خبرگزاری کار ایران

تفاوت اپال ایرانی و خارجی

تفاوت اپال ایرانی و خارجی
کد خبر : ۱۲۰۵۶۵۷

تفاوت اپال ایرانی و خارجی: آرکوپال یا پارس اپال؟ مسئله این است!

شاید در نگاه اول، این تصور را داشته باشید که "جنس مواد سازنده" اصلی‌ترین تفاوت بین ظروف اپال ایرانی ( پارس اپال) و خارجی (آرکوپال)است درحالیکه این دو دسته ظرف، از نظر جنس، هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. اصلی‎‌ترین تفاوت بین ظروف اپال ایرانی و خارجی، شرکت سازنده آن‌ها و همچنین کشوری است که آن‌ها را تولید کرده است! علت تفاوت در نام گذاری بین این دو دسته از ظروف (آرکوپال و پارس اپال) نیز به کشور سازنده آن‌ها بر می‌گردد. آرکوپال ساخت کشور فرانسه بوده درحالیکه ظروف پارس اپال در ایران بر اساس آخرین تکنولوژیهای روز دنیا و توسط متخصصین مربوطه تولید و روانه بازار می‌شوند!

تفاوت قیمتی بالای آرکوپال در مقایسه با پارس اپال

به دلیل نوسانات بالای قیمت ارز، هزینه لازم برای حمل و نقل ظروف آرکوپال و همچنین هزینه‌ گمرک، قیمت آرکوپال در مقایسه با پارس اپال بسیار بالاتر است.

جنس آرکوپال و پارس اپال

جنس این دو دسته از ظروف، اپال گلس (بین  دو جنس شیشه و چینی) است.

تفاوت اپال ایرانی و خارجی

چرا ظروف آرکوپال؟

این ظروف در مقایسه با ظروف چینی و شیشه‌ای سبک‌تر هستند و مقاومت بالاتری نسبت به حرارت و ضربه از خود نشان می‌دهند. امکان قرار دادن این ظروف در ماشین ظرفشویی و همچنین مقاومت بالای آن‌ها نسبت به خش و ساییدگی، از دیگر برتری‌های ظروف آرکوپال ایرانی (پارس اپال) و آرکوپال خارجی نسبت به ظروف چینی و یا شیشه‌ای به شمار می‌رود. ظروف غذاخوری آشپزخانه که در مقایسه با ظرف‌های شیشه‌ای و چینی بسیار نازک‌تر و ظریف‌تر هستند و می‌توان آن‌ها را در سایزها، طرحها و قالب‌های مختلفی از بازار خریداری کرد! (دارای تنوع بالاتری هستند!)

نشان اصل بودن ظروف  اپال

اگر با توجه به برتری‌ها و مزیت‌های ظروف اپال نسبت به ظروف شیشه‌ای و چینی، تصمیم خود را برای خرید ظروف اپال گرفته‌اید لازم است به بایدها و نبایدهای خرید این ظروف توجه ویژه‌ای داشته باشید! اولین نکته‌ای که لازم است به هنگام خرید ظروف اپال به آن توجه کنید حک برند پارس اپال در پشت ظروف است این مورد یکی از اصلی ترین نکات توجه به درست درج شدن برند بر روی ظروف است . نشان دیگری باید مورد توجه داشته باشید نشان مجاز بودن استفاده ظروف در ماکروفر است ، در زمان خرید حتما به این نکته که" آیا شما می توانید ظرف را در ماکروفر استفاده کنید یا خیر ؟" توجه باید کنید .

سالم بودن ظروف و لب پریده نبودن آن‌ها، از دیگر نکته‌هایی است که باید به هنگام خرید ظروف آرکوپال و یا پارس اپال به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. بنابراین لازم است سلامت کلیه ظروف را با وسواس و حساسیت بالایی مورد بررسی قرار دهید. چراکه هر آسیب (حتی کوچک) به آسانی و به وسیله مواد غذایی قرار گرفته شده بر روی ظرف، به سرتاسر ظرف راه پیدا می‌کند. دقت داشته باشید که نباید جای هیچ‌گونه خط و یا خشی بر روی ظروف آرکوپال و یا پارس اپال دیده شود! علت آن هم، کیفیت پایین ظروف اپال همراه با خط و خش است!

سومین نکته نیز دقت به شفافیت و براق بودن ظروف است چراکه ظروف آرکوپال و پارس اپال اصل، عمدتا به ویژه پس از شستشو شفاف و براق هستند و این مسئله یک وجه تمایز جدی بین ظروف اصلی و تقلبی ایجاد کرده است!

تفاوت اپال ایرانی و خارجی

بهترین مارک آرکوپال ایرانی؟

اگر در جست‌وجوی خرید ظروف آشپزخانه با کیفیت ایرانی هستید، پیشنهاد ما به شما، برند پارس اپال است که بهترین و قدیمی ترین مارک ارکوپال ایرانی است، برندی که از بهترین  و به روزترین تکنولوژی‌های پیشرفته برای ساخت ظروف خود استفاده می‌کند. کلیه محصولات فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی پارس اپال، تحت لیسانس الکتروگلس انگلستان هستند. مسئله‌ای که تضمین دیگری بر کیفیت بالای محصولات این برند و فروشگاه اینترنتی آرکوپال ایرانی است.

در فروشگاه اینترنتی پارس اپال، مجموعه‌ای از خدمات خاصی همچون ارسال رایگان (برای سفارش‌های بالای 150 هزار تومان)، ضمانت برگشت کالای آسیب دیده و یا کالاهای آسیب دیده، ضمانت فروش کالاهای اصل و ... با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان عرضه می‌شود. خدماتی که در کنار تنوع بالای محصولات فروشگاه پارس اپال، این برند را به یکی از بهترین مارک‌‌ آرکوپال ایرانی سا خته است!

تنوع مثال زدنی در محصولات فروشگاههای پارس اپال

برای اطلاع از می توانید از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی  پارس اپال که از تنوع بسیار بالایی در طرح، آیتم و همچنین قالب  برخوردار هستند دیدن فرمایید. کافی است به قصد خرید محصولی همچون ظروف غذاخوری برای جهیزیه‌تان و یا آشپزخانه خود وارد این فروشگاهها شوید تا با تنوعی از قالبها همراه طیف وسیعی طرح‌های مختلف از سرویس پذیرایی نهال، رزا، سفید لب طلا، آترا طلایی گرفته تا فیدان، لیندا، توسکا و ... مواجه شوید. ظروفی که به واسطه طرح‌های فوق العاده، رنگ‌های شیک و قالبهای خاص خود می‌توانند مهمان خانه‌های شما شوند و رنگ و لعاب خاصی را به مهمانی‌های خانوادگی شما ببخشند!

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز