خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذاری در PAXG چگونه انجام می‌شود؟

سرمایه گذاری در PAXG چگونه انجام می‌شود؟
کد خبر : ۱۲۴۱۳۸۱

 

امروزه یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در طلا، سرمایه‌گذاری از طریق خرید استیبل کوین‌های با پشتوانه طلا است. پکس گلد نیز به‌عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در این زمینه، می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد. اما این سرمایه‌گذاری چگونه انجام می‌شود و مزایای سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال PAXG چیست؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه مقاله همراه ما باشید.

ارز دیجیتال PAXG چیست؟

امروزه استیبل کوین‌ها به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال رایج در دنیای کریپتو شناخته می‌شوند. این ارزهای دیجیتال معمولا پشتوانه فیزیکی دارند؛ بدین معنا که ارز معاملاتی آن‌ها تحت پشتوانه‌ای که دارند تعیین می‌شود. ارز دیجیتال پکس گلد نیز یکی از استیبل کوین‌های روبه‌رشد این بازار است که متقاضیان زیادی با آن روی آورده‌اند.

پشتوانه اصلی این توکن طلا است. به‌گونه‌ای که قیمت این ارز دیجیتال با قیمت روز طلا مشخص می‌شود. هر یک واحد از توکن‌های پکس گلد، معادل یک انس (حدود 33 گرم) طلا است. این ارز دیجیتال توسط شرکت پکسوس وارد بازار ارز دیجیتال شده و باتوجه‌به اعتبار شرکت پکسوس و تیم سازنده این توکن، افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری به این ارز دیجیتال روی آورده‌اند. استقبال عمومی از این استیبل کوین بیانگر آن است که این ارز دیجیتال آینده روشنی دارد و به‌زودی خبرهای بیشتری از آن خواهید شنید.

شما با خرید هر واحد از این ارز دیجیتال، طبق قرارداد هوشمند صاحب همان میزان طلا در انبار شرکت پکسوس خواهید شد. درواقع با این کار شما به‌جای داشتن طلای فیزیکی در خانه و قبول‌کردن ریسک‌های نگهداری طلا، روی طلایی که خودتان نگهداری نمی‌کنید سرمایه‌گذاری کردید. از طرفی هزینه‌های مربوط به اجرت ساخت طلا و مالیات مربوط را نیز دیگر پرداخت نخواهید کرد.

سرمایه‌گذاری روی PAXG؛ فرصتی طلایی!

از گذشته تا به امروز طلا ارزش زیادی در جوامع انسانی داشته است. این فلز ارزشمند در بسیاری از جوامع به‌عنوان مبدا پولی شناخته می‌شد و سکه‌هایی از جنس طلا در سراسر دنیا ضرب می‌شد. با ورود ارزهای فیات و اسکناس به اقتصاد انسان‌ها، طلا جنبه زینتی و ارزشی پیدا کرد. بااین‌حال باتوجه‌به دلایلی مانند ارزشمند بودن طلا در کل دنیا، بسیاری از افراد برای حفظ ارزش ثروت خود آن را به طلا تبدیل می‌کنند.

همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره داشتیم، شما با سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال پکس گلد، روی طلای واقعی سرمایه‌گذاری کرده‌اید. سرمایه‌گذاری روی این طلا باعث می‌شود تا بتوانید بدون تحمل استرس‌های مربوط به نگهداری طلای واقعی، از سود ناشی از سرمایه‌گذاری روی طلا برخوردار شوید.

استیبل کوین‌های دیگری با پشتوانه طلا وجود دارند که هرکدام مزایا و معایبی را دارند. بعضی از آن‌ها تنها به ارزش اسمی طلا معادله می‌شوند و شما در ازای داشتن توکن‌های مربوط به آن‌ها صاحب هیچ طلایی نخواهید شد. بعضی دیگر نیز مانند ارز دیجیتال پکس گلد، واقعا پشتوانه طلا دارند و شما طبق قراردادی هوشمند در شبکه بلاک‌چین، صاحب مقدار مشخصی از طلا خواهید شد.

مزایای سرمایه گذاری روی پکس گلد

پکس گلد توسط تیمی متخصص در شرکت پکسوس ساخته شده است و به همین علت از ساختاری هدفمند و پرسودی هم برای شرکت و هم برای مصرف‌کنندگان برخوردار است. سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال مزایای زیادی دارد که به‌تفصیل به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پشتوانه طلای واقعی

ارز دیجیتال پکس گلد واقعا پشتوانه طلا دارد. برای اثبات این موضوع می‌توان به این نکته اشاره کرد که تنها استیبل کوین با پشتوانه طلایی که می‌توان آن را با شمش‌های طلا مبادله کرد، PAXG است. شما می‌توانید در ازای هر مقدار توکن PAXG که دارید، از سازمان Good Delivery لندن شمش طلا تهیه کنید. از طرفی این توکن قابلیت بازخرید نیز دارد؛ یعنی شما می‌توانید توکن‌های خود را به شرکت پکسوس برگردانده و در ازای آن دلار دریافت کنید.

امنیت بالای طلای شما

در سرمایه‌گذاری سنتی روی طلا، خطر دزدیده شدن طلا همواره شما را تهدید می‌کرد. اما درباره توکن  PAXG چنین نیست. درواقع طلاهایی که در انبار این شرکت توسط شما خریداری شده‌اند به‌شدت محافظت می‌شوند. انبارهای شرکت پکسوس از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه امنیتی برخوردار هستند و هرکسی نمی‌تواند وارد آن‌ها شود. از طرفی دارایی شما در شرکت هر ماه توسط یک حسابرس رسمی در آمریکا بررسی و تایید می‌شوند. پس در صورت خرید این ارز دیجیتال، خیالتان از بابت طلایی که آن سر دنیا دارید راحت باشد!

سرمایه گذاری در PAXG چگونه انجام می‌شود؟

 

کارمزد پایین

کارمزد خرید و ساخت این ارز دیجیتال در کیف پول مربوط به شرکت پکسوس، 0.03 تا 1 درصد کل تراکنش است. از طرفی این ارز دیجیتال طبق استاندارد ERC-20 و مبتنی بر شبکه اتریوم ساخته شده است. حداقل کارمزد آن در تراکنش‌های اتریوم نیز 0.02 درصد است و هزینه‌ای بابت نگهداری آن در کیف پول دریافت نمی‌شود. کارمزد این ارز دیجیتال نسبت به کارمزد سایر توکن‌های مبتنی بر اتریوم، مناسب‌تر است.

اگر این کارمزد پایین را نیز بخواهیم در مقام قیاس با طلای سنتی بیاوریم، باید بگوییم که مقدار کارمزد دریافتی در این توکن از مالیات و اجرت پرداختی برای طلای واقعی نیز کمتر است.

انعطاف‌پذیری بالا

درباره این موضوع نیز باید بگوییم که این ارز دیجیتال قابلیت تجارت را دارد. یعنی شما به‌وسیله آن می‌توانید سرمایه خود را وارد بازار کریپتو کرده یا با طلای فیزیکی و ارز فیات تعویض کنید. انعطاف‌پذیری بالا در تبدیل شوندگی این ارز دیجیتال سبب نقدشوندگی قوی این ارز دیجیتال نیز می‌شود.

چگونه می‌توانم PAXG بخرم؟

این ارز دیجیتال را تقریبا می‌توان از تمام صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز معروف خریداری کرد. اما ساده‌ترین راه خرید این ارز دیجیتال برای ایرانیان، خرید آن از طریق صرافی والکس است. صرافی‌های بین‌المللی به دلیل تحریم‌های اقتصادی دسترسی ایرانیان به بازار کریپتو را محدود کرده‌اند. بااین‌حال همان طور که در مقاله قبل گفته شد، شما می‌توانید از طریق صرافی والکس، به‌راحتی اقدام به خرید پکس گلد کنید. شما با خرید هر واحد از ارز دیجیتال پکس گلد صاحب یک انس طلای ذخیره‌شده در شرکت پکسوس می‌شوید. این دارایی شما قابلیت نقدشوندگی بالایی نیز دارد. طلای خریداری‌شده کاملا متعلق به شماست و در امنیتی‌ترین انبارهای آمریکا نگهداری می‌شود.

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی چگونگی سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال پکس گلد پرداختیم. باهم دیدیم که سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال مزایای زیادی دارد و افرادی که به این نوع سرمایه‌گذاری وارد شده‌اند، از سود بیشتری نسبت به خرید طلای سنتی بهره‌مند می‌شوند. درصورتی‌که قصد تهیه این ارز دیجیتال را دارید می‌توانید از طریق صرافی والکس اقدام کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز