خبرگزاری کار ایران

کاهش قیمت ایمپلنت دندان در تهران

کاهش قیمت ایمپلنت دندان در تهران
کد خبر : ۱۲۵۳۲۷۸

اگر به تازگی دندان های خود را از دست داده اید و از عوارض بی دندانی آگاه هستید حتما به دنبال روشی همانند کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندان ، برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی آن هستید و تا کنون با روند های درمانی دندانپزشکی آشنا شده اید.

کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندان جلوه ای شبیه به دندان های واقعی برای شما به وجود می آورد که همین مسئله باعث شده افراد بسیار زیادی به سمت انجام آن روی بیاورند. اما بیشتر افراد زمانی که به یک کلینیک دندانپزشکی خوب در تهران یا دیگر شهر های ایران مراجعه می کنند ، پس از شنیدن قیمت های آن از  کاشتن دندان منصرف می شوند و به سراغ روش های درمانی دیگر می روند.

البته در این میان افرادی نیز هستند که به امید پیدا کردن ایمپلنت ارزان قیمت ، به دنبال کلینیک دیگری می گردند. اما آیا به نظر شما کاهش قیمت ایمپلنت دندان به خصوص در شهر تهران امکان پذیر است؟ اگر چنین موضوعی واقعیت داشته باشد ، چه علتی دارد ؟ آیا به کلینیک های که ایمپلنت دندان را با قیمتی ارزان انجام می دهند اعتماد کنیم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال ها را بیابیم.

ایمپلنت دندان ارزان قیمت واقعی است یا خیر؟

زمانی که برای کاشت دندان به کلینیک های دندانپزشکی مختلف در تهران مراجعه می کنید به طور حتم با قیمت های سر سام آور و بسیار زیادی رو به رو خواهید شد که در صورت مشاهده مراکزی که این روش را با قیمت ارزان انجام می دهند ، دچار شک و تردید خواهید شد و از خود این سوال را خواهید پرسید که ایمپلنت ارزان قیمت سراب است یا خیر ؟ باید به شما بگویم که ایمپلنت دندان به دلیل کم عارضه بودن و دائمی بودن دارای هزینه بسیار زیادی می باشد و از همین رو شک کردن در رابطه با مراکزی که این روش را با پایین ترین قیمت ممکن ارائه می دهند کاری منطقی است. اما باید بدانید که برخی از قیمت های ارزان نیز بی دلیل نبوده و کلینیک های دندانپزشکی بنا بر دلایل مختلفی که در ادامه آن ها را بیان خواهیم نمود اقدام به ارائه خدمات کاشت دندان با کمترین هزینه می کنند.

علت کاهش قیمت کاشت دندان در تهران

خب اگر به دنبال انجام روش کاشت دندان با هزینه کم هستید حتما سری به پیج های اینستاگرام بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران زده اید. اگر شما برای چندین ماه پیج آن ها را به صورت مرتب دنبال کنید ، خواهید دید که هر از گاهی هزینه نهایی ایمپلنت دندان خود را کاهش می دهند و به اصطلاح به بیماران خود تخفیف می دهند. از همین رو ممکن است شما در زمان انتخاب ان ها کمی شک کنید و با خود بگوید که اگر به این کلینیک مراجعه کنم در زمان مراجعه حضوری قیمت ها را چندین برابر می کند. اما قبل از قضاوت کردن بهتر است علت این تخفیفات یا کاهش قیمت های ناگهانی را در بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران بدانید و سپس تصمیم بگیرد. از جمله عللی که باعث می شود یک کلینیک کاشت دندان را با کمترین هزینه ارائه دهد عبارت اند از :

جشنواره های تخفیفاتی

برخی از کلینیک های معتبر و مجهز با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هم چنین جلب اعتماد بیشتر ، در برخی از روز های سال خدمات خود را با تخیفیات جالب و شگفت انگیز و با عنوان جشنواره تخفیفاتی ارائه می دهد مانند جشنواره تخفیفاتی شب یلدا که بیشتر شما در پیج های فروشگاهی مشاهده کرده اید. این تخفیفات مختلف بوده و تنها برای ایمپلنت دندان انجام نمی شود.

مسابقه

حتما تا کنون در پیچ های مختلفی به بهانه برنده شدن جایزه مورد نظر خود در مسابقه ها شرکت کرده اید و به دلیل برنده نشدن از شرکت مجدد در این مسابقات امتناع می کنید و اگر پیج یا محلی را ببینید که با مسابقه خدمات خود را ارائه می دهد از آن سلب اعتماد می کنید. اما باید بگویم که مسابقات نیز همانند جشنواره های تخفیفاتی به دلیل جلب مشتری انجام می شود با این تفاوت که کلینیک دندان پزشکی از میان چندین هزار نفر تنها برای چند نفر ایمپلنت را با هزینه کم یا رایگان انجام می دهند.

استفاده از برند های نامرغوب

اما همیشه علت ارزان بودن یک محصول یا یک نوع خدمات جلب مشتری نبوده و کلینیک مورد نظر برای کسب در آمد بیشتر هزینه ها را کاهش داده در عوض نیز از برند های نامرغوب و بی کیفیتی برای ارائه خدمات خود استفاده می کند.

نکته : به یاد داشته باشید اگر نمونه کار های مرکز درمانی مورد نظر خود را مشاهده کردید و نظر مراجعه کنندگان آن ها را مورد بررسی قرار داید آن گاه می توانید با خیال راحت در این جشنواره ها و مسابقات شرکت کنید ، اما در صورتی که به تازگی با کلینیک مورد نظر آشنا شده اید و نظر مراجعه کنندگان آن را نمی دانید بهتر است از مراجعه به آن خودداری کنید.

اعتماد به ایمپلنت های ارزان قیمت

همانطور که در نکته فوق به آن اشاره کردیم ، بهتر است برای اعتماد به مراکز دندانپزشکی که ایمپلنت دندان را با کمترین هزینه ارائه می دهند کمی دقت به خرج دهید تا بعد ها از عملکرد خود پشیمان نشوید ، تنها در صورتی که کلینیک مورد نظر خود را از نظر کیفیت و بهترین بودن بررسی کرده باشید می توانید به ارائه خدمات با کمترین قیمت اعتماد کنید. همچنین به یاد داشته باشید که تفاوت برند های تولید کننده ایمپلنت دندان ، کیفیت و متریال استفاده شده ، دستمزد بهترین متخصص ایمپلنت ، تجهیزات و دستگاه های به کار گرفته شده در کلینیک دندانپزشکی و غیره باعث افزایش هزینه کاشت دندان شده و طبیعی است که هر چه از خدمات بیشتر و بهتری استفاده کنید ، هزینه بیشتری باید بپدازید. به یاد داشته باشید که شما نباید کیفیت را فدای هزینه کنید ، چرا که همانطور که گفته شد کلینیک های معتبر ، مجهز و بزرگ برای کمک به بیماران خود از روش های متفاوتی مانند اقساطی کردن هزینه نهایی ، جشنواره ها و غیره استفاده می کنند ، تا شمایی که قصد دارید این فرایند را با بهترین کیفیت انجام دهید اما توانایی پرداخت هزینه های آن را به صورت یکجا ندارید ، از آن بهره مند شوید.

منبع : کلینیک ایمپلنتیا

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز