خبرگزاری کار ایران

امداد تی راهکار تعمیر سریع تلویزیون سونی در تهران

امداد تی راهکار تعمیر سریع تلویزیون سونی در تهران
کد خبر : ۱۱۴۵۴۱۲

یکی از برندهای پرطرفدار و مطرح لوازم الکترونیکی در جهان سونی نام دارد که محصولات آن در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

به طور کلی ، تلویزیون یکی از محبوب ترین ابزارهای ارتباطی در سراسر جهان است که با ارسال و دریافت صدا و تصویر از طریق رسانه های مختلفی مانند ماهواره ، کابل ، رادیو و غیره کار می کند.

محبوبیت این دستگاه به دلیل دسترسی آسان و سریع میلیون‌ها نفر به آن می باشد.

در ساخت تلویزیون از قطعات زیادی استفاده شده است که ممکن است طول عمر محدودی داشته باشند و برخی از عوامل مانند ایجاد نوسانات در برق ، آب خوردگی پنل دستگاه و ... باعث خرابی آنها می ‌شوند .

از آنجایی که تلویزیون اصلی ‌ترین وسیله سرگرمی در تمامی خانه ها می باشد خرابی آن باعث ناراحتی افراد خانواده می شود.

در این گونه مواقع تعمیر تلویزیون چاره ساز است اما برای تعمیر سریع و باکیفیت تلویزیون مهم است که با یک مرکز معتبر و تخصصی تعمیر تلویزیون آشنایی داشته باشید .

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران

یکی از مراکز با سابقه برای تعمیر تلویزیون سونی در تهران امداد تی وی نام دارد که در این زمینه از ۳۰ سال سابقه کاری برخوردار است.

این مرکز به دلیل همکاری با تکنسین هایی که دوره های مربوط به تعمیر انواع دستگاه های تلویزیون زیر نظر مهندسین کره ای گذرانده‌اند و می ‌توانند به صورت حرفه‌ای و تخصصی عیوب دستگاه را برطرف کنند توانسته‌ است اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید.

با توجه به اینکه در صورت خراب شدن قطعات تلویزیون و از کار افتادن آن‌ها ، تعمیر این قطعات هزینه کمتری نسبت به تعویض آنها دارد ، تکنسین های امداد تی وی تلاش خود را ابتدا برای تعمیر این قطعات گذاشته و تا جای ممکن سعی می‌کنند تعویض این قطعات جزء اولویت های آخر باشد.

خدمات تخصصی امداد تی وی

خدماتی که تکنسین های امداد تی وی برای برطرف مشکلات دستگاه های سونی ارائه می دهند ، شامل موارد زیر می باشد :

- تعمیر مشکلات مربوط به پنل تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی براویا

- برطرف کردن مشکلات صدای دستگاه

- تعمیرات صفحه نمایش تلویزیون سونی

- تعمیر خرابی های مربوط به ضربه خوردن تلویزیون سونی

- رفع مشکلات ایجاد شده در بک لایت و مین برد دستگاه

- برطرف کردن خرابی های ایجاد شده در برد پاور تلویزیون های سونی

- تعمیر کردن ال سی دی و ال ای دی های سونی

تعمیر تلویزیون سونی در منزل

ایرادات شایع تلویزیون های سونی

۱. چشمک زدن ال ای دی در تلویزیون های سونی

در صورتی که ال ای دی بر روی تلویزیون شما مرتباً چشمک می زند به این معنی است که دستگاه شما نیاز به ری استارت یا تنظیم مجدد برق دارد.

۲.  ظاهر شدن نوار صورتی رنگ در بالای تصاویر

در در صورتی که در بالای تصاویر پخش شده از تلویزیون یک نوار صورتی دیده می شود ، به طوری که در ابتدا عرض آن کم بوده و به مرور زمان بیشتر شده و یا در صورتی که نور تصاویر کم شود ، این نوار دیده نمی شوند ممکن است به علت خراب شدن بخش بلاک نوری دستگاه باشد.

۳. قطع شدن تصاویر در تلویزیون های سونی

یکی از شایع ترین و ناراحت کننده ترین مشکلات در تلویزیون های سونی قطعی تصاویر است که ممکن است به علت خرابی برد تیکان ایجاد شود. در صورتی که برد تیکان سالم باشد ممکن است عوامل دیگری باعث ایجاد این مشکل شوند که نیاز به بررسی های تخصصی دارد.

۴. ظاهر شدن هاله سیاه در تصاویر

از جمله عوامل اصلی ایجاد شدن هاله سیاه که یکی دیگر از مشکلات شایع در تلویزیون های سونی می باشد ، خرابی بک لایت دستگاه است .

۵. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سونی

در صورتی که تلویزیون سونی شما به صورت ناگهانی و بدون آنکه دکمه پاور فشار داده شود خاموش می شود ممکن است عوامل زیادی در ایجاد این مشکل دخیل باشند مانند استفاده از کابل های HDMI نامرغوب ، خراب شدن مین برد ، استفاده از فلش مموری های نامناسب ، ایجاد نوسانات در برق و غیره می باشد.

از آنجایی که ممکن است قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند توصیه می شود در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی در تلویزیون خود از یک تعمیرکار ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۶. قطع شدن صدای تلویزیون

اگر صدای تلویزیون سونی بدون آن که تصاویر آن با مشکل یا اختلالی روبه رو شده باشند ، قطع شده است اولین کاری که باید انجام دهید این است که اتصالات دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که سیم های دستگاه نیز سالم هستند.

در صورتی که دستگاه صدا داشته اما صدا با تاخیر به گوش می رسد ممکن است پاور تلویزیون با مشکلاتی روبه‌ رو شده باشد .

برای جلوگیری از مشکل در سیستم پخش و مشکلات بیشتر  باید هرچه سریع تر دستگاه خود را به یک مرکز معتبر تعمیر تلویزیون نشان دهید.

امداد تی وی : مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران

 67589 خط ویژه

۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲

www.emdadtv.com

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز