خبرگزاری کار ایران

معرفی و بررسی مشخصات انواع کوپلینگ ها و پولی های شیاردار

معرفی و بررسی مشخصات انواع کوپلینگ ها و پولی های شیاردار
کد خبر : ۱۱۱۴۴۵۷

خرید و فروش انواع پولی شیاردار صنعتی و کوپلینگ ها در انواع برندهای مطرح جهانی با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها در بازرگانی فیدارگستر.

در این مقاله قصد داریم انواع کوپلینگ ها و پولی های شیاردار صنعتی رو به شما معرقی کنیم که امروزه از اهمیت ویژه ای برخورد دار هستند.

پولی شیاردار:

پولی شیاردار یا قرقره ها را می توان امروزه با نام فولی نیز شناخت که کاربرد بسیار وسیعی در خصوص انتقال حرکت در وسایل مختلف دارند. به طوری می توان کاربرد وسیع آن را در خودرو ها مشاهده نمود که از وسایل پر کاربرد به جهت داشتن قابلیت انقال حرکت می باشند. این پولی های شیاردار به وسیله تسمه یا کابل عمل انتقال توان و گشتاور را انجام می دهند. در واقع از انواع این محصولات به جهت ایجاد تغییر جهت حرکت یا انتقال حرکت در وسایل به کار گرفته می شود . 

این محصولات را در اصل می توان چرخ هایی معرفی نمود که بر یک محور یا شفت محرک و یا متحرک نصب شده و از این طریق حرکت را در وسایل ممکن می سازند. 

این وسایل همچنین توانایی کاهش و افزایش قدرت را نیز دارند که این موضوع گویای قابلیت های دیگر این محصول است. 

معرفی و بررسی مشخصات انواع کوپلینگ ها و پولی های شیاردار

همانطور که گفته شد این محصولات از قطعات خودرو نیز هستند که به دلیل داشتن سایز کوچک کاربرد بسیاری دارند. همچنین این پولی ها با توجه اهمیتی که در قطعات مختلف دارند باید با کیفیتی بسیار بالا تهیه گردند زیرا در غیر این صورت در کارکرد قطعات خلل ایجاد می کنند. ر در زمینه ی خرید و فروش پولی شیاردار و انواع محصولات صنعتی بازرگانی فیدارگستر fidargostar.co  همواره بالاترین کیفیت ها را با مناسب ترین قیمت ها به سراسر ایران ارسال می کند.

کوپلینگ:

کوپلینگ ها را در اصل می توان محصولاتی دانست که به طور کلی قدرت و گشتاور و همچنین سرعت یک محور یا شفت را به شفت یا محور دیگر منتقل می کنند. 

در خصوص خرید این‌ وسایل باید بسیار دقت نمود تا با بهترین کیفیت، بهترین عملکرد را نیز ارائه دهند. زیرا این ‌وسایل کاربرد گسترده ای  در صنایع مختلف دارند که باید بهترین کارکرد را داشته باشند. 

کوپلینگ ها را به طور کلی با انواع مختلفی در سایز ها و‌ اندازه های متنوع می توان یافت که هر کدام با توجه به نوعی که دارند دارای عملکرد متفاوت از دیگری هستند. یعنی هرکدام در کاری به خصوص کاربرد دارند. 

اتلاف انرژی انتقالی بین دو کوپلینگ زمانی بالا خواهد رفت که انحراف زاویه ای میان آنها افزایش یابد.  

معرفی و بررسی مشخصات انواع کوپلینگ ها و پولی های شیاردار

کوپلینگ ها به طور کلی دارای دو‌ نوع هستند که عبارت است از: صلب و انعطاف پذیر. انواع این کوپلینگ ها دارای ویژگی های مختص خود هستند که هرکدام با توجه به این‌ ویژگی ها عملی به خصوص انجام‌ می دهند. 

همچنین هرکدام از این انواع کوپلینگ ها به دسته های دیگر نیز تقسیم می شوند. 

در کوپلینگ های صلب که کوپلینگ های غیر انعطاف پذیر کمترین توانایی تحمل انحرافات را از خود نشان می دهند ، معمولا از مواد پلیمری در ساختار آنها استفاده نمی گردد و قابلیت جذب ارتعاشات را ندارند. 

در خصوص خرید این محصولات باید دقت بالایی داشته باشید و حتما به فروشگاه های معتبر برای این کار مراجعه نمایید. زیرا این محصولات در صورت بی کیفیت بودن امکان آسیب زنی به قطعات را دارند که تماما ضرر محسوب می شود. 

این محصول از قطعات مهم در صنعت بوده که حتما باید با کیفیت بسیار بالایی تهیه شود تا ضمن عملکرد درست، از تخریب قطعات نیز جلوگیری کند. برای اطلاع از قیمت و خرید کوپلینگ های باکیفیت انواع این محصول به سایت ما مراجعه نمایید. 

معرفی و بررسی مشخصات انواع کوپلینگ ها و پولی های شیاردار

فولی شیاردار: 

فولی شیاردار را می توان قطعه ای معرفی نمود که در موتور ماشین وظیفه تنظیم موقعیت تسمه های مختلف را داشته که متصل به میل لنگ ها هستند. از این رو‌می‌ توان این وسایل را از وسایل پر اهمیت در خودرو‌ ها دانست که به طوری کمک می کنند تا قطعات موتور به صورت همزمان و هماهنگ حرکت کنند. 

پولی ها در اصل چرخنده هایی بدون دنده هستند که دارای یک شیار داخلی بوده که بین دو‌ پولی تسمه ای قرار میگیرد. این تسمه سبب برقراری ارتباط میان این دو‌ پولی می شود که در شیار پولی ها قرار میگیرند. از این رو  با چرخش یک پولی به وسیله تسمه،  نیروی چرخشی به پولی دیگر منتقل می گردد. 

تسمه های انتقال قدرت در اندازه ها و‌انواع مختلفی یافت می‌ شوند  که همین موضوع باعث‌ می شود تا بتوان از این وسایل در طیف های گوناگونی استفاده نمود. از طرفی نباید اهمیت با کیفیت بودن این محصولات را نادیده گرفت زیرا ممکن است در صورت عدم‌کیفیت به قطعات آسیب بزنند. پس حتما در خصوص فروش پولی صنعتی  دقت نمایید تا منجر به خسارات نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز