خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید بهترین یخچال و فریزر در سال 1400

راهنمای خرید بهترین یخچال و فریزر در سال 1400
کد خبر : ۱۱۴۷۹۸۹

امروزه با پیشرفت تکنولوژی،یخچال و فریزرها از مدل های بسیاری برخوردارهستند.با خواندن این مطلب شما با خصوصیت انواع یخچال ها آشنا خواهید شد و به شما در انتخاب محصول مناسب تر کمک بسیاری خواهد کرد.

یخچال،یکی از مهم ترین و اساسی ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شود وسالیان سال می توانید از آن بهره گیری نمائید.از طرف دیگر برای خرید یخچال باکیفیت و بادوام بایستی مقداری زمان بگذارید تا بتوانید بهترین یخچال را انتخاب و تهیه نمائید.حذف کردن یخچال از آشپزخانه کاری غیر ممکن می باشد،می توان گفت این محصول نوعی امضاء صاحب خانه در هر آشپزخانه ای می باشد.یخچال و فریزر می تواند یکی از گران ترین لوازم آشپزخانه محسوب شود و به علت طول عمر زیاد آن و استفاده مداوم آن به عنوان سرمایه گذاری نیز در نظر گرفته می شود.با پیشرفت تکنولوژی مدل های مختلفی از این محصول تولید و در بازار عرضه شده اند که هرکدام خصوصیت و ویژگی های خاص خودشان را دارند.

یخچال خوب چی بخریم؟

این موضوع که یخچال خوب چی بخریم به عامل های مختلف و گوناگونی بستگی دارد.بهتر است بدانید که بین یخچال ایرانی و خارجی تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد و انتخاب را برای خریدن دشوار تر خواهد کرد.بهتر است شما با توجه بودجه ای که در اختیار دارید و همچنین مقدار فضایی که در اختیار دارید و نوع نیاز خود بهترین مدل را انتخاب و تهیه نمائید.بهترین روش برای انتخاب یخچال خوب درک کردن نیاز اولیه شما می باشد.

یخچال ایرانی بخریم یا خارجی؟

یخچال های خارجی از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار می باشند و طرفداران بسیاری زیادی دارند و با گذشت زمان یخچال های ایرانی نیز وارد رقابت با مدل های خارجی شده اند.یک یخچال خوب چه ایرانی باشد چه خارجی بایستی یک سری خصوصیت و ویژگی ها را در بر داشته باشد تا به شما این اطمینان را بدهند همیشه مواد غذایی تازه و سالم را مصرف خواهید کرد.

با توجه به افزایش قیمت بسیار زیاد برندهای خارجی اکثر افراد به برندهای ایرانی روی آوردند،زیرا قیمت یخچال ایرانی نسبت به خارجی ارزان تر و به صرفه تر می باشد.بهتر است بدانید که برندهای ایرانی نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و شامل خدمات پس از فروش هستند در صورتی که برندهای خارجی امروزه به علت نداشتن نمایندگی داخل کشور خدمات پس از فروشی ندارند.پس در صورت خرابی یخچال خارجی مبلغ زیادی باید برای تعمیر یخچال در نظر بگیرید.

تفاوت یخچال ایرانی با خارجی

بهتر است بدانید که رقابت های تنگاتنگی بین یخچال و فریزر ایرانی و خارجی وجود دارد و تا به امروز برندهای خارجی از لحاظ کیفیت،دوام و ماندگاری پیروز میدان بوده اند و هیچ برندی تا کنون نتوانسته است از لحاظ کیفیتی مثل محصولات خارجی باشد.در صورتی که به سایت شرکت های تولید کننده ایرانی نگاه بیاندازید،همه از محصولات خود تعریف کرده اند و بیشتر تصاویر خوش رنگ و لعابی نیز به نمایش گذاشته اند.منتها واقعیت با عکس تفاوت بسیاری دارد و بازخورد استفاده از آنها میان مصرف کنندگان متفاوت می باشد.مخصوصا که در صورت خراب شدن بعد از نصب و یا مدتی بهره گیری،سروکار مشتری با خدمات پس از فروش شرکت خواهد بود.بنابراین نوع برخورد و نیز مقدار خدمات پشتیبانی شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.در آخر بهتر است همه ی این موضوع ها را بررسی و نمائید و مشاهده کنید که یخچال ایرانی چه مقدار ارزش خریدن دارد.یخچال و فریزر های خارجی شامل امکانات خاصی مثل فیلتر تصفیه آب مخصوص می باشند،همچنین نمایشگر و یخساز اتوماتیک نیز یکی از ویژگی های این برندها می باشند.به تازگی برندهای ایرانی نیز یخساز اتوماتیک را در کالاهای خود اضافه کرده اند.

راهنمای خرید بهترین یخچال و فریزر در سال 1400

یخچال اسنوا یکی از محبوب ترین برندها میان برندهای ایرانی می باشد منتها صدای آن نسبت به برندهای خارجی بیشتر شنیده می شود اما آزاردهنده نیست و می توان گفت این نکته مربوط به همین برند نمی باشد و تمامی برندهای ایرانی شامل صدای موتور هستند در صورتی که برندهای خارجی هیچ گونه صدایی ندارند.

یخچال و فریزر چه برندی بخریم؟

هنگام خرید بهترین یخچال بایستی در ابتدا نیاز خود را در نظر بگیرید.امروزه پرفروش ترین یخچال های خارجی برندهای بوش،سامسونگ و ال جی می باشند و پرفروش ترین یخچال های ایرانی برندهای اسنوا،جی پلاس،امرسان و دوو هستند.

یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو؟

یخچال ساید بای ساید یکی از مدل های پر طرفدار روز دنیا می باشد و می توان گفت تقریبا بیشتر افراد در خانه های خود یخچال ساید بای ساید دارند.در حقیقت ساید بای ساید منحصر به فرد ترین و مدرن ترین طراحی را به همراه داشته و دارند.چنانچه از ظاهر بسیار زیبا و مشخصات یخچال ساید بای ساید صرف نظر کنیم،چیزی که بیشتر منجر شده است تا بیشتر افراد این دسته از یخچال را برای خانه خود انتخاب کنند داشتن خصوصیت و امکاناتی نظیر مینی بار،یخ ساز و آبریز تمام اتوماتیک می باشد زیرا به شما این امکان را می دهند تا بدون باز کردن درب یخچال آب خنک و یخ در دسترس داشته باشید.از دیگر ویژگی های ساید بای ساید ها می توان به گردش هوای چندگانه،سیستم بدون برفک،مصرف انرژی بسیار پایین،تنظیم مجزای رطوبت و سرما برای هر قسمت از کشوها اشاره کرد. این موارد باعث شده است تا توجه بسیاری از افراد جلب یخچال های ساید بای ساید شود.لازم به ذکر است که تمامی یخچال های ساید بای ساید دارای ابعاد یکسانی هستند و فقط از نظر عمق تفاوت دارند.

راهنمای خرید بهترین یخچال و فریزر در سال 1400

یخچال دوقلو شامل ظرفیت و گنجایش بسیار بالایی می باشند و میتوانید حجم زیادی از مواد غذایی را داخل آن قرار بدهید منتها ایراد آن ابعاد و اندازه بزرگ آن می باشد که فضای زیادی را اشغال می کند. بهتر است بدانید یخچال دوقلو قیمت مناسب و به صرفه تری نسبت به ساید بای ساید ها دارند و مدت زمان بیشتری می توانید با خیال آسوده از آن استفاده نمائید.یخچال و فریزر دوقلو به صورت جداگانه طراحی شده اند و در کنار یکدیگر قرار می گیرند.البته بایستی به این موضوع نیز توجه داشته باشید که برای تهیه این محصول به فضای زیادی احتیاج دارید و در صورت نداشتن فضای مناسب نمیتوانید به سراغ آنها بروید.یخچال های دوقلو در بهترین حالت می توانند 20 سال عمر کنند.

روش های از بین بردن بوی بد یخچال

امکان دارد برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که با باز کردن درب یخچال بوی بدی را حس کنید،دلیل این بوی بد هر چیزی می تواند باشد اما یکی از اصلی ترین دلیل های آن تمیز نکردن به موقع یخچال می باشد.

  1. یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن بوی بد یخچال استفاده از جوش شیرین می باشد.یک ظرف جوش شیرین را داخل یخچال قرار دهید و درب یخچال را برای مدتی ببندید،تا بوی بد را جذب خود کند سپس بعد از برطرف شدن بوی بد جوش شیرین را دور بریزید.
  2. سرکه نیز دقیقا مانند جوش شیرین عمل می کند و می توانید نیمی از لیوان را سرکه بریزید و داخل یخچال قرار دهید.
  3. شما می توانید یک لیمو و یا نارنج را برش بزنید و داخل یخچال قرار دهید منتها بایستی توجه داشته باشید تا قبل از فاسد شدن آنها را از داخل یخچال خارج کنید.
  4. قهوه و زغال نیز گزینه مناسبی برای از بین بردن بو بد یخچال می باشد.

 

آدرس وبسایت خرید  لوازم خانه : iLavazemKhane.ir

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز