خبرگزاری کار ایران

قابلیتهای هایک ویژن و هایلوک

قابلیتهای هایک ویژن و هایلوک
کد خبر : ۱۲۶۲۵۲۷

برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن یا هر برند دیگری باید یک سری نکات را بلد باشید. هایک ویژن با عنوان برترین تولید کننده تجهیزات نظارتی در جهان، سردمدار این محصولات قرار گرفته و ما برای شما آشنایی با تجهیزات نظارتی این برند معتبر را شرح می دهیم.

محصولات هایک ویژن را با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه کمیران تهیه کنید. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از فروشگاه کمیران کافی است به وبسایت کمیران سیسیتیوی مراجعه کنید. کمیران نمایندگی اصلی هایک ویژن و هایلوک در ایران است و برای خرید دوربین مداربسته با کیفیت می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. در هر پروژه ای کیفیت محصول جزو ملاحظاتی است که باید اجرا کننده پروژه در نظر بگیرد. هایک ویژن با دو برند هایک ویژن و هایلوک توانسته عنوان بهترین تجهیزات نظارتی در جهان را از آن خود کند و به عنوان بهترین تولیدکننده از سال 2016 خود را برای تمام مردم جهان اثبات کند.

قابلیتهای هایلوک درمقایسه با هایک ویژن عنوان مقاله پیش روی شماست. در این مقاله به بررسی محصولات دو برند نام برده شده می پردازیم. همانطور که می دانید هایلوک یک شاخه معتبر از شرکت هایک ویژن است و از لحاظ منو و بردهای به کار رفته در داخل آن، کاملا مشابه هایک ویژن است. تنها تفاوت این دو برند، قابلیت ها و ویژگی های محصولات است. ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا با توجه به توقع شما از سیستم های نظارتی، کدام محصول را خریداری کنید تا هم به صرفه باشد و هم نیاز شما مرتفع شود.

آشنایی با اصطلاحات تجهیزات نظارتی برای کاربران دوربین مداربسته این امکان را فراهم می کند تا بتوانند استفاده بهتری بکنند از کالایی که خریده اند. در این مقاله با چند اصطلح مهم در سیستم های امنیتی آشنا خواهید شد که قطعا به کارتان خواهد آمد.

پیش از هرچیز نکاتی را باید یادآور شویم:

فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، محصولات این برند متشکل از دستگاه ضبط و پخش و دوربین مداربسته به کاربران عرضه می شود. پس برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن فروشگاه کمیران بهترین انتخاب برای کاربران است. از سال 2018 شرکت هایک ویژن محصولات اقتصادی هایلوک را هم روانه بازار کرد.

فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات  هایک ویژن  در ایران، بهترین دستگاه های ضبط و پخش و دوربینهای مداربسته را عرضه می کند. فروشگاه کمیران با سابقه سیزده ساله در این زمینه در حال حاضر با سابقه ترین نمایندگی این محصولات به شمار می رود، از این رو می توان به این فروشگاه، عنوان بهترین نمایندگی هایک ویژن را اطلاق کرد. نشانی وبسایت این فروشگاه به شرح زیر به شما معرفی می شود:

https://www.camirancctv.com

قابلیتهای هایک ویژن و هایلوک

موجودی های کلی هایلوک و هایک ویژن

در نظر داشته باشید اگر قصد دوربین مداربسته و دستگاه دارید، می توانید از هر دو برند هایلوک و هایک ویژن استفاده کنید. نکته مهم نیز این است که از هر دو تکنولوژی تحت شبکه و اچ دی، هر دو برند هایلوک و هایک ویژن موجودی دارد. برای تهیه لوازم جانبی مثل سوئیچ شبکه، کابل شبکه، پایه، تستر و کیبورد باید از برند هایک ویژن استفاده کنید؛ چرا که هایلوک فاقد این تجهیزات است.

انواع دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن

در فروشگاه کمیران از هر دو تکنولوژی تحت شبکه و آنالوگ موجود است.

دوربین مداربسته دام با لنز ثابت و متغیر(با قابلیت اتصال رم)

دوربین مداربسته بولت با لنز ثابت و متعیر(با قابلیت اتصال رم)

دوربین مداربسته اسپیددام

وضوح تصویر در کاربردهای مختلف

قابلیتهای هایلوک درمقایسه با هایک ویژن در ابتدا وضوح تصویر آن است. اگر قصد دارید صرفا رفت و آمد افراد را بدون در نظر گرفتن جزئیات و ویژگی های منحصر به فرد زیر نظر داشته باشید، پیشنهاد می شود از دوربین مداربسته هایلوک استفاده کنید که قیمت مناسب تری دارد؛ چرا که کار شما را با همین هزینه راه می اندازد. معمولا برند هایک ویژن با وضوح تصویر بالا ببشتر در صرافی ها و طلافروشی ها کاربرد دارد که حتی عدد روی ماشین حساب را هم با زوم بسیار بالا نشان دهد و از کیفیت آن کاسته نشود.

مگاپیکسل های موجود در دوربین های مداربسته هایلوک و هایک ویژن

در نظر داشته باشید محصولات هایلوک با تکنولوژی اچ دی دارای وضوح تصویر 2 و 4 مگاپیکسل بوده و محصولات هایلوک با تکنولوژی تحت شبکه دارای وضوح تصویر 2 و 4 و 5 مگاپیکسل است. اگر برای شما وضوح تصویر بالای 5 مگاپیکسل مهم است، نمی توانید از محصولات هایلوک استفاده کنید. هایک ویژن علاوه بر وضوح تصویر 2 و 4 و 5 دارای وضوح تصویر 6 و 8 مگاپیکسل است. تنها محصولات دارای 6 مگاپیکسل مختص دوربین های مداربسته هایک ویژن با تکنولوژی تحت شبکه است اما 8 مگاپیکسل در هر دو تکنولوژی تحت شبکه و اچ دی موجود است.

هایک ویژن به دوردستها است و با شعار به دوردست ها نگاه کن و فراتر برو، در بازار دوربین مداربسته فعالیت می کند. هایک ویژن بهترین انتخاب و نخستین انتخاب برای تهیه یک سیستم نظارتی است. وقتی شرکت هایک ویژن با این اعتبار و عظمت، اقدام به تولید یک محصول می کند، تمام نظرها را به خود جلب کرده و مخاطبان را به سمت خود می کشاند. در حال حاضر، تمام محصولات هایک ویژن از طریق فروشگاه کمیران؛ نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران به فروش می رسد. نگاه هایک ویژن به دوردستها است و همواره به فراتر از لحظه قبل فکر می کند.

این محصولات را از کمیران بخرید و اطمینان داشته باشید این شرکت «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» را سه اصل اولیه کار خود می‌داند. هایک ویژن را از کمیران بخرید و از تسهیلات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

بهترین نمایندگی محصولات هایک ویژن فروشگاه کمیران است. فروشگاه کمیران واقع در طبقه بالای همکف مرکز اداری و تجاری نادری، در یک موقعیت بسیار خوب با ارائه نمونه تصاویر گوناگون به کاربران این امکان را می دهد تا درست تر تصمیم بگیرند. در نظر داشته باشید، وقتی وارد طبقه یکم پاساژ نادری شدید، برای پیدا کردن فروشگاه کمیران دنبال پلاک یک بگردید.

پاساژ نادری واقع در تقاطع خیابان حافظ و جمهوری شهر تهران است.

قابلیتهای هایک ویژن و هایلوک

شرکت «کمیران» به عنوان یک شرکت الگو در زمینه واردات و توزیع سراسری دوربین‌های مداربسته و تجهیزات وابسته، فعالیت خود را در آذرماه سال 1387 آغاز کرد و بیش از یک دهه است که به کاربران گرامی، خدمات رسانی می‌کند. در فروشگاه‌های «کمیران» شما به راحتی می‌توانید دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید و با جست‌وجو در سایت، براساس گروه‌های دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته توربو اچ دی به آنچه که مدنظرتان است برسید.

سال 2016 که نخستین سال انتخاب هایک ویژن به عنوان برترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان بود، شرکت کمیران نیز به عنوان برترین فروشنده محصولات هایک ویژن در ایران برگزیده شد. مهمترین پروژه های شرکت کمیران در طی یک دهه گذشته، به شرح زیر است:

ارتش - نزاجا

آکوافینا

پارکینگ بیهقی

صبا باتری

جهاد دانشگاهی خوزستان

رزومه کمیران

قابلیتهای هایک ویژن و هایلوک

در رزومه کمیران، پر است از پروژه های بزرگ. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09901200130 و 66764266 در تماس باشید تا تجهیزات امنیتی را به بهترین شکل تهیه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز