تجربه رزرو هتل آسان و ارزان از رسپینا
مشکلات اقامت در سفر و عدم پیگیری و پاسخگویی از سوی مرجع رزرو کننده، یکی از مواردی است که همیشه شکایت مسافران را در پی داشته است؛ چرا که یک اقامتگاه نامناسب، می تواند به کل خاطره ی بدی را از سفر به جای بگذارد. وب سایت رسپینا، به عنوان یکی از بزرگ ترین مراجع رزرواسیون آنلاین هتل در کشور، برای رفع مشکلات احتمالی نامبرده، خدمات متعددی را برای مسافران درنظر گرفته است که در ادامه بررسی شده اند.
پشتیبانی 24 ساعته بدون قید و شرط تا پایان مدت اقامت
از زمانی که مسافر برای رزرو هتل وارد وب سایت رسپینا (RESPINA24.IR) می شود تا زمان پایان یافتن اقامت وی، تیم کارشناسان تخصصی هتل آماده پیگیری و رفع مشکلات گزارش شده می باشند. لذا چنانچه مسافر با مسائلی از قبیل قطعی اینترنت هنگام پرداخت وجه، عدم دریافت واچر، ثبت نشدن نام در لیست مهمانان هتل و ... رو به رو شد، درخواست وی از طریق برقراری تماس تلفنی در هر ساعتی از شبانه روز قابل پیگیری و رفع خواهد بود.
اطلاع از نظر مسافران قبلی
در پایان مدت اقامت مسافر، سامانه رسپینا به صورت خودکار، پیام نظرسنجی و امتیازدهی به خدمات را برای مسافر ارسال و آن را در قسمت نظرات مسافران در صفحه همان هتل منتشر می کند. لذا سایر مسافرانی که قصد رزرو هتل رسپینا را داشته باشند، می توانند از تمامی نظرات مثبت و منفی مسافران پیشین مطلع شوند. هم چنین، پیگیری این مورد از طریق تماس تلفنی با کارشناسان شرکت نیز قابل انجام است.
اطلاع رسانی مشکلات اقامتی هتل به مسافر
چنانچه هتل به دلایلی هم چون نوسازی، مشکلات تاسیسات، تکمیل ظرفیت بدون اطلاع قبلی و ... مواجه شود، تیم رسپینا بلافاصله با مسافر تماس گرفته و در صورت تمایل، هتلی دیگر با همان رنج قیمت و کیفیت را برای وی رزرو می نماید.
کنسلی هتل بدون دریافت کارمزد
اگر مسافری قصد کنسلی هتل از رسپینا را داشته باشد، در این صورت مبلغ پرداختی او با کسر جریمه هتل و بدون اعمال هیچ گونه کارمزد دیگر، تا ظرف مدت حداکثر 72 ساعت عودت خواهد شد.
رزرو هتل حتی به صورت تلفنی
چنانچه مسافری به رمز دوم اینترنتی دسترسی نداشته باشد، می تواند از طریق تماس تلفنی، هم از راهنمایی کارشناسان شرکت بهره مند شود و هم شماره حساب را جهت واریز وجه دریافت نماید. هم چنین، سامانه رسپینا، قسمتی به نام درخواست راهنمایی را طراحی نموده است که با ثبت شماره تماس و مشخص نمودن درخواست، ظرف حداکثر 10 دقیقه، کارشناسان شرکت با وی تماس خواهند داشت.
ارائه کد تخفیف ویژه مسافران جدید
مسافرانی که طی 6 ماه گذشته از سامانه رسپینا خدمات رزرو هتل یا خرید بلیط را انجام نداده باشند، می توانند با تماس با تلفن پشتیبانی شرکت از کد تخفیف ویژه خرید خود بهره مند شوند. اعتبار این کد، یک هفته می باشد.