن عوامل نوع میخ و چاشنی می باشد زیرا هر یک از آن ها دارای تنوع گوناگونی هستند پس باید قیمت میخ و چاشنی و انواع آن هم دارای تفاوتی هایی باشند.

عامل دوم برند میخ چاشنی است برند رد هیت کیفیت بالاتری به دلیل استفاده از متریال مرغوب دارد اما یک برند متفرقه می تواند قیمت میخ و چاشنی کناف را به صورت ارزان به شما پیشنهاد دهد و دلیل آن استفاده از متریال نامرغوب می باشد. عامل بعدی در تعیین قیمت میخ و چاشنی و انواع آن شرکت سازنده است به عنوان مثال شرکتی که در خارج از کشور تولید این محصول را انجام می دهد قیمت میخ و چاشنی بتن آن نسبت به شرکتی که داخل ایران این محصول را تولید می کند به دلایل نوسانات ارزی بیشتر می باشد.

اگر قصد خرید میخ و چاشنی را دارید سایت سازه کاران در خدمت شما عزیزان می باشد، شما می توانید با تماس از طریق شماره های ذکر شده در وب سایت این شرکت از استعلام قیمت میخ و چاشنی و انواع آن آگاه شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز