خبرگزاری کار ایران

هنگام سفارش کابینت چه مواردی را مد نظر داشته باشیم

هنگام سفارش کابینت چه مواردی را مد نظر داشته باشیم
کد خبر : ۱۲۱۸۲۷۹

هر شخصی که قصد خرید یا اجاره خانه‌ای را داشته باشد، اولین قسمتی که توجه‌اش را جلب می‌کند آشپزخانه منزل است. آشپزخانه‌ها به دلیل اهمیت ویژه‌ای که دارند انتخاب و به کارگیری کابینت مناسب برای آن تاثیر بسیار مستقیمی در زیبایی کل خانه دارد. کابینت‌ها یکی از اساسی‌ترین فضاهای قراردادن وسایل مورد نیاز خانم‌ها در آشپزخانه است. هر چقدر در انتخاب کابینت‌ها توجه و دقت بالایی داشته باشید، قطعاً راحتی آن را در زندگی خواهید دید. در این مطلب موارد مهم و طلایی انتخاب کابینت هنگام سفارش را برای شما آماده کرده‌ایم. با بررسی این مطلب شما یک انتخاب هوشمندانه خواهید داشت.

تاثیر کابینت در آشپزخانه

طراحان دکوراسیون داخلی منزل کابینت‌ها را یک عنصر اصلی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه می‌دانند، زیرا با سفارش کابینت لوکس و مطابق با سبک منزل، قطعاً یک طرح ایده آل را پیاده خواهید کرد. کابینت‌ها علاوه بر اینکه شکل ظاهری جذاب و دلنشین را به محیط آشپزخانه هدیه می‌دهند، فضای مناسبی برای قرارگیری وسایل آشپزخانه هستند. با خرید کابینت ممبران این زیبایی و جذابیت دو برابر خواهد شد. البته هر نوع کابینتی، بر اساس طرح و سبک مورد نظر تاثیر متفاوتی در محیط آشپزخانه خواهد داشت. پس انتخاب آنها یک امر کاملا سلیقه‌ای و شخصی می‌باشد.‌

نکات مهم هنگام سفارش کابینت

شما هم شاید جزء آن دسته از افرادی باشید که هنگام خرید و سفارش کابینت سوالات متعددی ذهنتان را درگیر می‌کند. در این بخش تلاش کردیم تا به اکثر سوالات ذهنی شما پاسخ مناسب و اصولی دهیم. با ما همراه باشید.

دقت به قیمت و بودجه مورد نظر

اولین نکته‌ای که در خرید کابینت حائز اهمیت می‌باشد، کیفیت هر نوع کابینت و قیمت کل آن نسبت به متراژ کابینت‌های مورد نیاز است. یعنی باید با یک حساب سرانگشتی مقدار کابینت‌هایی را که قرار است نصب کنید، حساب کرده و بعد کل قیمت را به دست آورید. حال اگر با بودجه‌ شما متناسب بود ، نسبت به سفارش آن کنید. بسیاری از افراد در این مورد بی‌گدار به آب می‌زنند یعنی صرف علاقه مندی به یک نوع کابینت آن را سفارش داده و در آخر با مشکل کمبود بودجه مواجه می‌گردند. برای رفع این مشکل در ابتدا از شرکت آرشام دکور کارشناسی را جهت متر کردن محیط آشپزخانه و ارائه قیمت به شما درخواست کنید. با رعایت این اصل یکی از دغدغه‌های ثبت سفارش از بین می‌رود.

هنگام سفارش کابینت چه مواردی را مد نظر داشته باشیم

توجه به سبک کابینت‌ها

یکی دیگر از عواملی که برای سفارش کابینت‌ها بهتر است مد نظر قرار دهید، سبک کابینت‌ها می‌باشد. حداقل اطلاعات در این راستا کمک شایانی در انتخاب سبک‌ها می‌کند. کابینت‌ها از دو نوع سبک، مدرن و کلاسیک پیروی می‌کنند. اگر شما قصد دارید که کابینت‌هایتان  علاوه بر جادار بودن، دارای طرح‌های سنتی و قدیمی باشند، ما به شما سبک کلاسیک را پیشنهاد می‌دهیم. حال اگر  عده‌ای علاقه آنچنانی به طرح‌ها و مدل‌های قدیمی نداشته باشند و به دنبال سادگی و بروز بودن باشند، ما به آنها سبک مدرن را معرفی می‌نماییم. این نوع کابینت‌ها فضای بسیار ساده و شیکی را به آشپزخانه می‌بخشند.

انتخاب رنگ مناسب

رنگ‌ها هم از دیگر مواردی هستند که هنگام انتخاب و سفارش کابینت‌ها باید توجه داشت. به دلیل وجود همین رنگ‌ها، تاکید بر شناخت سبک‌ها داشتیم. زیرا سبک‌های کلاسیک از دسته‌ رنگ‌های محدودی برخوردار هستند. حال اگر شما به رنگ‌های شاد علاقه دارید، بهتر است از سبک کلاسیک صرف نظر نمایید. در آشپزخانه‌های کم نور و کوچک از کابینت‌هایی به رنگ روشن استفاده کنید. البته دکوراسیون خانه و آشپزخانه هم مورد اهمیت است. یعنی رنگی را انتخاب کنید که با وسایل خانه و آشپزخانه هماهنگی داشته باشد. زیرا انتخاب رنگ‌های متضاد هارمونی مناسبی را هم به فضای منزل نخواهند داد.

هنگام سفارش کابینت چه مواردی را مد نظر داشته باشیم

توجه به کیفیت ورق‌های کابینت

از نظر همه افراد به غیر از طرح، رنگ و قیمت کابینت‌ها، کیفیت آنها مهمترین گزینه است. زیرا در صورت نبود کیفیت بالا، علاوه بر متحمل شدن هزینه خرید و نصب کابینت، پس از مدتی شاهد خرابی یا ایراد در آن خواهید بود. به دلیل وجود رطوبت، چربی، دوده و گرد و غبار، کابینت‌ها باید استحکام خوبی داشته باشند. هر جنس کابینت نظیر ام دی اف، چوب، هایگلاس، ممبران، وکیوم و فلز دارای یک سری خصوصیات جنسی و فیزیکی هستند. پس بهتر است قبل از سفارش حتما در مورد جنس و میزان کیفیت هر کدام تحقیق کرده و اطلاعات مفیدی را کسب کنید. هیچ کدام از شرکت‌های تولید کابینت خودشان ورق‌ها را تولید نمی‌کنند. پس انتظار حداکثری از نظر ارائه اعلاترین جنس در هر نوع ورق، از آنها نداشته باشید.

انتخاب درب‌های مناسب کابینت

یکی از قسمت‌های بسیار مهم در کابینت‌ها درب آنها می‌باشد. در واقع درب کابینت‌ها به آشپزخانه شکل و نمای خاصی را می‌دهند. هنگام سفارش درب کابینت‌ها حتماً دقت کافی داشته باشید. زیرا درب‌ها هم باید با سبک انتخابی، هماهنگی داشته باشند و هم راحتی لازم جهت استفاده روزانه را دارا باشند. اگر توانایی پرداخت قیمت بالاتر برای درب کابینت‌ها ندارید، می‌توانید درب‌ها را از جنس متفاوت از بدنه کابینت انتخاب کنید. به عنوان مثال یک بدنه ارزان‌تر سفارش دهید. اما به دلیل در معرض دید بودن درب‌ها، آنها را از گرانترین نوع درب انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز