خبرگزاری کار ایران

اجاره روزانه ویلا و پنت هاوس در کیش از سایت لوکس ویلا

اجاره روزانه ویلا و پنت هاوس در کیش از سایت لوکس ویلا
کد خبر : ۱۰۵۲۳۱۶

اگر در سفر به کیش به دنبال اقامتگاهی خوش قیمت، باامکانات مناسب و به دور از مناطق شلوغ جزیره هستید، در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با انواع اقامتگاه های کیش بیشتر آشنا شوید.

کیش جزیره ای تفریحی و دیدنی است که به لطف مراکز خرید لوکس، تفریحات آبی جذاب و هیجان انگیز، امروزه به یکی از توریستی ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شده است. اگر در سفر به کیش به دنبال اقامتگاهی خوش قیمت، باامکانات مناسب و به دور از مناطق شلوغ جزیره هستید، در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با انواع اقامتگاه های کیش بیشتر آشنا شوید.

اجاره ویلا در کیش

معمولاً گردشگران برای اقامت در کیش به سراغ هتل های جزیره می روند. این هتل ها با دریافت هزینه های گزاف از گردشگران، امکانات و خدمات مختلفی را به آن ها ارائه می دهند و در کنار هتل های لوکس و جذاب، هتل های ارزان قیمتی هم وجود دارد. اما گردشگران همواره بودجه مشخصی را برای سفر در نظر گرفته اند که می بایست بخش قابل توجهی از آن را صرف اقامت در هتل های جزیره پرداخت کنند. اما با اجاره ویلا در کیش، نه تنها هزینه به مراتب کمتری نسبت به هتل ها پرداخت کرده اید، بلکه از شلوغی هتل ها نیز به دور خواهید بود.

در کیش تنوع بالایی از انواع ویلا وجود دارد. اگر به دنبال اجاره ویلا ارزان در کیش هستید، می توانید به سراغ سوئیت های ارزان قیمت جزیره بروید. این سوئیت ها در مناطق مختلف شهر قرار دارند و اکثر آن ها ساحلی هستند. همچنین برای اجاره سوئیت در کیش خوب است بدانید نرخ اجاره روزانه این دسته از اقامتگاه ها با توجه به موقعیت، امکانات و همچنین نوع  سوئیت انتخابی از جمله سوئیت یک خواب، دو خواب و غیره، متغیر بوده و همواره قیمت اجاره روزانه سوئیت در کیش نیز طی ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری به کیش سفر می کنند افزایش خواهد یافت.

اما می رویم به سراغ ویلاهای کیش که محبوب ترین اقامتگاه های جزیره هستند. چه به دنبال ویلاهای عادی هستید و چه به دنبال ویلاهای لوکس و استخردار، در نظر داشته باشید اکثر ویلاهای جزیره در شهرک های معروف از جمله دامون ساحلی، صدف، میرمهنا و غیره قرار دارند و در میان آن ها، شهرک دامون ساحلی از ویلاهای لوکس و دیدنی برخوردار است و به دلیل لوکس بودن منطقه و حضور مرکز خرید لوکس دامون ساحلی، نرخ اجاره ویلا در دامون ساحلی کیش به مراتب بیشتر از سایر مناطق جزیره خواهد بود.

همچنین در نظر داشته باشید همواره تقاضا برای اجاره ویلا در شهرک صدف کیش، به دلیل خوش قیمت بودن ویلاها و دسترسی شهرک به اکثر جاهای دیدنی جزیره بالا بوده و اگر به دنبال اجاره ویلا در این شهرک هستید، همواره پیشنهاد می کنیم از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو ویلا در شهرک صدف کیش اقدام کنید.

اجاره روزانه ویلا و پنت هاوس در کیش از سایت لوکس ویلا

اجاره روزانه آپارتمان مبله در کیش

یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین اقامتگاه ها در کیش، آپارتمان های مبله هستند. گردشگران با اجاره آپارتمان مبله در کیش، هزینه به مراتب کمتری نسبت به اکثر ویلاها پرداخت می کنند و از طرفی، علاوه بر اینکه از امکانات مطلوبی برخوردار خواهند شد، اگر به سراغ واحدهای طبقات بالای آپارتمان ها بروند، از چشم انداز بی نظیر جزیره و دریا برخوردار می شوند که در نوع خود جذاب خواهد بود. اکثر آپارتمان مبله های کیش در شهرک های صدف و دامون ساحلی قرار دارند و همانطور که پیش تر گفتیم، دامون ساحلی به دلیل معروف بودن منطقه به مراتب گران تر از شهرک صدف می باشد.

اجاره پنت هاوس در کیش

در کیش تعداد بسیار محدودی پنت هاوس وجود داشته و این دسته از اقامتگاه هم طرفداران خاص خود را دارند. پنت هاوس های کیش اکثراً ططبقات آخر برج ها و آپارتمان های لوکس و بزرگ جزیره قرار دارند و گردشگران با هزینه ای که برای اجاره پنت هاوس در کیش پرداخت می کنند، با اقامتگاهی لوکس، بزرگ و به همراه امکانات جذابی از جمله میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سونا و جکوزی و همچنین استخرهای روباز و یا سرپوشیده که برخی از آن ها دارای چشم انداز زیبایی از دریا هستند روبرو خواهند شد.

اجاره روزانه ویلا و پنت هاوس در کیش از سایت لوکس ویلا

نگاهی به جاذبه های دیدنی کیش

معملاً اکثر گردشگران در سفر به کیش بخش قابل توجهی را صرف گشت و گذار در میان مراکز خرید لوکس و دیدنی جزیره و همچنین تفریحات آبی و معروف می کنند. اما اگر قصد سفری چند روزه به کیش را دارید، پیشنهاد می کنیم از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش از جمله شهر حریره، شهر زیرزمینی کاریز، آب انبارهای دوقلو، درخت سبز، ساحل مرجان و غیره نیز بازدید کنید.

گردشگرانی که میخواهند در کیش خودروهای لوکس و اسپرت را اجاره کرده و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند، خوب است پیش از اجاره خودرو در کیش نسبت به قوانین رانندگی در جزیره اطلاعات کسب کنند تا در طول سفر خود، با مشکل مواجه نشوند. بطور مثال در صورتی که با خودروی اجاره ای، در کیش جریمه شوید، تا هزینه جریمه ها پرداخت نشود امکان خروج از جزیره وجود ندارد و همچنین نه تنها در اکثر بزرگراه های کیش، محدودیت سرعت سختگیرانه ای وجود دارد، بلکه در فرهنگ مردم جزیره، همواره حق تقدم با فرد داخل میدان می باشد.

لوکس ویلا همواره مسیر اجاره ویلا در کیش را برای گردشگران آسان کرده و با ارائه تنوع بالایی از انواع ویلا، خانه، آپارتمان مبله، پنت هاوس و غیره در جزیره، گردشگران با هر بودجه و سلیقه ای می توانند بهترین اقامتگاه مورد نظر را از طریق کارشناسان سایت بدون واسطه و به بهترین قیمت رزرو کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز