خبرگزاری کار ایران

کتاب لند بهترین سایت اینترنتی برای خرید کتاب

کتاب لند بهترین سایت اینترنتی برای خرید کتاب
کد خبر : ۱۱۵۱۷۷۰

 

خرید اینترنتی کتاب

با گسترش دنیای آنلاین در زندگی انسان ها، رفته رفته افراد به سمت خرید از طریق وب سایت متمایل می شوند. با توجه به مسائل حاشیه ای و مهم در بیرون از منزل، رعایت پروتکل های بهداشتی و ترجیح افراد برای در خانه ماندن، فروش اقلام مختلف و همچنین کتاب، تبدیل به رفتاری رایج شده است. تنها با سرچ و کلیک به آن چه که می خواهید، می رسید! خرید کتاب به صورت انلاین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای خرید اینترنتی کتاب چه سایتی را انتخاب کنم؟

کتاب لند یه فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی مانند کتاب هست که با هرچی فروشگاه تو سطح شهر و اینترنت دیدین متفاوته! لابد پیش خودت میپرسی چه تفاوتی داره؟! این چند خط رو با من همراه باش تا بهت بگم.

کتاب لند کار خودش رو از سال ۹۸ شروع کرد. به دلیل شرایط و دسترسی که به کتاب های آموزش زبان داشت، کار خودش رو به صورت تخصصی با فروش کتاب های آموزشی، داستان، رمان زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی شروع کرد.

در حال حاضر کتاب لند به صورت روزانه عناوین زیادی رو دسترس قرار میده از جمله کتاب های عمومی فارسی در حوزه های مختلف مثل کسب و کار، روانشناسی، انگیزشی، رمان و داستان و کلی موضوعات دیگه.

تفاوت کتاب لند با بقیه فروشگاه های اینترنتی چیه؟

مهمترین رکن کتاب لند مشتری هست. همون شعار قدیمی: Customer is the KING. این شعار توی تمام مراحل خدمات ما نمود پیدا کرده، از قبل از خرید بگیر که مشاوره تخصصی داریم، اطلاعات محصولات رو سعی میکنیم به طور کامل وارد کنیم تا مشتری ها با دید باز بتونن انتخاب کنن. توضیحات مناسبی برای محصولات ارائه میکنیم. ما تا الان تونستیم ۹۹ درصد سفارش های مشتری ها رو در کمتر از ۲۴ ساعت پردازش و تحویل شبکه ارسال خودمون بدیم که باعث شده سفارش های شهر تهران به صورت یک روزه به دست مشتری هامون برسن.

مزیت خرید کتاب از کتاب لند چیه؟

کتاب لند در طی این سال های کوتاهی که وارد بازار خرید اینترنتی کتاب  شده است، همیشه سعی کرده مزیت هایی نسبت به سایر کسب و کارهای این حوزه داشته باشد. تلاش کردیم تا نواقص و خلا های موجود در این بازار را با خدمات خود برطرف کنیم. مشکلاتی مانند کیفیت کاغذ، عدم تفاوت گذاشتن بین کاغذ های گلاسه و تحریر، ارسال به موقع و بسته بندی در شان یک مشتری خوب.

ارسال سریع کتاب لند

ارسال کالا در کتاب لند معمولا به دو صورت انجام میشه. یکی ارسال با پیک در محدوده داخل تهران به شرطی که آدرس در نقشه کاری پیک ها باشد. این روش ارسال در طی ۴۸ ساعت و توسط پیک های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران انجام می شود. دومی ارسال از طریق پست برای شهرها و استان های غیر از تهران و همچنین آدرس هایی که در شهر تهران، داخل محدوده و نقشه شرکت پست نباشند. این روش ارسال معمولا طی ۳ الی ۷ روز کاری انجام می شود.

البته برای کاربران تهرانی یک روش ارسال سریع هم داریم که می تونن با ثبت سفارش و تماس گرفتن با مجموعه کتاب لند می تونید ساعت ارسال پیک خودتون رو اعلام کنید و با سرعت باورنکردنی کتاب های خودتون رو تحویل بگیرید. فقط کافیه از سایت https://ketab.land/ کتاب خودتون رو اینترنتی سفاشر بدید و سپس با شماره تماس ۹۱۰۰۲۶۶۲ - ۰۲۱ هماهنگ کنید زودتر براتوت ارسال کنیم.

کیفیت کتاب

از آنجایی که کتاب لند خود مجوز چاپ و نشر کتاب را دارد و برخی از کتاب های زبان خارجه را چاپ می کند، همیشه در تلاش بودیم بهترین کیفیت کاغذ گلاسه و تحریر را برای احترام به حقوق مشتری استفاده کنیم. همچنین مجموعه کتاب هایی که از انتشارات های معتبر تهیه می شود، از نظر کیفیت کاغذ و چسب و صحافی توسط کارشناسان کتاب لند بررسی می شود و پس از تایید کیفیت لازم، روی سایت به فروش می رسند.

بسته بندی خاص کتاب لند

بسته بندی اختصاصی خودمون رو داریم که باعث میشه کتاب ها به همون صورت که از انبار خارج میشن به دست مشتری برسن و بعد از طی کردن دورترین فاصله ها برای مشتری های عزیزمون در همه جای ایران صحیح و سالم باشن. تعهد ما به اینجا ختم نمیشه! صبر کن. حتی بعد از خرید هم اگر محصول سفارش داده شما دارای ایرادی باشه مثل مشکل چاپی یا شبیه به اون، در سریعترین زمان ممکن براتون تعویض میکنیم. جای هیچ نگرانی نیست. کتاب لند گارنتی تعویض کتاب داره.

دقیقا چه محصولاتی روی سایت کتاب لند قرار داره

از روزی که شروع به کار کردیم، همیشه تو این فکر بودیم که پکیج کاملی تو حوزه چاپ و نشر برای مشتریان داشته باشیم. در حال حاضر روی سایت کتاب لند کتاب های زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی استانبولی، اسپانیایی و ایتالیایی به همراه بسیاری از کتاب های فارسی به فروش می رسد. در این بین رمان و داستان های انگلیسی و فارسی نیز در بین محصولات فروشگاه اینترنتی کتاب لند وجود دارند.

در آینده نزدیک محصولات مکمل دیگری مانند لوازم التحریر و کتاب های گوناگون با موضوعات مختلف، کتاب های صوتی و تصویری، آموزش مجازی و ... به این کسب و کار اضافه خواهد شد.

برند کتاب لند

در آخر این رو هم بگم که کتاب لند یه مغازه یا فروشگاه فیزیکی نیست! ما یه شرکت هستیم که خودمون رو متعهد به ارائه بهترین محصول و خدمات با مناسب ترین قیمت به همه ایرانی های عزیز میدونیم تا شاید بتونیم سهم کوچیکی از گسترش و افزایش فرهنگ کتاب خونی در کشور ایران داشته باشیم. درگاه پرداخت اینترنتی داریم که لزوم داشتن اون نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت هست.

نکات کلیدی در خرید کتاب انلاین

لزوما یک کتاب پر فروش، یک کتاب خوب نیست!

به قول استادم، قرار نیست هر کتاب معرفی شده از شخص بزرگی کتاب خوبی باشد، و یا اینکه با مراجعه به کتاب فروشی ها و لیست پر فروش ترین مهر تایید برای خریدی خوب را داشته باشی. گاهی گوشه نشین ترین کتاب ها، گنجی نهفته را درون خود دارند. برای همین تو سایت های مرجع مانند کتاب لند تحقیق کن و از مشاوران اون ها تو اینستاگرام کتاب لند کمک بگیر.

برای خرید کتاب های خوب از سایت های مرجع استفاده کنید

امروزه تا جایی که دلتان بخواهد، وب سایت های آنلاین و مرجع برای انتخاب کتاب های حرفه ای موجود است. مثلا با سرچ کلمه کتاب زبان انگلیسی یا خرید رمان انگلیسی یا خرید بهترین کتاب های فارسی بهترین منابع برای شما لیست خواهد شد. سایت کتاب لند در بیشتر نتایج و لیست سایت های مرجع با حضور پررنگ به شما در انتخاب بهترین منابع کمک خواهد کرد.

سطح بندی خود را در خرید کتاب زبان در نظر بگیرید

گاهی افراد دچار سردرگمی بی محتوایی از خرید یک کتاب می شوند. مثلا به آنها گفته شده که یک کتاب مکالمه زبان تهیه کنند و بدون دانش کافی کتابی را خریداری می کنند که با سطح زبانی آنها یکی نیست. مثلا برای خرید کتاب گرامر زبان انگلیسی بین برند  in useو oxford مانده بودم، نهایتا مجبور به خرید هر دو کتاب شدم.

قبل از خرید کتاب مشاوره بگیرید

بعد از گذشت زمان و کسب تجربه، به این نتیجه رسیدم که که بهترین کار انتخاب یک سایت مرجع مانند کتاب لند است که بتوانم از مشاوران آن ها در خرید کتاب کمک بگیرم. همچنین نظرات خریداران را بخونم و بتونم تصمیم درستی در انتخاب کتاب بگیرم. با شماره 91002662 تماس بگیرید و از کتاب لند رایگان مشاوهر خرید کتاب بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز