خبرگزاری کار ایران

محصولات کامپوزیتی در صنایع مختلف چه کاربردی دارد؟

کد خبر : ۱۳۳۹۰۵۴

بخش صنعت داخلی نیازمند تامین تجهیزات برای صنایع گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، ارتباطات زیر ساخت و در نهایت مخابرات می باشد. نیاز به دسترسی به این محصولات سبب شد تا شرکت های بزرگ در جهت تامین این تجهیزات اقدام نمایند. شرکت آب صنعت تهران از سال 1370 در زمینه تولید محصولات مورد نیاز برای این صنایع ورود نموده است. این شرکت با سابقه یکی از اولین تولید کنندگان دریچه کامپوزیت در ایران به شمار می رود. مدیران اجرایی در این مجموعه توانسته اند با استفاده از دانش، تخصص و فناوری های نوین محصولات با کیفیتی را تولید نمایند. محصولات کامپوزیتی تولید شده در این شرکت دارای درجه کیفی بالایی می باشند. به شکلی که این محصولات قابل رقابت با محصولات تولید شده در داخل کشور و حتی سطح منطقه ای می باشند.

 

معرفی برخی از محصولات کامپوزیتی تولید شده در شرکت آب صنعت تهران

شرکت آب صنعت تهران همواره در تلاش می باشد تا سطح کیفی تولیدات خود را افزایش سبد ارائه ی محصولات ارتقاء بخشد. در این راستا شرکت توانسته است تا به تولید حجم بالایی از محصولات کامپوزیتی دست یابد. این مجموعه با در نظر گرفتن نیازهای جاری در بخش عمرانی کشور اقدام به تولید محصولات متنوعی مانند دریچه منهول نموده است. از دیگر تولیدات این مجموعه اتاق تاسیسات کامپوزیت، کانکس کامپوزیتی، دریچه هندهول، حوضچه مخابراتی و تیربرق کامپوزیتی می باشد. کیفیت بالای محصولات تولید شده در شرکت آب صنعت تهران یکی از دلایل اصلی این سابقه طولانی در تولید محصولات کامپوزیتی می باشد.

 

معرفی دریچه های منهول و کارایی این محصول

یکی از محصولات تولید شده دریچه هندهول کامپوزیتی شرکت آب صنعت تهران می باشد. این دریچه ها را تحت عنوان دریچه های منهول نیز می نامند. دریچه های منهول یا همان دریچه های چاه فاضلاب صفحاتی قابل جابجایی میباشند. معمولا از آنها برای پوشش خارجی چاه های آب و فاضلاب استفاده می شود. به طور معمول دریچه منهول به گونه ای طراحی می شوند که یک انسان بالغ به راحتی قادر به عبور از آن باشد. علت اصلی نصب دریچه های منهول جلوگیری از ورود و یا سقوط ناخواسته اجسام و افراد به داخل چاه آب و فاضلاب می باشد.

دریچه منهول دارای مدل های متنوعی مانند دریچه های فلزی، چدنی، پلی اتیلنی و در نهایت دریچه کامپوزیت می باشد. در این بین دریچه های کامپوزیتی از جنس پلاستیک فشرده تولید می گردند. همین امر سبب می شود تا این دریچه ها در عین مقاومت ساختاری فراوان از وزن پایینی برخوردار باشند. در سال های گذشته با شناخت هر چه بیشتر این محصول ما شاهد افزایش کاربرد آن می باشیم

محصولات کامپوزیتی در صنایع مختلف چه کاربردی دارد؟

اتاق تاسیسات کامپوزیت

 

معرفی اتاق تاسیسات کامپوزیت

یکی از محصولات کامپوزیتی تولید شده توسط شرکت آب صنعت تهران اتاق تاسیسات کامپوزیتی می باشد. این محصول برای ایجاد فضایی امن برای تاسیسات مدفون شده در زیر خاک طراحی و در پروژه ها اجرایی می گردد. برای مثال کاربران می توانند از این محصول به عنوان یک جایگزین مناسب برای اتاق های تاسیسات و شیر ساخته شده به روش های سنتی بهره ببرند. استفاده از این محصول برای کاربران مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت.

شاید یکی از مهمترین مزایای کاربرد اتاق تاسیسات کامپوزیتی در پروژه ها روش نصب و جابجایی راحت این محصول می باشد. در واقع این محصول به گونه ای طراحی شده است تا کاربر به راحتی قادر به حمل و نقل آن بدون نیاز به جرثقیل باشد. از دیگر مزایای قابل توجه در این محصول کامپوزیتی می توان به مقاومت بالای آن نسبت به حریق اشاره نمود. همچنین برای نصب این تجهیزات نیاز به طی پروسه های زمان بری مانند استفاده از مصالحی مانند بتن نیز نمی باشد.

محصولات کامپوزیتی در صنایع مختلف چه کاربردی دارد؟

کانکس کامپوزیتی

 

معرفی کانکس های از جنس کامپوزیت

یکی دیگر از محصولات کاربردی که در شرکت آب صنعت تهران تولید می شود کانکس کامپوزیتی می باشد. در واقع کانکس های کامپوزیتی از مواد اولیه ی مقاومی که تحت عنوان کامپوزیت شناخته می شود تولید می گردد. این محصول کاربردی را به راحتی می توان برای مصارف گوناگونی مانند ایجاد ویلا، اتاقک های نگهبانی، همچنین کانکس های اداری و محل نصب عابر بانک ها تهیه و تولید نمود. در واقع تولید کننده در زمان ارائه ی این محصول در درجه اول نیاز کاربران خود را در نظر می گیرد و بر آن اساس اقدام به تولید محصول می نماید. وجود مزایای فراوانی مانند عایق صوت و حرارت در این محصول و همچنین ضد زنگ و آب بودن آن همگی از دلایل عمده ی محبوبیت این محصول کاربردی در بین مصرف کنندگان می باشد.

محصولات کامپوزیتی در صنایع مختلف چه کاربردی دارد؟

دریچه هندهول

 

معرفی دریچه هندهول و هندهول فیبر کامپوزیتی

شرکت آب صنعت تهران یکی از شرکت های بزرگی می باشد که با سابقه ای 30 ساله در زمینه تولید انواع محصولات کامپوزیتی مانند دریچه کامپوزیت فعالیت می نماید. دامنه ی تولیدات این شرکت به حوزه های متعددی در صنایع گسترش یافته است. یکی از حوزه هایی که این شرکت برای تامین نیازهای آن ورود نموده است بخش مخابرات داخلی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای این بخش می باشد. تولید هندهول فیبر کامپوزیت به منظور ایجاد سیستم حمایتی جهت انتقال کابل های الکتریکال و اپتیکال فیبر نوری می باشد. این تجهیزات که به راحتی توسط دستگاه های ردیاب فلز قابل شناسایی می باشند می توانند امکان دسترسی راحت تری را برای کاربران این تجهیزات فراهم نماید.

یکی دیگر از تجهیزات تولید شده توسط این مرکز صنعتی دریچه کامپوزیت تحت عنوان دریچه هندهول می باشد. این تجهیزات را به منظور ایجاد دسترسی راحت و آسان نسبت به تجهیزات طراحی و تولید نموده اند. در واقع هندهول ها همان حوضچه های پیش ساخته ای می باشند که در گذشته نیز به روش سنتی تولید می گردیده است. در نهایت می توان به این نکته اشاره نمود که شرکت آب صنعت تهران با استفاده از نیروهای متخصص داخلی توانسته است بخش عظیمی از نیاز داخلی را در صنایع گوناگون تامین نماید.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز