خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت رایگان یک تله یا واقعیت؟

طراحی سایت رایگان یک تله یا واقعیت؟
کد خبر : ۱۲۱۷۳۰۰

با شیوع موج های مختلف بیماری کرونا در سراسر دنیا بسیاری از کسب و کار ها از سنتی به صورت آنلاین تغییر پیدا کردند و در این بین کسب و کار هایی که نتوانستند خود را با شرایط وفق دهند دچار مشکلات بسیاری شدند.

یکی از راه های تغییر کسب و کار ها با شرایط بوجود آمده سفارش طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بود سرعت تغییر این کسب و کار ها تاجایی بود بسیاری از سرویس های خدمات پایه در کشور ها مختلف از حجم داده های افزوده شده به پایگاه های داده، دچار مشکل شد در این بین شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن بسیاری بوجود آمدند که بدون داشتن علم و اطلاعات شروع به ارائه خدمات کردند و پس از گذشت اندک زمانی صدای صاحبان کسب و کار ها به گوش رسید که به پست افراد نا کارآمد خوردند تله ی این افراد چه بود ؟

طراحی سایت رایگان با تمام امکانات

طراحی سایت رایگان یک تله یا واقعیت؟

سفارش طراحی سایت رایگان با تمام امکانات یا طراحی سایت از ماهی 80 هزار تومان عنوان های جذابی بود که در ابتدا روی بنر های تبلیغاتی درج میشد و بیش از پیش صاحبان کسب و کار ها را به سمت آنلاین شدن پیش میبرد مسلما در ظاهر این داستان هیچ گونه مشکلی نبود تا جایی که صاب کسبو کار اقدام به سفارش طراحی سایت رایگان میکرد.

سیستم کار بدین صورت بود که ابتدا طراح مربوطه کارفرما رو با قالب های جذاب و عموما پر زرق و برق و رایگان جذب میکرد و با پرداخت اولین مرحله ی بیعانه خرید دامنه و هاست رو انجام میداد و قالب رو درون ریزی میکرد و به کارفرما اعلام میشد که کار به اتمام رسیده.

کارفرما بعد از بارگذاری محصولات متوجه  میشد در سایت مشکلاتی وجود داره که این مشکلات ناشی از عدم طراحی استاندارد سایت هستش و مجددا با طراح مطرح میکنه که طراح برای انجام تغییرات هزینه ای جدا گانه درخواست خواهد کرد  ورفته رفته یک سایت با قالب آماده به کارفرما تحویل خواهد داد که هیچگونه پشتیبانی نخواهد داشت.

سفارش طراحی سایت چگونه است؟

برای اینکه بتونید یک سایت کامل و حرفه ای داشته باشید باید در مراحل سفارش طراحی سایت دقت کنید در مراحل اولیه باید نیاز سنجی بشه که چه امکاناتی روی سایت قرار بگیره تا از هزینه ی اضافی جلوگیری بشه بسیاری از صاحبان کسب و کار وقتی اقدام به سفارش طراحی سایت میکنند نمیدونند دقیقا چه امکاناتی نیاز دارند.

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران معمولا در مراحل اولیه با جلسات مختلف با کارفرما نیاز سنحی انجام میدهند تا قیمت گذاری براساس نیاز های کارفرما باشد.

در مراحل طراحی سایت معمولا نسخه اولیه سایت طراحی شده به کارفرما نشان داده خواهد شد تا تغییرات لازمه را روی سایت اعمال کند در این مرحله کارفرما با ید طبق نیاز های خود سایت طراحی شده را بررسی کند تا اگر نیاز به تغییراتی بود به تیم طراحی اعلام شود تا قبل از شروع مراحل جدید تغییرات لازمه ارائه شود.

بعد از انجام تغییرات آموزش های لازم به کارفرما داده خواهد شد تا در مسیر رشد کسب و کار خود دچار چالش نباشد

سفارش طراحی سایت و مدت زمان پشتیبانی

بعد از اتمام پروژه سفارش طراحی سایت مدت زمان پشتیبانی آغاز خواهد شد این مدت بسته به نوع پروژه متفاوت خواهد بود اما در حالت کلی از 3 ماه الی 12 ماه مدت پشتیبانی پروژه خواهد بود در این مدت درصورت ایجاد مشکل و یا نیاز به آپدیت شدن نرم افزار های نصب شده روی سایت تیم پشتیبانی این اقدامان را انجام خواهد داد.

 

سفارش طراحی سایت رایگان بهتر است یا سفارش طراحی سایت حرفه ای ؟

 در سفارش طراحی سایت رایگان معمولا کارفرما هزینه ای بابت طراحی سایت پرداخت نمیکند اما بابت پشتیبانی و و تغییرات لازمه روی سایت هزینه ای جدا گانه پرداخت خواهد کرد در این روش معمولا طراح دسترسی کامل از کل سایت به کارفرما نخواهد داد و کارفرما فقط دسترسی به بخش فروشگاه و یا محتوا خواهد داشت از مشکلات این روش طراحی سایت عدم پشتیبانی مناسب هزینه ی بالای ایجاد تغییرات و عدم دسترسی به سورس کامل سایت میباشد که برای کسب و کارهایی که قصد دارند بصورت حرفه ای روی سایت خود کارکنند بسیار مشکل ساز خواهد بود.

در طراحی سایت حرفه ای در مراحل مخلتف و جلسات حضوری و یا آنلاین با تیم طراحی ومشاوره از هزینه کرد اضافی جلوگیری خواهد شد هم چنین در پایان مراحل سفارش طراحی سایت شرکت مربوطه تمام دسترسی ها و کد های سایت را در اختیار شما قرار خواهد داد همچنین در مدت پشتیبانی به ازای تغییرات لازمه و آموزش های مربوطه هزینه ای پرداخت نخواهید کرد این روش مناسب کسب و کارهایی میباشد که قصد دارند روی سایت خود بصورت حرفه ای کار کنند.

منبع : شرکت طراحی سابت میلان استودیو

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز