خبرگزاری کار ایران

گزارش سال ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد

گزارش سال دیوار، آینه‌ای پیش روی بازار ایران

گزارش سال دیوار، آینه‌ای پیش روی بازار ایران
کد خبر : ۱۲۵۴۶۸۰

گزارش سال ۱۴۰۰ دیوار منتشر شد. این گزارش، مجموعه‌ای از داده‌های مربوط به فعالیت پلتفرم دیوار در سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش ایلنا، دیوار این گزارش را در ۱۱ فصل و پیرامون موضوعات کلی کسب‌وکار خود منتشر کرده است. در فصل نخست این گزارش، دیوار در مورد تعداد کاربران خود سخن گفته است. این پلتفرم اعلام کرده تعداد گوشی‌هایی که سال گذشته اپلیکیشن دیوار باز کرده‌اند، بیش از ۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار گوشی بوده است. این تعداد گوشی نسبت به سال ۱۳۹۹، با ۲۰ درصد رشد همراه بوده است.

بخش دیگری از این گزارش، به تعداد نصب‌های فعال اپلیکیشن دیوار پرداخته است. دیوار، بر اساس آمارهای کافه‌بازار، در سال ۱۴۰۰، بیش از ۲۳میلیون و ۶۰۰هزار بار از طریق این بازار نرم‌افزاری دانلود و نصب شده است. دیوار همچنین می‌گوید پس از ده سال از آغاز فعالیت این پلتفرم، اپلیکیشن دیوار بیش از ۵۰ میلیون بار از طریق کافه‌بازار نصب شده است.

گزارش سال دیوار، آینه‌ای پیش روی بازار ایران

دیوار در فصل بعدی این گزارش، به کاربران آگهی‌گذار پرداخته است. بیش از ۲۱میلیون و ۸۰۰هزار کاربر در سال گذشته در دیوار آگهی منتشر کرده‌اند. این تعداد به نسبت سال ۱۳۹۹، ۱۸درصد رشد داشته است.

گزارش سال ۱۴۰۰ دیوار، در فصل بعدی، به تعداد آگهی‌های منتشرشده در این پلتفرم پرداخته است. دیوار می‌گوید در سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۳۹میلیون و ۷۰۰هزار آگهی در دیوار منتشر شده است. گفتنی است سال ۱۳۹۹، حدود ۱۳۰ میلیون آگهی در دیوار منتشر شده بود که بیانگر رشد ۸درصدی آگهی‌های منتشرشده دیوار در سال ۱۴۰۰ است. دیوار همچنین در این بخش به توزیع زمان انتشار و بازدید آگهی‌های دیوار پرداخته و به کاربران خود توضیح داده است چه زمان‌هایی برای انتشار آگهی مناسب‌تر و چه زمان‌هایی برای بازدید آگهی‌ها زمان بهتری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز