خبرگزاری کار ایران

سلیقه همسرم در خرید قابلمه ثروت زیادی با خودش آورد


سلیقه همسرم در خرید قابلمه ثروت زیادی با خودش آورد
کد خبر : ۱۲۹۹۲۲۹

همسرم عادت داشت برای خرید آنقدر مرا اینطرف آنطرف مرا بگرداند تا از حال بروم ولی جالب اینجا بود که این میان من هم کلی اطلاعات از فروشنده ها می گرفتم. برای خرید قابلمه رفته بودیم و اینبار تیرم به هدف خورد و بازار مطلوبم را یافتم. امروز ازین بازار درآمد بسیار بالایی دارم. با محصولات ما آشنا شوید.

سرویس قابلمه تفلون

قابلمه و تابه چیزهایی هستند که ما در آشپزخانه از آن ها استفاده می کنیم همچنین در خصوص خرید قابلمه تفلون اصل نیز باید بر این امر تاکید کنیم که به طور کلی سرویس قابلمه تفلون اصل چه ویژگی هایی را به خودش اختصاص داده است که باید در این خصوص ویژگی های مربوطه را در این مورد در نظر بگیریم.

باید در نظر داشته باشید که قابلمه گرانیتی تفلون اصل هیچ غذایی در هنگام پخت و پز به آن نمی چسبد. همچنین باید در نظر بگیرید که جنس آن بسیار سفت و محکم باشد که بیشتر آنها از استیل ساخته شده اند و در این خصوص باید در نظر بگیرید که قابلمه تفلون اصل می تواند بسیاری از کیفیت ها را پوشش دهد.

برای قابلمه و تابه باید بگوییم که کلیه آنها کیفیت یکسانی می توانند داشته باشند و در هنگام خرید و یا پخت و پز می توانید این موارد را در نظر بگیرید چون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

سرویس غذاخوری

انواع و مدل و تعداد پارچه های مختلفی از سرویس غذاخوری وجود دارد که هر کدام طرح و رنگ و فرم خاص خود را دارند. سرویس غذاخوری چینی زرین در مدل فلورانس در انواع 28 پارچه، 30 پارچه، 98 پارچه و 102 پارچه و یک سرویس چای خوری 12 پارچه تولید شده است. این مدل یکی از مدل های جدید چینی زرین است که دارای طرح و نقش و نگار آبی آنتیک است و زیبایی خیره کننده ای دارد

. افرادی که سلیقه های خاصی دارند از این نوع ظروف استقبال می کنند. مدل 30 پارچه آن برای 6 نفر کاربرد دارد و مدل 102 و 98 پارچه آن که برای 12 نفر کاربرد دارد یک سرویس کامل است و شامل سرویس غذاخوری و سوپ خوری و چای خوری می شود.


سلیقه همسرم در خرید قابلمه ثروت زیادی با خودش آورد

تابه تفلون

معمولا با توجه به تعداد پارچه های مربوطه شما می توانید آن دسته از تابه تفلون را خریداری نمایید که هم تعداد پارچه های بیشتر دارند و هم در زمینه پخت و پز شما می توانید تا اندازه ای که بخواهید از آن استفاده کنید. البته باید بدانید که تابه های تفلونی قیمت های متفاوتی دارند.

به طوری که این قیمت ها در هر فروشگاه ممکن است متفاوت باشد و باید آن را در نظر داشته باشید. برند های زیادی هستند که تابه های تفلونی را در قالب ها و کیفیت های مناسب تولید می کنند و به بازار عرضه می دارند. شما می توانید بر مبنای نوع برند مربوطه تابه مورد نظرتان را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

همچنین قیمت تمامی تابه ها معمولا به صورت تکی و یا به همراه قابلمه چدن و پارچه های مختلف به بازار عرضه می شود. مهمترین نکته در خصوص این مورد کیفیتی است که در هنگام پخت و پز ممکن است مد نظر شما باشد.اگر در استان تهران هستید می توانید به سراغ برندهایی بروید که از نظر کیفیت بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند.


سلیقه همسرم در خرید قابلمه ثروت زیادی با خودش آورد

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز