خبرگزاری کار ایران

رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار چین

رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار چین
کد خبر : ۱۱۰۱۷۶۰

 

شرکت خودروسازی چری موفق به کسب رتبه دوم در میزان رضایت از فروش در میان برندهایچینی تولید کننده خودرو در بازار چین گردید .

مطالعه شاخص رضایت فروش J.D. Power  China میزان رضایت از فروش را در بینخریداران خودروهای جدید اندازه گیری میکند که رضایت خریداران بر اساس 7 معیار مهم مورد اندازه گیری قرار میگیرد تجربه آنلاین (18٪). ارتباطات قبل از بازدید (10٪) پذیرش (15٪) بازدید از نمایشگاه (13٪) تست درایو (8٪) خرید  (16٪) و روند تحویل (20٪) و رضایت افرادی که در نهایت انصراف دادند نیز بر اساس 6 معیار میباشد ، تجربه آنلاین ( 31%) ارتباطات قبل از بازدید ( 30%) پذیرش ( 17%) بازدید از نمایشگاه ( 11%) تست درایو ( 6 %) و مذاکره ( 6%) میباشد .

مطالعه 2021 بر اساس بازخورد 25412 صاحب اتومبیل است که از ماه مه 2020 تا فوریه2021 اتومبیل های جدید خریداری کرده اند. جمع آوری داده ها در 70 شهر بزرگ چین از نوامبر 2020 تا آوریل 2021 انجام شده است.

این تحقیق در بین 55 برند صورت پذیرفته است . لازم به ذکر است که چین به بزرگترین بازار مصرف کننده خودرو در جهان تبدیل شده است و مصرف کنندگان چینی دقیقترین الزامات مربوط به خدمات فروش در جهان را دارند ، که از این لحاظ از ایالات متحده و ژاپن هم  در رده بالاتری هستند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز