خبرگزاری کار ایران

تور کیش برای نوروز به صرفه‌تر است یا تور استانبول؟

تور کیش برای نوروز به صرفه‌تر است یا تور استانبول؟
کد خبر : ۱۲۱۰۴۶۱

به روزهای پرنشاط نوروز نزدیک می‌شویم و تورهای گردشگری بیش از پیش طرفدار پیدا می‌کنند. کیش، مشهد و قشم از جمله محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در این ایام است و از مقاصد گردشگری خارجی مشهور هم می‌توان به استانبول، ایروان و دبی اشاره کرد. اما آنچه که ذهن مسافران را همواره به خود مشغول می‌کند این است که تور کیش مقرون به صرفه‌تر است یا تور استانبول؟ در این مقاله تلاش داریم تا پاسخی منطقی برای آن بیابیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا سفر با تور؟

قبل از هر چیز بد نیست بدانیم که اصلا چرا باید با تور سفر کنیم؟ جواب ساده است؛ همراه شدن با تور هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. به جای اینکه خودتان اقدام به رزرو هتل و بلیط هواپیما کنید آژانس مسافرتی با تخفیفات خود هزینه‌های رزروتان را کاهش می‌دهد. همچنین همراهی یک راهنمای گردشگری باعث می‌شود تا سفر شما نظم بیشتری به خود بگیرد و از بهترین جاها دیدن کنید. همچنین تورها خدمات جانبی مثل ترانسفر، پرداخت ورودیه و وعده‌های غذایی دارند که اگر به صورت انفرادی سفر کنید بابت آن‌ها باید هزینه‌های بالاتر پرداخت کنید.

بهترین مقاصد داخلی در ایام نوروز کدامند؟

تور کیش برای نوروز به صرفه‌تر است یا تور استانبول؟

به جز کیش می‌توان به قشم و مشهد نیز اشاره کرد که در روزهای سال نو بسیار پرطرفدار و شلوغ می‌شوند. همچنین در سال‌های اخیر چابهار و جزیره هرمز نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند و تورهای متعددی به این مقاصد برگزار می‌شود. اگر هم علاقه دارید تا به دیدن شهرهای خلوت ببرید تهرانگردی یکی از گزینه‌هایی است که بازدیدکنندگان خاص خود را دارد. در این تور به دیدن جاذبه‌های معروف پایتخت می‌روید و به دلیل خلوت بودن خیابان‌ها خبری از ترافیک نیست.

مزایای سفر با تورهای داخلی

- کاهش هزینه‌های رزرو بلیط هواپیما و محل اسکان

- سفر برنامه‌ریزی شده

- همراهی یک راهنمای تور حرفه‌ای

- بیمه مسافرتی برای هر مسافر

- خلق سفری بدون دغدغه

هزینه‌های تور کیش چقدر است؟

تور لحظه آخری کیش از لحاظ قیمت تنوع فراوانی دارد. به نحوی که با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید تور مناسب خود را پیدا کنید. از آنجایی که در این جزیره تنوع مراکز اقامتی زیاد است از بین قیمت‌های گوناگون حق انتخاب زیادی دارید. اگر بودجه شما در حد متوسط است هتل‌هایی مانند هتل هلیا، هتل جام جم، هتل آفتاب شرق، هتل گلدیس، هتل آپارتمان تعطیلات و هتل شباویز می‌توانند گزینه خوبی باشند. همچنین دیگر هتل های کیش مانند هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایگان، مارینا پارک و هتل پانوراما از جمله مراکز اقامتی لاکچری جزیره کیش شمرده می‌شوند که به افرادی با بودجه عالی پیشنهاد می‌شوند.

در مورد بلیط هواپیما نیز باید بگوییم که این مورد بسته به زمان پرواز بسیار متغیر است و در زمان رزرو تور توضیحات آن به شما داده می‌شود. اگر تور خریداری شده کامل باشد شامل مواردی مانند میان وعده، بیمه مسافرتی و ترانسفر نیز می‌شود که بسته به کیفیت آن متغیر است. همچنین در نظر داشته باشید که تور انتخابی شما بسته به تاریخ سفر و خدمات دریافتی می‌تواند قیمت مختلفی داشته باشد که آژانس مسافرتی مربوطه شما را از آن مطلع خواهد کرد.

چند نکته در مورد تور کیش

- بسته به اینکه در چه ایامی از تعطیلات نوروز سفر می‌کنید قیمت تور تغییر خواهد کرد. معمولا در روزهای اول تعطیلات هزینه‌ها بالاتر است.

- بازدید از مراکز خرید در برنامه تور کیش قرار دارد و لازم نیست نگران آن باشید.

- هزینه تور برای کودکان با نرخ‌های پایین‌تر محاسبه می‌شود.

- معمولا هزینه تور غیرقابل استرداد است؛ اما بهتر است در این باره از آژانس مسافرتی مربوطه سوال بپرسید.

مقاصد خارجی محبوب در ایام نوروز

به جز استانبول شهرهایی مانند وان، ایروان، دبی، آنتالیا و نخجوان نیز در ایام نوروز شاهد حضور ایرانیان است. این مقاصد به دلیل مسافت کم و دسترسی راحت همواره مقصدی عالی برای تورها و حتی مسافران انفرادی است. به همین دلیل تنوع زیادی هم برای خرید تور آن‌ها و مخصوصا استانبول وجود دارد.

مزایای سفر با تورهای خارجی چیست؟

  • رزرو مراکز اقامتی خارجی به دلیل تحریم‌ها برای مسافران امکان‌پذیر نیست و آژانس مسافرتی تسهیل‌کننده این امر است.
  • تهیه مقرون به صرفه‌ترین بلیط‌های پرواز
  • برنامه‌ریزی دقیق سفر
  • همراهی یک راهنمای گردشگری جهت جلوگیری از بروز مشکل برای مسافران

هزینه‌های تور استانبول چقدر است؟

تور استانبول نیز مانند تور کیش تنوع زیادی در مراکز اقامتی دارد و همین موضوع در تعیین نرخ تور تاثیرگذار است. از مقرون به صرفه‌ترین هتل های استانبول می‌توان به هتل سلطان، هتل تکسیم شهر و هتل ریدلی اشاره کرد. همچنین هتل‌های پوینت تکسیم، وسپیا، گلدن پارک و فاروست هتلاز جمله مراکز اقامتی مجلل استانبول محسوب می‌شوند که قیمت‌های بالاتری دارند. شما بسته به اینکه در کدام اقامت می‌کنید قیمت تورتان تعیین می‌شود. بلیط هواپیما نیز بسته به ساعت پرواز و شرکت هواپیمایی متغیر است و بسته به بودجه شما تنوع خوبی وجود دارد. تور استانبول نیز مانند دیگر تورها شامل راهنمای گردشگری، بیمه مسافرتی، پرداخت ورودیه‌ها و ترانسفر است که قیمتشان لحاظ می‌شود. همچنین به یاد داشته باشید که بسته تعداد روزهای سفر و زمان سفر قیمت تور شما ممکن است تغییر کند. هر قدر خواهان اقامت بیشتر باشید هزینه تور شما بالاتر می‌رود.

تور کیش برای نوروز به صرفه‌تر است یا تور استانبول؟

چند نکته در مورد تور استانبول

  • قبل از خرید تور از تاریخ اعتبار پاسپورت خود مطلع شوید.
  • وظیفه بررسی ممنوع الخروجی مسافر بر عهده وی است.
  • در وسط شهر استانبول هتل‌های زیاد با قیمت متنوع وجود دارد که لازم است به طور کامل درباره آن‌ها مطلع شوید.
  • عوارض خروج از کشور جدا از تور محاسبه می‌شود و در هنگام خروج از کشور باید آن را پرداخت نمایید.
  • قیمت تور برای کودکان کمتر از بزرگسالان است که در هنگام رزرو مشخص می‌شود.

برای خرید تورهای نوروزی باید چه کار کنیم؟

حالا که با شرایط و ویژگی‌های تورهای کیش و استانبول آشنا شدید باید بدانید که در این روزهای واپسین سال آژانس‌های مسافرتی زیادی به فروش این گونه تورها می‌پردازند. سفرمارکت نیز به عنوان یک مرجع بزرگ در تلاش است تا مجریان تور را به شما معرفی کرده و روند خرید تور به شما کمک کند. برای این کار لازم است تا به بخش رزرو تور (تورهای داخلی و یا خارجی) رفته و مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. همچنین با تعیین تاریخ سفر و تعداد مسافران گزینه‌های موجود به شما نشان داده می‌شوند. سپس این امکان وجود دارد تا اطلاعات موجود درباره تور و عکس‌های آن‌ها را رویت کرده و مناسب‌ترین گزینه در اختیارتان قرار گیرد.

وظیفه سفرمارکت چیست؟

سفرمارکت مانند یک بازار بزرگ در حوزه خدمات گردشگری است که وظیفه دارد گردشگران و آژانس‌های مسافرتی را به هم معرفی کند. در این وب سایت امکانات سفر مثل تور، بلیط و محل اقامت توسط آژانس‌های مسافرتی متعدد نشان داده شده و از بین بهترین‌ها حق انتخاب دارید. در نهایت برای خرید خدمات مورد نیاز به وب سایت آژانس مربوطه وصل شده و خرید شما در آنجا تکمیل می‌شود.

مزایای خرید از سفرمارکت

  • تنوع در آژانس‌های عرضه‌کننده
  • تنوع قیمت و خدمات
  • پرداخت امن
  • پشتیبانی قوی
  • سهولت در خرید خدمات گردشگری
  • امکان بررسی چند گزینه به طور همزمان

به یاد داشته باشید که...

  • در صورت بروز هرگونه مشکل همکاران ما برای راهنمایی دادن به شما در کنارتان هستند.
  • تاریخ سفر را به طور دقیق وارد کنید تا دچار مشکل در هنگام رزرو نشوید.
  • با نصب اپلیکیشن سفرمارکت بودن لزوم ورود به وب سایت راحت‌تر خرید نمایید.
  • اگر کودک خردسال همراه دارید در هنگام رزرو اطلاعات او را هم وارد کنید.

دیگر بخش‌های وب سایت سفرمارکت چیست؟

  • رزرو ویلا و اقامتگاه بومگردی
  • رزرو بلیط اتوبوس (به زودی)
  • رزرو بلیط قطار
  • رزرو هتل
  • خرید بلیط هواپیما
  • مقالات گردشگری

کلام پایانی

همواره به یاد داشته باشید که با نصب اپلیکیشن سفرمارکت در ارائه هرچه بهتر خدمات گردشگری یاری دهید. همچنین فراموش نکنید که در صورت بروز مشکل در روند رزرو کارشناسان ما با صبر و حوصله در کنارتان هستند و هرآنچه را که نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز