خبرگزاری کار ایران

لیفت و لمینت ابرو چیست ؟ و چگونه باعث زیبایی ابروها می شود؟

لیفت و لمینت ابرو چیست ؟ و چگونه باعث زیبایی ابروها می شود؟
کد خبر : ۱۱۶۶۹۷۰

وقتی به تارهای ظریف ابروها توجه می کنیم درمیابیم که رسیدگی و مراقبت از آنها بسیار مهم است و اکنون سوال مهمی که برای همه ما به وجود می آید این است که آیا می شود ابزار آرایشی و عمل های زیبایی  جدید اعتماد کرد یا خیر؟ و چگونه بهترین مرکز آرایش دائم را انتخاب کنیم ؟ با ما همراه باشید تا روش مراقبتی بی نظیری به نام لیفت و لمینت ابرو را به شما معرفی کنیم.

لیفت و لمینت ابرو

شاید تصور کنید که لیفت و لمینت ابرو ممکن است ابرو های شما را نازک تر کندو یا آن ها را از بین ببرد. اما واقعیت این چنین نیست. این روش جدید که لیفت و لمینت ابرو نام  دارد، در صنعت زیبایی امروز انقلابی به پا کرده است و میلیون ها خانم در سراسر جهان این روش را انجام می دهند.

این روش نتیجه ای شبیه اثر میکروبلیدینگ دارد ، اما بدون هیچ گونه سوزن و درد. این روش زیبایی ابرو که لمینت ابرو نام دارد روشی مدرن در سال 2020 است.

لیفت و لمینت ابرو ، توسط متخصصین بنام در حوزه زیبایی و درسالن های آرا یشی زیبایی زیادی در سراسر دنیا انجام می شود.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟

 متخصصین این روش را یکی از جدید ترین و هیجان انگیزترین روش درمانی است که صنعت زیبایی را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین لمینت ابرو و یک راه حل بدون درد برای ابروهایی که تقارن ندارند یا تا رابروهایی که به یک سمت حالت گرفته اند، را ارائه می دهد.

لیفت و لمینت ابرو چیست ؟ و چگونه باعث زیبایی ابروها می شود؟

لمینت ابرو که با میکروبلیدینگ ابرو متفاوت است ، شامل صاف شدن موهای ابرو با استفاده از محلول شیمیایی است. این یک نوع فرمولاسیون خاص از کراتین است که فقط برای ابروها ساخته می‌شود. این مواد راه حل متفاوتی هستند که برای تارهای ابرووهمچنین پوست بسیار قوی است.

لیفت و لمینت ابرو شامل چند مرحله است؟

این روش در دو بخش انجام می شود. ابتدا "کرات لیفت ابرو" (کراتین) برای نرم کردن موها استفاده می شود و تکنسین شما تارهای ابرو را در جهت رشد ابرو ها حالت می دهد. سپس  یک کرم تغذیه کننده تار های ابرو ، برای بازسازی ساختار ابرو روی ابرو ها زده می ود ودر آخر هم ابرو ها قالب گرفته می شوند .

لیفت و لمینت ابرو چگونه انجام می شود؟

کل عمل زیبایی لیفت و لمینت ابرو کمتر از یک ساعت طول می کشد و در یک جلسه تکمیل می شود. برای شروع ، مراجعان در یک تخت خواب راحت و با چشمان بسته دراز می کشند. سپس ابروها را با تمیز کردن صحیح آنها آماده می شوند تا تکنسین ها بتوانند به طور دقیق ابروهای طبیعی را ارزیابی کنند و با مشتری در مورد شکل و ظاهری که می خواهند به دست بیاورند صحبت کنند.

* توصیه می شود حداقل سه هفته قبل از نوبت لمینت ابرو ، ابروهای خود را به سمت بالا حالت دهید تا ابرو به بهترین شکل ممکن برسد.

سپس موهای ابروشانه می شوند و در جهت دلخواه شکل می گیرند. پس از شانه کردن، فرمول کراتینه روی ابرو اجرا می‌شود و با روکش چسبیده می ‌شود. زمان حالت گرفتن هرابرو متفاوت است. زیرا بافت ابرو هر مشتری متفاوت است و همین دلیل تفاوت  لیفت و لمینت ابرو برای هر کس است.معمولاً پنج دقیقه برای اکثر ابروها کافی است.

ممکن است درهنگام استفاده از کرم ناحیه ابرو کمی سوزن سوزن شود ، اما احساس درد و ناراحتی زیادی  نخواهید داشت. در مرحله بعد ، کرم خنثی کننده ای روی ابرو اعمال می شود و چند دقیقه باقی می ماند تا ابرو ها حالت بگیرند.

سپس معمولاً با رنگ آمیزی و شکل دهی (با استفاده از موم یا نخ) برای رسیدن به رنگ و شکل دلخواه کار دنبال می شود.

نتایج لیفت و لمینت ابرو چگونه است؟

 بلافاصله پس از لمینت ابرو، ابروها بسیار براق به نظر می رسند و ظاهری زیبا و مرتب مانند میکروبلیدینگ ابرو به نظر می رسند.

مراقبت های بعدی لیفت و لمینت ابرو چیست؟

برای 24 ساعت اول پس از انجام لمینت ابرو، باید از خیس شدن آنها خودداری کنید، به این معنی که از دوش بخار آب گرم، سونا یا ورزش خودداری کنید. پس از این  زمان ذکر شده شما می توانید صورت خود را با هر یک از محصولات مورد علاقه خود مرطوب کرده و تمیز کنید زیرا پس از آن شکل ابرو مختل نمی شود و حالت خود را تا مدت ها حفظ می کند.

معایب لیفت و لمینت ابرو چیست؟

این عمل زیبایی ایراد خاصی ندارد اما شاید در برخی موارد ابروهای مشتری به مواد کراتینه واکنش نشان داده و فرد دچار حساسیت شده و ابروها ریزش پیدا کنند درغیر این صورت با لیفت و لمینت کردن ابروها دچار هیچ‌ گونه آسیبی نمی شوند.

با این حال اگر قصد انجام لیفت و لمینت ابروهای خود را دارید تحقیقات لازم را انجام دهید و بهترین مرکز آرایش دائم را انتخاب کنید زیرا سلامت ابروهای شما و حفظ انها بسیار مهم است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز