قرار خدمت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جهادی شد
معاونت اجرایی سازمان بازرسی شهرداری تهران با هدف تکریم ارباب رجوع ، تعامل ، همکاری موثر مدیران و کارشناسان تحت پوشش ، همدلی و تعالی سازمانی در جهت تکریم و تسریع در رفع امور کارکنان و شهروندان ، " قرار خدمت " را در راستای بهبود و توسعه موثر روابط سازمانی و شهروندان ، در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را با حضور مدیران و مسوولین ذیربط ، بصورت جهادی آغاز کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ؛ محمد ذوالفقاری معاونت اجرایی بازرسی شهرداری تهران با اعلام خبر فوق افزود : مدیران و کارکنان سازمان برای حفظ یکپارچگی ، ایجاد خلاقیت و انجام تعهدات ، نیازمند ارتباطات موثر در سازمان هستند و استقرار استراتژی قرار خدمت و تعالی سازمان ، توان بالقوه کارکنان خود را در سطوح فردی، تیمی و سازمانی، توسعه داده و از آنها بهره میگیرد. این عملکرد ، ضمن ترویج عدالت، کارکنان را در امور مختلف مشارکت داده و با آنها به خوبی ارتباط برقرار میکنند و در آنها انگیزه و تعهد لازم ایجاد خواهد شد تا به بهترین نحو در خدمت شهروندان باشند.
محمد ذوالفقاری ضمن تصریح این مطلب که قرار خدمت ، علاوه بر اینکه آمادگیهای لازم را برای سازمان شما فراهم میکند و به شما امکان میدهد تا بتوانید ضمن شناسایی زمینههای بهبود و انجام اقدامات لازم برای بهینه سازی فرآیندها، در مقابل سایر ارزیابیها نیز برنامه ریزی مناسب داشته باشید اعلام کرد : تحقق سیاست های گام دوم انقلاب ، پیگیری سند چشم انداز تهران ، ابلاغ ماموریت و رسالت سازمان بازرسی ، تسریع در رفع مسایل و مشکلات احتمالی ، تحقق سیاست های دولت الکترونیک و مدیریت الهام بخش و هدفمند ، ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، آینده پژوهی ، پایداری نتایج اساسی و مهم ، چابک سازی ، بهره گیری از استعداد، خلاقیت و نوآوری منابع انسانی و توسعه توانمندی سازمانی از اهداف مهم این پروژه است.
معاونت اجرایی بازرسی شهرداری تهران گفت: قرار خدمت به صورت هفتگی در سازمان ها و معاونت های تابعه برگزار خواهد شد تا پرسنل ضمن مراجعه و طرح مسایل در اجرا و نتیجه گیری این مهم گام موثری برای خدمت صادقانه به شهروندان بردارند.