خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل های انزلی از نظر مسافران | هتل های لوکس تا قیمت مناسب بندر انزلی

بهترین هتل های انزلی از نظر مسافران | هتل های لوکس تا قیمت مناسب بندر انزلی
کد خبر : ۱۲۲۴۸۸۵

هتل های انزلی از همان ابتدا که این شهر را به عنوان دروازه تجاری بین ایران و اروپا می دانستند تا به امروز که این جایگاه را حفظ کرده و ده ها جاذبه گردشگری مختلف ایجاد شده اند نقش مهمی در جذب مسافران و گردشگران داشته اند. برای اقامت در این شهر شمالی هتل های زیادی پیش روی شما وجود دارند. برای کسانی که به شکل خانوادگی و با جمعیت بالا سفر می کنند، هتل آپارتمان های مناسبی وجود دارند. کسانی که فقط قصد سفر چند روزه به قصد کار و تجارت دارند هتل های انزلی با قیمت اقتصادی را توصیه می کنیم و برای کسانی که به فکر اقامت لوکس و رویایی هستند، هتل های درجه یک را پیشنهاد می کنیم. اقامت 24 یکی از سامانه های معروف رزرواسیون کشور با تخفیف های دائمی همسفر خوب شماست. با ما همراه باشید.

لیست هتل های انزلی از نظر مسافران

بندر انزلی شهری است که برای همه مسافران با هر نوع سلیقه ای هتل مناسب دارد. از هتل های لوکس با امکانات و فضای رویایی گرفته تا نمونه اقتصادی و ارزان قیمت که با کیفیت مناسب و رضایت بخش آماده خدمات رسانی هستند. با توجه به اینکه در شهر انزلی هتل 5 ستاره و کاملا لوکس وجود ندارد، در لیست بهترین هتل های بندر انزلی هتل های 4 ستاره را معرفی خواهیم کرد.

هتل های چهار ستاره انزلی

هتل های لوکس انزلی همین هتل های 4 ستاره هستند که به کمک بازسازی های اخیر و امکانات کاملا جدید توانسته اند به خوبی نقش جایگزین هتل های کاملا لوکس و فول امکانات را پر کنند. محبوب ترین هتل های 4 ستاره انزلی عبارتند از:

هتل دلفین بندر انزلی

از هتل های ساحلی انزلی که در سال 1390 و در 5 طبقه با 18 اتاق افتتاح شده و با منظره رو به دریا یکی از لوکس ترین هتل های این شهر است. تمامی اتاق های این هتل با ظرفیت 2 تا 5 نفره و امکانات کامل قابل رزرو هستند. دسترسی هتل دلفین انزلی به نقاط گردشگری مختلف عالی است و دورترین جاذبه با شما 10 دقیقه فاصله خواهد داشت. رستوران ساحلی دلفین با ظرفیت 150 نفر و پارکینگ به ظرفیت 20 خودرو، اینترنت رایگان، آسانسور، مینی بار، پارکینگ، سیستم تهویه، سالن بیلیارد و کافی شاپ و اتاق ماساژ تنها بخشی از امکانات این هتل 4 ستاره بندر انزلی است.

آدرس هتل دلفین: ساحل قو، خیابان اطبا

هتل دنیز انزلی

از هتل های بندر انزلی کنار دریا هتل دنیز است که در منطقه آزاد واقع شده که به عنوان بهترین نقطه گردشگری شهر ت دارد. علاوه بر ویو اتاق ها به سمت دریا، بازار کاسپین، منطقه آزاد، بازار پردیس، تالاب بین المللی و بسیاری از جاذبه های گردشگری و تجاری هم در کنار دست شما هستند. دنیز از هتل های بندر انزلی چهار ستاره ای است که با 14 سوئیت 3 تا 5 نفره در 4 طبقه همراه با امکانات کامل بهترین لحظات را رقم خواهد زد.

رستوران فرنگی با ظرفیت 70 نفر، پارکینگ با ظرفیت 2 خودرو، اینترنت در لابی، خدمات ویژه تور، آسانسور، چایخانه سنتی، خدمات تشریفات ویژه، کافی شاپ، جکوزی، سالن بیلیارد و ورزشی تنها بخشی از امکانات این هتل 4 ستاره انزلی است.

آدرس هتل دنیز انزلی: غازیان، بلوار اطباء، بعد از ساحل قو

هتل بهشت تالاب انزلی

از هتل های عالی انزلی با 11 سوئیت و ویلای فلت با ظرفیت 2 تا 9 نفره، هتل بهشت تالاب بندر انزلی است که توانسته با امکانات عالی و ساختاری کاملا متفاوت و درجه یک مقصد و انتخاب نهایی بسیاری از گردشگران باشد. مکانی سرسبز، آرام و دنج از ویژگی های محل قرارگیری هتل بهشت تالاب انزلی است. تمامی اتاق ها امکانات کاملی دارند و با اقامت در این  هتل به تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری دسترسی خوبی خواهید داشت.

از امکانات کلی هتل بهشت تالاب می توان به رستوران شیشه ای با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ با گنجایش 80 خودرو، اینترنت رایگان در لابی، آتلیه، فضای سبز، پارک کودک، کافی شاپ، چایخانه سنتی، لاندری، تاکسی سرویس اختصاصی و ده ها مورد دیگر اشاره کرد.

آدرس هتل بهشت تالاب: پل هوایی غازیان ، روبروی مصلی ، جزیره دکتر بهشتی، کوچه شمیم ۱

بهترین هتل های انزلی از نظر مسافران | هتل های لوکس تا قیمت مناسب بندر انزلی

هتل های 3 ستاره انزلی

هتل های سه ستاره جزو هتل های برتر انزلی است که در نزدیکی مراکز مهم تجاری و گردشگری هستند و با امکانات مناسب و رده اقتصادی خود مورد پسند بسیاری از گردشگران واقع شده اند.

هتل بزرگ کادوسان

هتل بزرگ کادوسان در 4 طبقه با 76 اتاق در ظرفیت 2 تا 4 نفره به شکل اتاق و سوئیت همراه با امکانات کامل پذیرای مسافران است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به تمام نقاط گردشگری، تجاری و تفریحی داشته و با اقامت در این هتل لحظات شاد و آرامی را سپری خواهید کرد. از جمله امکانات کلی هتل سه ستاره کادوسان باید به رستوران 150 نفره با منو غذایی متنوع، پارکینگ با گنجایش 100 خودرو، اینترنت رایگان، کافی شاپ، تاکسی سرویس اختصاصی، صرافی، پارک کودک، آسانسور و ده ها مورد دیگر اشاره کرد. بی دلیل نیست که هتل کادوسان از هتل های معروف انزلی است.

آدرس هتل بزرگ کادوسان: خیابان پاسداران

هتل ملورین بندر انزلی

از هتل های انزلی کنار دریا و جدیدترین و تازه ساخت ترین هتل های بندر انزلی، هتل ملورین است که با اقامت در آن فقط 1 دقیقه تا دریا فاصله خواهید داشت. این هتل 5 طبقه با 16 سوئیت 2 تا 4 نفره و پرسنل حرفه ای خود پذیرای شما گردشگران عزیز است. فاصله شما با جاذبه های مختلف گردشگری، تفریحی و تجاری مختلف انزلی کمتر از 10 دقیقه است و کلیه اتاق ها از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند.

رستوران فرنگی هتل ملورین با ظرفیت 40 نفر، اینترنت رایگان در لابی، آسانسور، کافی شاپ، تاکسی سرویس اختصاصی، نمازخانه، جکوزی، ماساژ و غیره از امکانات تاپ این مکان اقامتی است.

آدرس هتل ملورین: بلوار اطبا، هتل ملورین

هتل الماس بندر انزلی

از جمله هتل های شهرستان انزلی که در بهترین نقطه شهر قرار گرفته و بهترین امکانات حتی فراتر از نام و نشان یک هتل سه ستاره را در خود جای داده همین هتل الماس انزلی است. از هتل های خوب انزلی با 34 اتاق 2 تا 4 تخته در 4 طبقه مجزا که تمامی امکانات مدنظر شما را در اختیار دارد. دسترسی به جاذبه های مختلف کمتر از 20 دقیقه طول می کشد و طراحی بسیار شیکی دارد.

از جمله امکانات هتل الماس می توان به دو رستوران با ظرفیت 130 و 60 نفر، دو پارکینگ به شکل سرپوشیده و روباز با ظرفیت 13 خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، آسانسور، رستوران بام، فضای سبز، پارک مخصوص کودکان، ترانسفر رفت و برگشت و ده ها مورد دیگر اشاره کرد.

آدرس هتل الماس: خیابان پاسداران، نبش کوچه چهاردهم

بهترین هتل های انزلی از نظر مسافران | هتل های لوکس تا قیمت مناسب بندر انزلی

هتل آپارتمان های انزلی

این مکان های اقامتی در دسته هتل های انزلی با قیمت مناسب و برای سفرهای خانوادگی و یا دوستانه پر جمعیت تر مناسب است. مساحت اتاق ها بیشتر بوده و قیمت مقرون به صرفه تری هم دارند.

هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی

هتل آپارتمان سفیر به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود خدمات دهی در سال 1396 بازسازی شد. از هتل های نزدیک دریاست که برخی از اتاق ها دقیقا روبروی دریا هستند. دسترسی آسان به تمامی نقاط بندر انزلی در کنار 15 سوئیت 2 تا 4 نفره در 4 طبقه همراه با امکانات کاملا مناسب از ویژگی های هتل آپارتمان سه ستاره سفیر است.

رستوران سفیر با ظرفیت 150 نفر، پارکینگ با گنجایش نگهداری 20 خودرو، اینترنت نامحدود و رایگان، آسانسور، نمازخانه، فضای سبز، چایخانه سنتی، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به همراه کلی امکانات رفاهی دیگر پذیرای شما مسافران ارجمند است.

آدرس هتل آپارتمان سفیر: انتهای خیابان پاسداران کیلومتر ۵

هتل آپارتمان ملل بندر انزلی

از جمله هتل های انزلی گیلان که نه تنها امکانات بروز و پیشرفته ای دارد بلکه این هتل سه ستاره به دریا هم کاملا نزدیک است و بسیاری از مراکز توریستی و گردشگری را در نزدیکی خود می بینید. این هتل آپارتمان سه طبقه با 12 اتاق و سوئیت 2 تا 5 نفره توانسته کلیه امکانات ضروری و مورد نیاز شما را در تمامی اتاق ها فراهم کند تا اقامت خوب و خوشایندی را تجربه کنید.

رستوران ملل با ظرفیت 60 نفر، پارکینگ با ظرفیت 15 خودرو، اینترنت رایگان و نامحدود، آسانسور، تاکسی سرویس اختصاصی، جکوزی، سالن بیلیارد، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات خانه داری، لاندری و ده ها امکانات رفاهی و تفریحی دیگر تنها بخشی از تمهیداتی است که مدیریت این هتل آپارتمان در نظر گرفته است.

آدرس هتل آپارتمان ملل: خیابان پاسداران، کیلومتر۴، کوچه ۱۱

رزرو هتل های انزلی با تخفیف های همیشگی

در هر فصلی از سال که به شهرهای شمالی مخصوصا بندر انزلی سفر کنید، رزرو هتل های تخفیف دار انزلی از هتل های لوکس گرفته تا هتل آپارتمان های اقتصادی 3 و 2 ستاره در اولویت شماست. سامانه جامع رزرواسیون ملی اقامت 24 درتمام طول سال بهترین هتل های انزلی را با تخفیف های همیشگی ارائه کرده تا بتوانید هر هتلی که دوست دارید را با تخفیف های ارزنده و شایسته رزرو نمایید. برای رزرو تنها کافیست با چند کلیک وارد صفحه هتل های انزلی شده و اقامتگاه مدنظرتان را انتخاب نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز