خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال خاتون قسمت 7 کامل| قسمت 7 خاتون نیم بها به صورت محدود

دانلود سریال خاتون قسمت  7 کامل|  قسمت 7 خاتون  نیم بها  به صورت محدود
کد خبر : ۱۱۳۳۶۵۹

 سریال خاتون قسمت هفت  یکی از جذاب ترین قسمت های سریال خاتون هست جایی که شیرزاد مکان آدامیان را پیدا می کند و آن ها را تسلیم می کند. این سریال با نمره 8.1 از IMDB  و محبوبیت 93% جز بهترین سریال های نمایش خانگی است.

 بزرگترین چالش که برای دانلود سریال خاتون قسمت 7  ، این هست که نمی دانیم از کجا می توانیم با قیمت مناسب و به صورت قانونی و کامل این فیلم را دانلود کینم. ما برای شما دو لینک در پایین برای قسمت های 6 و 7 قرار دادیم می توانید از آن استفاده کنید.

 

*************************************

برای دانلود قسمت هفت سریال خاتون اینجا کلیک کنید. ( قسمت جدید)

***********************************

برای دانلود قسمت ششم سریال خاتون اینجا کلیک کنید. ( قسمت قبلی )

************************************

قسمت هفت  سریال خاتون ساعت 20  روز دوشنبه در تاریخ 29 / 6 / 1400 منتشر خواهد شد.

 

دانلود سریال خاتون قسمت  7 کامل|  قسمت 7 خاتون  نیم بها  به صورت محدود

درباره سریال خاتون

دانلود خاتون قسمت 7، فیلمی با تهیه کنندگی علی اسد زاده و کارگردانی و نویسندگی تینا پاکروان که روایت داستانی است که از 2 شهریور سال 1320 شروع می شود. جایی از تاریخ که جنگ میان روسیه و انگلیس وارد ایران می شود. شمال ایران به دست روسیه می افتد و باعث می شود شیرزاد (اشکان خطیبی) در زندان روس ها گرفته می شود. او به شرطی که با دولت روسیه همکاری کند آزاد می شود و همین جا هست که اختلاف بین او و همسرش خاتون (نگار جواهریان) شروع می شود تا جایی که به طلاق این دو نفر در سریال خاتون می انجامد ...

بازیگران سریال خاتون در قسمت 7:

  • اشکان خطیبی در سریال خاتون قسمت 7: اشکان متولد البرز 41 ساله و متاهل که می توان شاخص ترین سریال های که تابه حال بازی کرده است به تکیه بر باد و  تهران پلاک 1 اشاره کرد.  اگر خواستید درباره اشکان خطیبی بیش تر بدانید به ویکی پدیا مراجعه کنید.
  • نگار جواهریان در قسمت 7 سریال خاتون:  نگار همسر رامبدجوان 38 ساله که از سال 1377 فعالییت خود را آغاز کرده هست. به یاد ماندنی ترین کار هایی که بازی کرده است کلاه قرمزی و سینمایی نگار است.

دانلود سریال خاتون قسمت  7 کامل|  قسمت 7 خاتون  نیم بها  به صورت محدود

  • بابک حمیدیان در قسمت هفت سریال خاتون: بابک 40 ساله از سال 1382 فعالییت خود را شروع کرده است. زیبا ترین آثاری که در آن بازی کرده است می توان به فیلم چ و روز رستاخیز اشاره کرد.
  • شبنم مقدمی در سریال خاتون قسمت هفت: شبنم متولد 3 فروردین که از سال 1376 کار حرفه ای خود را آغاز کرده است. خانم مقدمی 49 ساله در سریال همچون ابد و یک روز و خجالت نکش بازی کرده است.

 

خلاصه آنچه گذشت و آنچه در قسمت 7 خاتون خواهید دید:

همسر شیرزاد (نگار جواهریان) به دلیل همدستی با متفقین در زندان روس ها گرفتار می شود. جایی که به شیرزاد فشار زیادی وارد می شود و از طرفی به دلیل همکاری او با دولت روسیه بین مردم او را متفق می نامند. در شبی که هیچ نگهبانی در زندان وجود ندارد شیرزاد همسر خودرا فراری نمی دهد جایی که از اون انتطار می رفت این کار را انجام دهد. به همین دلیل خاتون فکر می کند عشق میان او و همسرش از بین رفته است. خاتون بسیار فشار می آورد که شیرزاد او را طلاق دهد و پس از اصرار فراوان این اتفاق می افتد!

خاتون را همانگونه به زندان اصلی منتقل می کنند که می تواند با کمک فرهاد فرار کند وبه خانه بر می گردد و به جمع افراد و گروه آدامیان می پیوندد. جایی که شیرزاد با پیدان کردن مکان خاتون می تواند جای ادامیان را پیدا کند و بر روی آن ها اسلحه می کشد و این شروع داستان قسمت 7 خاتون هست...

 

************************

اگر علاقه مند هستید از قسمت 1 سریال خاتون شروع کنید به دیدن این فیلم اینجا کلیک کنید.

************************

نرگس آبیار در اینستاگرام خود در مورد دانلود سریال خاتون قسمت 7 آپارات:

 

غرش طیاره‌های روسی در آسمان رشت، باران توأمان اعلامیه‌ها و بمب‌ها بر سبزه میدان، پرهیب ناوهای روسی که از دهانه خزر پدیدار می‌شوند، پارچه و پرچم‌های سرخی که بر در و دیوار آویخته شده و شره‌ی خون را تداعی می‌کند و قرار است تأثیر ویرانگرش را تا چندین دهه از تاریخ این مرز و بوم به جا بگذارد.

اما با این همه و با تمام این ها، رشت دهه بیست هنوز و همچنان رشت خوشایند است، نوستالژی دلپذیری از کافه‌ها، کتاب فروشی‌ها، عشق‌ها و شب نشینی‌های افسران ارتش و تب امیل زولا و...

خاتون، خود خاتون، نمود و نمادی از زن اصیل ایرانی است، اصالتاً بختیاری و بزرگ شده تهران و ساکن رشت که تیراندازی را از مادر آموخته و می‌خواهد در کشاکش سنت و مدرنیته راه خودش را برود، هسته‌ی مرکزی درام در دل رویداد تاریخی به واکاوی مفاهیمی اساسی می‌پردازد که اهمیت آن در زمانه‌ی حاضر کاملاً ضروری است.

خط اصلی داستان پیوسته روی مفاهیم دوگانه استوار است، مفاهیمی از جنس شرافت و رذالت، آزادی و ذلت، استقلال و اشغال، غرور و خفت و… و این همه بر محور عشق و وطن می‌چرخد و شعاع اش گسترش می‌یابد، خلاصه که خاتون به قول میرزاده عشقی، درد عشق وطن دارد. همین عشق است که قرار است وحشت را به شجاعت بدل کند، تراژدی را به حماسه.

تینا پاکروان با نگاهی زنانه به تاریخ پر از خشونت و سراسر حادثه‌ی آن دوران، ترکیبی از هراس و نوستالژی را خلق کرده که حاصل اش حال و هوایی متمایز است که به یاد خواهد ماند.

برای کسب اطلاعات بیش تر  در مورد دانلود سریال خاتون قسمت 7، به صورت محدود می توانید با اطلاعات پایین در ارتباط باشید:

  • سایت: khatoon.com
  • شماره تلفن: 0989397632055
  • ایمیل: khaton@gmail.com
  • آدرس: ایران، تهران، میدان فاطمی، پلاک 23
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز