خبرگزاری کار ایران

دیزل ژنراتور و دیزل ژنراتور های گازوئیلی

دیزل ژنراتور و دیزل ژنراتور های گازوئیلی
کد خبر : ۱۲۶۹۴۵۷

فروش انواع دیزل ژنراتور های گازوئیلی با فروش ویژه مرکز صنعت در انواع برند های بادوین موتورسازان تبریز و استمفورد پاور و تلک

دیزل ژنراتور یک مولد برق است که از تجهیزات اصلی آن می‌توان به موتور دیزل، ژنراتور و سایر متعلقات دیگر اشاره کرد. کارکرد دیزل ژنراتور به این شکل است که نیروی مکانیکی که از سوختن گازوئیل در موتور دیزل به وجود می‌آید را به ژنراتور منتقل کرده و طی این فرآیند جریان برق تولید می‌شود؛ بنابراین از آن‌جا که وظیفه دستگاه ژنراتور تولید برق است، به آن موتور برق نیز می‌گویند.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور (همچنین به عنوان دیزل ژنیت شناخته می شود) ترکیبی از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی (اغلب دینام) که برای تولید انرژی الکتریکی است. این مورد خاص موتور مولد است. موتور احتراق فشرده سازی دیزل معمولا برای کار با سوخت دیزل طراحی می شود، اما بعضی از انواع آن برای سایر سوخت های مایع یا گاز طبیعی سازگار است. مرکز صنعت با بیش از چندین سال در حوزه فروش انواع دیزل های ژنراتور و پمپ کارواش میتواند راهنمای خوبی برای شما در انتخاب انواع دیزل ها باشد

مجموعه های تولید دیزل در مکان هایی بدون اتصال به شبکه برق یا در صورت خرابی شبکه به عنوان منبع تغذیه اضطراری و همچنین برای کاربردهای پیچیده تر مانند اوج گرفتن، پشتیبانی از شبکه و صادرات به شبکه برق استفاده می شوند.

انواع دیزل ژنراتور

کار دستگاه دیزل ژنراتور، تبدیل انرژی مکانیکی ورودی از یک منبع خارجی به انرژی الکتریکی است و کاربردهای زیادی دارد که به منظور تهیه و تامین جریان الکتریکی برق در هنگامی که شما با قطعی برق مواجه هستید، مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه فوق العاده و کاربردی در انواع گوناگونی تولید می شود که هرکدام از آن ها ویژگی ها و کاربردهایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. ژنراتور استندبادی زمانی به کار می رود که شما با قطعی برق مواجه می شوید و با تمام توان برق مورد نیاز را تامین می کند، این نوع ژنراتور معمولا در بیمارستان ها و مناطق مسکونی کاربرد دارد.

دیزل ژنراتور پرایم توان تامین جریان برق در مدت زمان طولانی را دارد و معمولا در مواقعی که برق شهر برای زمانی طولانی قطع می شود به کار می رود. ژنراتور دائم کار همانطور که از نامش آن پیداست به طور دائم کار کرده و هیچ وقفه ای ندارد و معمولا برای تامین برق دیتا سنترها مورد استفاده قرار می گیرد.

دیزل ژنراتور و دیزل ژنراتور های گازوئیلی

انواع موتور ژنراتور

دقت داشته باشید که موتور ژنراتور در انواع متفاوتی موجود است که عبارت اند از:

  • موتور ژنراتورهای گازی
  • موتور ژنراتورهای بنزینی
  • موتور ژنراتورهای گازوئیلی

دیزل ژنراتور و دیزل ژنراتور های گازوئیلی

اجزای اصلی ژنراتور

ژنراتور هم مانند دیگر دستگاه های تولید انرژی از اجزای گوناکونی ساخته شده که به به طور کلی به دو دسته قطعات فرعی یا جانبی و قطعات اصلی تقسیم می شود، از اصلی ترین، اجزای ژنراتور می توان به قطعات زیر اشاره کرد که هرکدام ویژگی ها و کارایی های خاص خود را دارند:

  1. موتور
  2. سیستم سوخت
  3. تنظیم کننده ولتاژ
  4. دستگاه تولید برق متناوب
  5. سیستم روغن کاری
  6. سیستم سردسازی و اگزوز
  7. شارژ باطری
  8. پنل کنترل
  9. چارچوب اصلی

قیمت دیزل ژنراتور

قیمت بالای این محصول و یا گاها انتخاب برندی توسط شما نمی تواند شما از خرید وسیله ای با کیفیت باز دارد. زیرا شما می توانید از خدمات پشتیبانی و سرویس دهی متخصصین در هنگام خرابی دیزل به راحتی و بدون نگرانی استفاده کنید.

معمولا قیمت دیزل ژانراتور ثابت نیست و ممکن است با توجه به نواسان بازار، نرخ این محصول متفاوت شود که در این مواقع ما شما را از سفارشی کردن دیزل خود منع می کنیم زیرا مقرون به صرفه نخواهد بود.

با بخش‌های مختلف دیزل ژنراتور آشنا شوید

دیزل ژنراتور مانند هر نوع ژنراتور دیگری دارای دو بخش موتور دیزلی و آلترناتور است که همان ژنراتور می‌باشد. سوختی که این دستگاه برای مصرف برق استفاده می‌کند گازوئیل است. موتور دیزل ژنراتور با استفاده از این سوخت شروع به حرکت کرده و برق تولید می‌کند. ما در ادامه این بخش به معرفی اجزای دیزل ژنراتور یا موتور برق اشاره خواهیم کرد:

موتور ژنراتور:

این بخش توسط سوخت گازوئیل روشن شده و منبع انرژی مکانیکی به شمار می‌آید که این انرژی را به دیزل ژنراتور وارد می‌کند. هنگامی که قصد خرید دیزل ژنراتور دارید باید این نکته را در نظر بگیرید که میزاتن قدرت هر موتور دیزلی با حداکثر توان خروجی آن سنجیده می‌شود.

دینام

ژنراتور یا دینام، بخش دیگری از دیزل ژنراتور به شمار می‌آید که انرژی مکانیکی تولید شده را به برق تبدیل می‌کند. در طراحی و ساخت ژنراتور قطعات متحرک و ثابت بسیاری به کار می‌رود که ارتباط مکانیکی و درست آن‌ها با یک‌دیگر می‌تواند حرکت نسبی بین میدان‌های مغناطیسی و الکتریکی به‌وجود آورده و در نهایت برق را تولید نماید.

سیستم‌های سوخت

هر ژنراتوری نیاز به سوختی برای به کار افتادن موتور دارد تا بتواند برق را تولید نماید. ممکن است نوع سوخت مصرفی برای هر دیزل ژنراتوری با دیگری فرق داشته باشد؛ اما دستگاه‌هایی که در حال حاضر تولید شده‌اند، از گاز و گازوئیل استفاده می‌کنند.

رگولاتور ولتاژ

این قسمت میزان ولتاژ خروجی ژنراتور را تعیین می‌کند؛ بنابراین اگر برای تامین برق مکان بزرگی نیاز به خرید دیزل ژنراتور دارید باید به این نکته توجه داشته باشید.

سیستم‌های خنک کننده

اگزوز

سیستم‌های روانکاری

شارژر باتری

کنترل پنل

 

نکاتی که قبل از خرید دیزل ژنراتور باید بدانید

برای خرید این دستگاه، بهتر است نیز خود را مشخص کرده و از فروشنده بخواهید متناسب با نیاز شما دستگاهی با توان مناسب در اختیارتان قرار دهد؛ زیرا در کاتالوگ‌هایی که اغلب فروشندگان در اختیارتان قرار می‌دهند توان عملی دیزل ژنراتور با واقعیت و استانداردهایی که ذکر شده منافات دارد. ما در ادامه به نکات دیگری اشاره خواهیم کرد:

۱. برند دستگاه

به برندی که دیزل ژنراتور را تولید کرده است توجه کنید. شاید شما در قبال نام برند هزینه بیشتری بپردازید؛ اما این تنها بخش مهم مسئله نیست. از آن‌جا که دیزل ژنراتورها عموماً به واسطه برندشان شناخته می‌شوند، به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید این محصول برندهایی را انتخاب کنید که کیفیت محصولات‌شان در دنیا شناخته شده باشد.

۲. توان دستگاه

از دیگر عوامل مهم در خرید دیزل ژنراتور توجه به توان آن است؛ زیرا با توجه به نیازی که داریم، دستگاهی باید خریداری شود که بتواند برق مورد نیاز ما را تامین نماید. در ضمن این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت دیزل ژنراتور به این امر بستگی داشته و لازم است جهت توسعه کسب‌وکارتان محصولی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای آتی شما را در تامین برق برطرف نماید.

۳. مصرف سوخت

در این خصوص به این نکته توجه کنید که همیشه میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور باید کم‌تر از توان آن باشد. برای آنکه متوجه شوید میزان مصرف سوخت دیزل‌ها چقدر است می‌توانید به جداولی که بر این اساس طراحی شده مراجعه کنید.

۴. خدمات پس از فروش و گارانتی

شرکتی که در زمینه فروش دیزل ژنراتور فعالیت دارد، باید پس از فروش محصول، گارانتی و خدمات پس از فروش آن را بر عهده گیرد تا بتوانید در صورت بروز مشکل با آن‌ها تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده را برطرف نمایند.

سفارش انواع دیزل ژنراتور از فروشگاه اینترنتی مرکز صنعت/ مرکز صنعت فراتر از یک صنعت

فروش انواع دیزل ژنراتور های گازوئیلی با انواع برند های بادوین موتورسازان تبریز و استمفورد پاور و تلک

شماره های تماس : ۰۴۱۳۵۵۱۲۰۶۶   /   ۰۴۱۳۵۵۱۲۰۰۲

شماره پشتیبانی :   ۰۹۱۲۰۷۲۵۶۵۹ 

یا با مراجعه به سایت رسمی www.Markazesanat.com  می‌توانید محصولات مد نظر خود را سفارش دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز