خبرگزاری کار ایران

پنل اس‌ام‌اس رایگان اینگونه شما را تیغ می‌زند! + رایگانی که گران تمام می شود !

پنل اس‌ام‌اس رایگان اینگونه شما را تیغ می‌زند! + رایگانی که گران تمام می شود !
کد خبر : ۱۳۳۹۶۰۰

در صورتی که شما صاحب کسب و کاری باشید می دانید که گرداننده هر کاری هزینه های خاص خود را دارد، از حقوق کارمندان فروش و پشتیبانی گرفته تا بروز رسانی ها و نیروهای پشتیبان مشتری که به آن ها پاسخ می دهند. این موارد برای شرکت های ارائه پنل اس ام اس نیز صدق می کند و این کسب و کار به دلیل اینکه خدماتی می باشد، نیروی زیادی می طلبد تا هر لحظه که مشکلی برای مشتریان رخ بدهد سریعا بتوانند با پشتیبانی مناسب مشکلات را پوشش دهند.

علاوه بر هزینه های پشتیبانی، هزینه های سرور هم برای شرکت ها ایجاد می گردد و با گذر زمان که بر تعداد کاربران پنل پیامکی اضافه می گردد، نسبت به آن سرور نیز کند تر می شود و ارسال پیامک ها با سرعت کمتری انجام می گردد که این امر نیاز به افزایش سرور می باشد که باید هزینه هایی برای افزایش و کیفیت سرور در نظر داشته باشید.

با تمامی این هزینه ها و شرایط اقتصادی، اما همچنان برای شرکت هایی که پیامک رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند از نظر اقتصادی قابل توجیه می باشد و به این توجه داشته باشید تعدادی از این شرکت ها به دنبال سود دهی کوتاه مدت می باشند و پس از گذشت مدت کوتاهی ار استفاده و نتیجه گرفتن شما از این موضوع پنل پیامکی رایگان را قطع کرده و از شما تعرفه دریافت می کنند.

گروهی دیگر از شرکت ها تمام هزینه ها را از جیب کاربران گرامی تامین می کنند، البته نه از فروش پنل بلکه از ترفند و شگرد هایی دیگر که در ادامه مطلب ذکر می کنیم. جهت اینکه شما در ابتدای کار در دام این شرکت ها قرا نگیرید، در ادامه این مقاله چند مورد هزینه های پیامک که شرکت ها از طریق شما تامین می کنند را شرح می دهیم تا با اگاهی کامل بهترین پنل پیامکی مناسب خود را از شرکتی معتبر تهیه کنید.

پنل اس ام اس رایگان چیست ؟

پنل اس‌ام‌اس رایگان اینگونه شما را تیغ می‌زند! + رایگانی که گران تمام می شود !

پنل اس ام اس تحت نظر وب می باشد و بدون هیچ نرم افزار یا دستگاهی خدمات ارائه می دهد و از این طریق شما می توانید پیامک تبلیغاتی خود را به تمامی شماره های کشور با سرعت بالا ارسال نمایید. متحوای متن پیامک ارسالی می تواند خدماتی، تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی باشد. برای تست پنل اس ام اس خیلی از شرکت ها مانند آموت در ابتدای کار پنل رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند تا بتوانید برای آشنایی بیشتر و اطلاع از خدمات، اقدام به ارسال پیامک انبوه آموت در یک دوره زمانی محدود کنید.

تمامی خدمات پنل به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار داده می شود و فقط هزینه شارژ بابت ارسال پیامک باید پرداخت شود. هزینه شارژ متفاوت و دلخواه می باشد همچنین افرادی که قصد خرید شماره اختصاصی ندارند می توانند از شماره اشتراکی که کاملا رایگان می باشد استفاده نمایند.

پنل اس ام اس رایگان شیراز

پنل اس‌ام‌اس رایگان اینگونه شما را تیغ می‌زند! + رایگانی که گران تمام می شود !

پنل اس ام اس یا سامانه پیام کوتاه، نرم افزاری تحت وب می باشد که به کاربران امکان دریافت و ارسال اس ام اس به صورت ارسال پیامک تکی یا گروهی و همچنین ارسال پیامک زمانبندی شده و دوره ای و ارسال پیامک متناظر و منطقه ایی و محلی و پیامک انبوه را فراهم می آورد. هدف اولیه این اس ام اس ها به وجود آوردن بستری آسان و کاربردی جهت ارسال اس ام اس های تبلیغاتی برای انواع کسب و کارهای مختلف می باشد.

شرکت آموت از جمله شرکت هایی می باشد که ارائه دهنده پنل رایگان اس ام اس به سراسر ایران از جمله شهر شیراز می باشد. تعرفه ای پنل اس ام اس شرکت آموت نسبت به سایر شرکت ها کمتر و با پشتیبانی قوی تری انجام می شود که حتی شما کاربر عزیز که به صورت بلند مدت می خواهید از این پنل رایگان استفاده کنید، به شما تضمین داده می شود که از پنل اس ام اس شرکت آموت در شیراز استفاده کنید که با پشتیبانی قوی و تمام ماژول های فعال در اختیارتان قرار داده می شود.

پنل اس ام اس رایگان مخابرات

شرکت مخابرات امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را ندارد ولی شرکت های اپراتور همراه اول و ایرانسل خود پیامک تبلیغاتی برای مشترکین جهت کسب درآمد ارسال می کنند و شرکت مخابرات به مشترکین خود این امکان را می دهد که اس ام اس تبلیغاتی را دریافت نکنند که به آن لیست سیاه مخابرات گفته می شود به این صورت که شما پیامکی که ارسال می کنید به دست مخاطب یا مشتری نخواهد رسید.

تعرفه بالای پیامک

پنل اس‌ام‌اس رایگان اینگونه شما را تیغ می‌زند! + رایگانی که گران تمام می شود !

یکی از روش های جبران هزینه های بالا این نوع تبلیغات از طریق انتخاب تعرفه مناسب برای پنل پیامکی می باشد. پنل های پیامکی با تعرفه های متفاوت و مقرون به صرفه با توجه به نیاز کاربران در آموت ایجاد گردیده است که شما می توانید بسته پیامکی خود را با توجه به شرایط و نیاز خود تهیه کنید. برخی شرکت ها با وسوسه پنل پیامکی رایگان یک پنل اس ام اس در اختیار شما قرار می دهند که شما پس از خرید پنل متوجه هزینه های ارسال پیامک می شوید که بالاتر از دیگر شرکت ها یا حتی چندین برابر می باشد. پس قبل از خرید پنل لیست قیمت تعرفه های شرکت های رقیب را بررسی نمایید.

مشکلی به نام پشتیبانی خدمات

در نظر بگیرید کمپین تبلیغاتی را برای کسب و کار خود فراهم آورده اید و کار شما وابسته به ارسال پیامک است، شما با کلی تلاش و زحمت و هزینه هایی که برای تبلیغات کسب و کار خود انجام داده اید، و درست در روزی که شما احتیاج به پنل خود دارید به مشکل بر می خورید و پیامکی ارسال و دریافت نمی شود و در این زمان با پشتیبانی تماس می گیرید اما شخصی پاسخگو شما نیست.

در اکثر مواقع شرکت هایی که پنل رایگان در اختیار قرار می دهند، خط اختصاصی رایگان به شما اختصاص نمی دهند که در نتیجه هزینه جداگانه ای برای آن باید بپردازید تا شرایط استفاده از ماژول هایی مانند : برقرار کردن مسابقه پیامکی برای مخاطب بهره ببرید.

برخی از عمده مشکلات پنل های رایگان :

  • ماژول های غیرفعال
  • گزارش های دروغین
  • ایجاد تعرفه پس از استفاده
  • عدم اطمینان از ارسال پیام
  • پشتیبانی ضعیف

شرکت هایی که پنل رایگان ارائه می دهند بیش از نیمی از ماژول های پنل پیامکی خود را غیر فعال می کنند تا با گذشت زمان و به بهانه ارتقا پنل، هزینه هایی از شما دریافت کنند.

پنل های پیامکی این امکان را دارند که بعد از ارسال پیامک برای مشتریان گزارشی از تعداد دریافت پیامک از مشتری و تعدادی بلک لیست ها به شما می دهد و در نتیجه به تعداد بلک لیست ها هزینه پیامک به شما باید برگردانده شود ولی این تعداد را ممکن است به شما کمتر بگویند.

آنچه که تا به اینجا مطالعه شد

در مقاله بالا توضیحی در مورد مزایا و معایب پنل های رایگان اس ام اس بیان شد و این نکته نیز بیان شد که از چه شرکت هایی باید با آگاهی کامل خرید انجام دهید تا با گذشت زمان دچار مشکل نشوید و هزینه زیادی بابت آن پرداخت نکنید و یا مطمئن شوید پیامک شما به دست مشتری خواهد رسید که در غیر این صورت هزینه آن باید به طور کامل برگشت داده شود. در کنار تمامی این موارد شما می توانید از سرویس ارسال انبوه پیامک آموت با خیال راحت استفاده نموده تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

https://www.amootsms.com/pricelists

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز