خبرگزاری کار ایران

نکات برون سپاری محتوا + کد تخفیف 30 درصدی

نکات برون سپاری محتوا + کد تخفیف 30 درصدی
کد خبر : ۱۱۵۱۲۴۴

نکات برون سپاری تولید محتوا به همه کسب و کار ها کمک می کند تا بتوانند مسیر خود را به درستی انتخاب کنند. بدون مطالعه این مقاله کاری انجام ندهید تا ضرر نکنید.

برون سپاری تولید محتوا می تواند برای افراد، هم سودمند باشد و هم کسب و کار آن ها را به خطر بیندازد. اگر می‌خواهید تولید محتوای خود را به دست فریلنسرها بسپارید، دست نگه دارید تا ابتدا نکاتی در مورد این موضوع گفته می شود را بدانید و سپس تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. در آخر مطلب یک کد تخفیف برایتان قرار دادیم تا کار برون سپاری را با آرامش خاطر و لذت انجام دهید. بیشتر افرادی که قصد دارند یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه‌اندازی کنند، تصور می کنند تنها با طراحی سایت می توانند یکی از فروشگاه ها یا سایت های برتر در ایران باشند. در صورتی که اصلاً اینگونه نیست و اگر می خواهید در بین برترین ها قرار بگیرید باید مثل آن ها عمل کنید.

دانستن نکات برون سپاری تولید محتوا باعث می شود که با دید بهتر سایت خود را به دست افرادی بسپارید که بتوانند محتوای با کیفیت و تاثیرگذاری را برای شما تولید کنند. قطعاً اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید آن را به صورت آنلاین ادامه دهید، مشغله های زیادی دارید که باعث می شود وقت کافی برای تولید محتوای سایت خود، نداشته باشید. بسیاری از افراد در چنین مواقعی به دنبال فریلنسرها هستند تا آن ها پشتیبانی‌ سایتشان را به عهده بگیرند. اما بهتر است بدانید که این کار ممکن است کسب و کار شما را به خطر بیندازد و حتی مشتری‌های شما را هم فراری دهد.

سفارش تولید محتوا متنی برای سایت، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که باید در هنگام راه اندازی وب سایت خود بگیرید. اگر این تصمیم را به درستی نگیرید، بدون شک در مسیر رسیدن به رتبه های برتر گوگل نمی توانید به خوبی عمل کنید و با شکست مواجه می شوید.

برون سپاری تولید محتوا چیست؟

از اسم برون سپاری می توان متوجه شد که منظور همان سپردن محتوای سایت به یک شخص یا یک شرکت دیگر است. قطعا سپردن محتوا به هر کدام از این ها می‌تواند مزایا و معایبی برای شما به همراه داشته باشد. در گذشته می‌توانستید با مبلغ کمی کار تولید محتوای خود را به یک فریلنسر بسپارید. اما در حال حاضر فریلنسرها به چند دسته تقسیم می شوند که باید بدانید کدام یک را برای نوشتن محتوای خود انتخاب می کنید.

بسیاری از فریلنسرهایی که با مبالغ کمتری پروژه های تولید محتوا را قبول می کنند، از مهارت و تخصص کافی برخوردار نیستند و محتوایی می نویسند که با قرار گرفتن آن در سایت تنها یک صفحه به وب سایت اضافه می کنند که هیچ سودی برای شما ندارد. اما در دسته دیگر فریلنسرهایی قرار می گیرند که با توجه به تخصص، مهارت و تجربه ای که دارند دستمزدهای بالاتری دریافت می کنند. پیدا کردن و سپردن تولید محتوای سایت به این افراد کار سخت و دشواری است و باید آگهی های زیادی منتشر کنید تا بالاخره از بین افرادی که برای فرصت شغلی تولید محتوا اقدام می کنند بهترین گزینه را انتخاب کنید.

با این حساب، آیا راهکار بهتری برای برون سپاری تولید محتوا وجود دارد؟ برای انتخاب بهترین راهکار باید دقیق و حساب شده عمل کنید. به طور مثال اگر قصد برون سپاری تولید محتوا به یکی از شرکت ها و آژانس های تولید محتوا را دارید، بهتر است با دقت بیشتری این موضوع را انجام دهید. طبق تجربه کاربران منلین یکی از تیم هایی است که تولید محتوا را به صورت حرفه ای انجام می دهد و بسیاری از سایت ها، تولید محتوای خود را به این تیم می سپارند. این افراد به خوبی تحقیقات لازم برای انتخاب بهترین شرکت تولید محتوا را انجام داده‌اند تا به این تصمیم رسیدند. استفاده کردن از تجربیات دیگران می تواند به شما کمک کند. پس با استفاده از نظراتی که مشتریان این سایت داشته‌اند می‌توانید تصمیم بگیرید منلین را جزء لیست انتخابی خود قرار دهید یا خیر.

نکات برون سپاری تولید محتوا

 اگر می خواهید از فریلنسرها برای تولید محتوای خود استفاده کنید، ابتدا اهداف خود از استخدام این شخص را به دقت مورد بررسی قرار دهید. سایت های بسیار زیادی را می توان مثال زد که در هنگام تولید محتوای وبلاگ سایتشان، هیچ گونه هدف مشخصی را دنبال نمی کنند و تنها یک متن در سایت خود منتشر می کنند. به همین دلیل این یک فرصت است که شما با انتخابی مناسب این موضوع را پوشش دهید و محتوای خود را هدفمند تولید کنید.

استراتژی تولید محتوا داشته باشید

در هنگام تولید محتوا سایت خود باید یک استراتژی درست را پیاده کنید. اگر شما طبق یک استراتژی درست پیش بروید قطعا به هدف های مشخص شده ای برای کسب و کار خود دارید، خواهید رسید. به طور مثال شما تمامی اهدافی که می خواهید به آن ها برسید را روی یک برگه می نویسید و با استفاده از یک تقویم تولید محتوا، مقالات مرتبطی که با انتشار آن ها قصد دارید به هدف مشخص شده برسید را منتشر می کنید. این محتوا باید به گونه ای نوشته شوند که مسیر شما برای رسیدن به این هدف را به خوبی هموار کند. تدوین استراتژی تولید محتوا یکی از وظایفی است که هر تولید کننده محتوا باید آن را به خوبی بداند. مطمئن هستید که فریلنسرها به این موضوع مسلط هستند؟ برخی ممکن است به خوبی ندانند تولید محتوا چیست.

اطلاعات کافی را ارائه کنید

هنگامی که می‌خواهید موضوعی را برای تولید محتوا به شخص یا آژانس مورد نظر بسپارید، بهتر است که اطلاعات کافی را در اختیار او قرار دهید تا بتواند با استفاده کردن از آن ها محتوای بهتری برایتان بنویسد. البته بیشتر این موضوعات تنها مربوط به فریلنسرها می‌شود، چون بسیاری از آن ها نمی دانند چگونه یک محتوای تاثیرگذار و مهم را در سایت منتشر کنند. به همین دلیل باید اهداف خود را از نوشتن این مطلب، مخاطب هدف، لحن، کلمه های کلیدی اصلی و سایر نکات را به آن ها گوشزد کنید. طبق تحلیل و تحقیقاتی که وب سایت منلین انجام داده است، برخی از شرکت های تولید محتوا هم این ضعف را دارند و حتماً باید تمامی نکات و موضوعات را در اختیار آن ها قرار داد تا بتوانند محتوای بهتری تولید کنند.

به همین دلیل آن ها سعی کردند این ضعف را پوشش دهند و قبل از این که سایت مورد نظر برون سپاری تولید محتوا خود را به آن ها بسپارد، تمامی نکات مربوط به این سایت را به دقت تجزیه و تحلیل می‌کنند و با ارائه یک استراتژی مناسب، روند تولید محتوای سایت را در یک مسیر درست و مشخص قرار می‌دهند. از این رو بسیاری از کسانی که با این سایت همکاری داشتند از نحوه عملکرد آن ها رضایت کامل دارند.

 نکات برون سپاری محتوا + کد تخفیف 30 درصدی

هزینه نهایی را مشخص کند

سقف هزینه انجام شده را تعیین کنید. قرار نیست برای رسیدن به اهداف تان آنقدر هزینه کنید که به عنوان یک ورشکسته شناخته شوید. قطعاً افراد و شرکت های زیادی می توانند به شما کمک کنند تا با یک هزینه منطقی به اهدافتان برسید. اگر در مورد فریلنسرها صحبت کنیم، پیدا کردن چنین شخصی که محتوای با کیفیتی تولید و هزینه کمتری هم دریافت کند، کاری بسیار سخت و حتی نشدنی است. اگر باور ندارید می توانید از همین حالا شروع کنید به منتشر کردن آگهی های استخدامی و به دنبال یک فریلنسر بگردید که با بهترین کیفیت، محتوای شما را تولید کند و هزینه چندانی هم دریافت نکند.

البته بسیاری تصور می کنند که اگر یک شخص برای تولید محتوای سایت خود استخدام کنند، می توانند موفق تر عمل کنند و با هزینه کمتری این کار را انجام دهند. ولی پیاده کردن پروژه شما و نوشتن تمامی مطالب سایتتان چقدر زمان نیاز دارد؟ یعنی قصد دارید برای تولید محتوای سایت، شخصی را استخدام کنید که با یک حقوق ثابت برای مدت زمان طولانی با شما همکاری کند؟ تصور کنید زمانی که محتوای سایت شما تمام می شود وضعیت این شخص در شرکت شما چگونه خواهد شد.

از چه طریقی فریلنسرها را پیدا کنیم؟

یکی از سخت ترین کارهایی که شما در هنگام برون سپاری تولید محتوا خود باید انجام دهید، پیدا کردن این فریلنسرها است. شاید فکر کنید که با یک آگهی ساده می توانید به لیستی از این افراد دست پیدا کنید. اما باید این حقیقت را قبول داشته باشید که منتشر کردن یک آگهی به معنای این است که صدها یا هزاران درخواست استخدام ممکن است برای شما ارسال شود. پس باید با تمامی آن ها مصاحبه کنید تا با کیفیت ترین ها را از این لیست جدا کنید. در گام بعد از بین با کیفیت ترین ها، نیاز است که یک نفر را به عنوان بهترین انتخاب کنید. بدون شک رسیدن به مرحله آخر و استخدام یک نفر برای برون سپاری تولید محتوا بسیار سخت خواهد بود.

می‌دانستید نرم افزار تولید محتوا برای بازنویسی کردن متن ها هم وجود دارد؟ از میان هزاران درخواستی که به شما ارائه می شود، عده ای هستند که با استفاده از این برنامه ها سعی می کنند محتوایی را به صورت بازنویسی در اختیارتان قرار دهند که نزدیک به ۷۰ درصد آن کپی است. استفاده کردن از این ابزار ها به هیچ وجه نمی تواند انتخاب مناسبی برای تولید محتوای هر نوع وب سایتی باشد. پس مراقب باشید در دام این افراد نیفتید.

اما اگر قصد دارید تولید محتوای خود را به آژانس ها بسپارید، مواردی که در ادامه گفته می‌شود را بررسی کنید و مطمئن شوید آژانس مورد نظر این ویژگی ها را داشته باشد.

داشتن نویسنده های با مهارت

حتما بررسی کنید چه کسانی محتوای شما را می نویسند. آیا این نویسنده ها در زمینه فعالیت شما به اندازه کافی تجربه و مهارت دارند یا خیر. گاها از برخی فریلنسر ها برای این کار استفاده می شود. متن مقالات شما باید به دست کسی نوشته شود که به خوبی با این حوزه آشنا باشد و بتوانند کلمات و عبارات تخصصی را کاملا درک کند.

 نکات برون سپاری محتوا + کد تخفیف 30 درصدی

تجربه کافی در زمینه بازاریابی محتوایی

بسیاری فکر می کنند تولید محتوا یعنی بازنویسی یا ترجمه یک متن که قبلا نوشته شده است. اگر شما هم اینگونه فکر می کنید بهتر است این باور غلط را فراموش کنید. تولید محتوا یک کار تخصصی است و افرادی که اقدام به نوشتن محتوا برای سایت های مختلف می کنند باید با اصول بازاریابی محتوا آشنا باشند. به طور مثال مکان قرار گیری کلمات کلیدی و نحوه استفاده از آن ها، تعداد تصاویر، استفاده از علائم نگارشی و... از جمله تکنیک هایی است که هر نویسنده باید به خوبی آن ها را انجام دهد.

یکی دیگر از تکنیک هایی که در میان مهم ترین مباحث تولید محتوا قرار دارد، ساده و مختصر نویسی است. در قدم اول باید سعی شود متنی که منتشر می‌شود ساده و برای تمامی افراد نوشته شده باشد، هرچند که بعضی موضوع ها کاملا تخصصی هستند اما باید در این متن ها هم، نویسنده مهارت خود را نشان دهد و متن خود را برای هر نوع خواننده ای بنویسد. نکته بعدی مختصر نویسی است. برای مثال یک موضوع تنها ظرفیت نوشتن 500 کلمه را دارد و برخی با کش دادن و اضافه کردن مباحصی که ممکن است چندان ربطی به موضوع نداشته باشد، سعی می کنند به تعداد کلمات مقاله مورد نظر اضافه کنند.

تمامی این ها را گفتیم تا دید بهتری به شما دهیم که بتوانید برون ‌سپاری تولید محتوا سایت خود را به بهترین شکل انجام دهید. اما یکی از دلایلی که ما تصمیم گرفتیم این مقاله را برای شما بنویسیم این بود که اخیراً تیم تولید محتوای منلین که یکی از معتبرترین و بهترین گروه های تولید محتوا است، تصمیم گرفته به تمامی صاحبان کسب و کارهایی که قصد دارند محتوای سایتشان را به صورت تخصصی انجام دهند، یک کد تخفیف ارائه دهد. شما می توانید با استفاده از این مقاله و ورود به این سایت، برای اولین محتوای خود ۳۰ درصد تخفیف دریافت کنید. برای استفاده از این تخفیف می‌توانید از کد Ilna30f استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
پیشنهاد امروز