خبرگزاری کار ایران

بررسی و توضیح مختصر بروکر آی اف سی مارکت در حوزه بورس

بررسی و توضیح مختصر بروکر آی اف سی مارکت در حوزه بورس
کد خبر : ۱۳۱۰۴۰۳

اعتبار و رگولاتوری که از بروکر آی اف سی مارکت دریافت می کنید یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. کارگزاری مورد نظر در جزایر بریتانیا ثبت شده است. از سال ۲۰۰۶ فعالیتش را به صورت دائم انجام می‌ دهد. به طور کلی تمامی استاندارد های جهانی برای خدمات این کارگزاری دریافت شده است. شرکت‌ های گروه این بروکر قانونی می باشند و گواهینامه های بین المللی دریافت کرده ‌اند.

 موسسات مالی که زیر نظر این بروکر بورس هستند بیمه مسئولیت حرفه ‌ای دارند. شما باید بدانید که تمامی مجوزهای اداره خدمات مالی برای این بروکر دریافت شده است. تنظیم هر یک از قراردادها بر اساس مجوزهای ضروری انجام می ‌شود. به همین دلیل می توانیم از اطمینان و ایمنی کارگزاری مورد نظر تا حدودی مطمئن باشیم. در واقع به دلیل مجوزهایی که توسط این رویکرد دریافت کرده است آن را به عنوان کارگزاری مورد اعتماد می شناسند.

روش های واریز و برداشت بروکر آی اف سی مارکت

روش های واریز و برداشت پول در بروکر بازار بورس مورد نظر متفاوت خواهد بود. یکی از مهمترین مزیت هایی که کارگزاران بروکر به مشتریان ارائه می دهند روش های واریز و برداشت متفاوت می باشد. در واقع هر یک از ایرانیان این مسئله که امکان واریز و برداشت ریال را داشته باشند برایشان اهمیت زیادی دارد. این بروکر به وسیله تاپ چنج امکان واریز و برداشت ریال را فراهم کرده است. روش هایی که برای واریز و برداشت پول در این بروکر وجود دارد متفاوت می باشد.

 وب مانی، بیت کوین، اسکیلر، پرفکت مانی، نتلر و ... به‌عنوان روش‌ های مهم واریز و برداشت بروکر بورس شناخته می شوند. کارگزاری مورد نظر ۳۰ درصد پاداش به عنوان خوش آمد گویی به مشتریان ارائه می دهد. همچنین ۳۰ درصد پاداش در شرایط خاص به مشتریان تحویل خواهد داد. هر یک از این پاداش‌ ها غیر قابل استرداد می باشند. این مسئله موجب شده که بسیاری از مشتریان به راحتی فعالیت شان را در این بروکر انجام دهند.

کارمزد بروکر آی اف سی مارکت

 کارمزدی که در بروکر آی اف سی مارکت دریافت می‌ شود طبق استانداردهای مشخص شده ‌ای است. در کارگزاری مورد نظر کمیسیون به وسیله بهره شبانه و اسپرد دریافت خواهد شد. اسپرد که شناور باشد از ۴ دهم درصد آغاز می گردد. شروع یک دهم اسپرد های فیکس و ثابت را می توانید در وب سایت مشاهده کنید. حساب هایی که بدون بهره و یا اسلامی هستند برای کشورهای اسلامی ارائه می گردند. برای استفاده از این حساب‌ ها باید فرمی که مربوط به درخواست حساب اسلامی می باشد را تکمیل نمایید و سپس برای کارگزاری ارسال کنید. استراتژی های قانونی و مجاز در بروکر مورد نظر وجود دارد. هر یک از این استراتژی ها کمک می کنند تا کارمزد بروکر کاهش پیدا کند.

 

سودآوری در بروکر IFC MARKET

 باید بدانید که اگر به دنبال سود بیشتری از  بروکر بورس هستید باید به کارشناسان حرفه ای بروکر مراجعه کنید. در صورتی که با کارشناسان و پشتیبانان بروکر ای اف سی مارکت تماس بگیرید هر یکی از نکات ضروری را می توانید از آنها بپرسید. در واقع آنها به خوبی می دانند که باید برای سودآوری چه مرحله ای را طی کنید. نکات سودآوری بیشتر را برای شما به خوبی توضیح می دهند. بر همین اساس در کمترین بازه زمانی می توانید از سرمایه کم خود سود خوبی به دست آورید. یکی از مهمترین نکاتی که زمان سودآوری باید به آن دقت داشته باشید، طی کردن پروسه قانونی است. در صورتی که فعالیت شما قانونی نباشد نمی توانید فعالیت تان را ادامه دهید. پشتیبانی این کارگزار تمامی نکات قانونی را برای فعالیت به شما می گوید.امیدواریم قبل از ثبت نام در بروکر آی اف سی مارکت نکات خوبی را مطرح کرده باشیم .

بررسی و توضیح مختصر بروکر آی اف سی مارکت در حوزه بورس

انواع بازار بورس در ایران و جهان

بطور کلی، انواع بورس در ایران در چهار گروه: بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی دسته‌بندی می‌شود. در هر کدام از این گروهها، شرکتهای پذیرش شده در آن بازار، مشغول فعالیت می‌باشند. در جهان علاوه بر این بازارها، بورس ارز نیز وجود دارد که خرید و فروش ارزهای خارجی در آن صورت می‌گیرد. در ایران، این امر از طریق خرید و فروش دستی در بازار آزاد و یا صرافیها انجام می‌گیرد. حال انواع بازارهای جهانی و بازارهای ایران را به صورت جداگانه دسته‌بندی می‌کنیم:

بازارهای بورس جهانی

  • بازار سهام (Stock Market): این بازار، همچون بازار بورس اوراق بهادار تهران می‌باشد. در این بازار، معامله‌گران با خرید و فروش سهام شرکتها در قیمتهای مختلف، در سود و زیان حاصل از تفاوت قیمتها شریک می‌شوند.
  • بازار اوراق بهادار (Bond Market): در این بازار دولت، اوراق مشارکتی را جهت جذب سرمایه‌های مردم برای اجرای طرح‌های سودآور خود، منتشر می‌سازد. از نمونه‌های این امر در ایران می‌توان به انتشار اوراق مشارکت توسط وزارتخانه‌ها اشاره کرد.
  • بازار کالاها (Commodity): در این بازار قیمت کالاهای مختلف بر اساس عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌شود. بورس کالای جهانی در سه گروه Soft و Hard و Energy تقسیم می‌شود:
  1. Soft: شامل اقلام خوراکی همچون قهوه، شکر و ... می‌باشد.
  2. Hard: شامل طلا، سیمان، نقره، سایر فلزات و ... می‌باشد.
  3. Energy: شامل نفت، برق، گاز، ذغال سنگ و ... می‌باشد.
  • بازار تبادلات ارزی (Foreign Exchange): این بازار که تحت عنوان بازار فارکس نیز شناخته می‌شود، فضایی جهت ارزش‌گذاری پول ملی کشورهای مختلف در مقایسه با هم و انجام معامله بر روی آنها می‌باشد. به عنوان مثال، معامله‌گران بر روی نرخ برابری دلار به یورو معامله می‌‌کنند و از نوسانات این دو نسبت به هم، متحمل سود یا زیان می‌شوند. (منظور از نرخ برابری ارز، قیمت ارز یک کشور بر حسب ارز کشور دیگر است)

بررسی و توضیح مختصر بروکر آی اف سی مارکت در حوزه بورس

بازارهای بورس ایران

  • بورس اوراق بهادار تهران: در این بازار، سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس و سایر اوراق بهادار همانند اوراق مشارکت مورد معامله قرار می‌گیرند.
  • فرابورس ایران: در این بازار، سهام شرکت‌هایی که به دلایلی در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش نشده‌اند، مورد خرید و فروش واقع می‌شوند.
  • بورس انرژی: بازاری مختص معاملات حاملهای انرژی همچون: محصولات نفتی و مشتقات آن، برق، کک،ذغال سنگ و ... می‌باشد.
  • بورس کالای ایران: در این بازار، کالاهای مختلفی مانند: محصولات کشاورزی، پتروشیمی و فلزات و ... معامله می‌شوند.

بورس‌های معتبر جهان و رتبه‌بندی آنها

در حال حاضر، حدود 60 شرکت بورسی معتبر در جهان وجود دارد که تعداد معاملات و سرمایه آنها نسبت به یکدیگر متفاوت می‌باشد. اصلی‌ترین مولفه در تعیین بزرگترین و معتبرترین شرکتهای بورسی جهان، میزان سرمایه و ارزش بازاری آنها می‌باشد. بر این اساس، 10 بازار بزرگ بورس دنیا به ترتیب زیر رتبه‌بندی می‌شوند:

  1. بورس نیویورک (New York Stock Exchange)
  2. بورس نزدک (NASDAQ)
  3. بورس توکیو (Tokyo Stock Exchange)
  4. بورس شانگهای (Shanghai Stock Exchange)
  5. بازار بورس هنگ کنگ (Hong Kong Stock Exchange)
  6. بورس لندن (London Stock Exchange)
  7.  بورس اروپا (Euronext)
  8. بورس شنژن (Shenzhen Stock Exchange)
  9. بورس تورنتو (Toronto Stock Exchange)
  10. بورس آلمان (Deutsche Boerse)

مزایای اصلی سرمایه‌گذاری در بورس

  1. بدست آوردن سود
  2. حفظ سرمایه در برابر تورم و آثار ناشی آن
  3. قدرت نقدشوندگی بالا و سهولت این امر
  4. مشارکت و همکاری در اداره امور شرکت
  5. امکان سرمایه‌گذاری با حداقل میزان سرمایه (حداقل سرمایه لازم برای شروع فعالیت در بورس 500 هزار تومان می باشد)
  6. برخورداری از معافیت مالیاتی (به سود حاصل از فعالیت در این حوزه، مالیات تعلق نخواهد گرفت)
  7. متنوع بودن بازه زمانی مجاز برای سرمایه‌گذاری (امکان سرمایه‌گذاری با اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت)
  8. شفافیت فضا و تحت نظارت قانون بودن کلیه فعالیتها

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز