صفر تا صد بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس
بازاریابی پیامکی، که تحت عنوان پیامک انبوه تبلیغاتی نیز شناخته میشود.
بازاریابی پیامکی، که تحت عنوان پیامک انبوه تبلیغاتی نیز شناخته می شود، روشی است که به وسیله آن مشاغل و سازمانها از طریق سامانه پیامکی به صورت کاملاً هدفمند اقدام بع تبلیغات و اطلاع رسانی می کنند. معمولاً محتوای اینگونه پیامکها معرفی کالاهای ویژه، خدمات جدید، کوپنهای تخفیفی، دعوتنامه، یادآوریها و مسائلی از این دست هستند. حداکثر طول هر پیامک تبلیغاتی در زبان فارسی، 70 کاراکتر است که البته با افزایش طول تعداد پیامکهای محاسبه شده نیز تغییر می کند.
چرا پیامک تبلیغاتی؟
پیامک تبلیغاتی را می توان هم به صورت انبوه و گسترده و هم به صورت شخصی و انفرادی ارسال نمود. از آنجایی که امروزه تقریباً همه ی افراد دسترسی به تلفن همراه دارند و به قطع تمامی این تلفن ها قابلیت دریافت پیامک را دارند، ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند راهکار مناسبی برای برقراری ارتباط با یک یک این افراد باشد.
ارسال پیامک یکی از فوری ترین راه های تبلیغات محسوب می گردد. چرا که از زمانی که دکمه ی ارسال را در پنل اس ام اس لمس می کنید تا زمانی که پیامک تبلیغاتی شما به مخاطبانتان ارسال گردد، تنها چند ثانیه زمان لازم است. از آنجایی که بیش از 90% پیامک های تبلیغاتی در عرض 3 دقیقه اول خوانده می شوند، این امکان برای کاربران سامانه پیامکی وجود خواهد داشت تا بتوانند زمان و تاریخی که مشتریان تبلیغات را می خوانند را مدیریت کنند.
مزایای تبلیغات با استفاده از پنل اس ام اس
ارسال پیامک انبوه مزایای زیادی برای کسب و کارها و مشاغل دارد. بر اساس نوع و گستردگی کسب و کار تا نحوه ی استفاده از سامانه پیامکی و امکانات موجود در آن می تواند مزایای مختلفی را به همراه داشته باشد. در ادامه به برخی از رایج ترین مزایای تجربه شده توسط بازاریابان و صاحبان مشاغلی که از سامانه پیامکی پیام رسان استفاده کردند اشاره خواهیم کرد.
- بازاریابی آسان و کم دردسر
- هزینه ی کم و مقرون به صرفه
- عدم نیاز به تولید محتوای گرافیکی
- ارتباط و تعامل دو طرفه با مخاطبان
- حفظ ارتباط دائمی با مشتریان
- افزایش وفاداری مشتریان
- قابلیت انتخاب دقیق و هدفمند مخاطبین
آمار عملکرد پیامک انبوه
اکنون که به یک آشنایی کلی در رابطه با قدرت پیامک تبلیغاتی دست یافته اید، بیایید نگاهی به برخی از مهم ترین آمارهایی که در رابطه با ارسال پیامک وجود دارد بیاندازیم.
همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، طبق آمارهای منتشر شده از طرف سازمان مخابرات، بیش از 90% پیامک های تبلیغاتی تنها در 3 دقیقه اول پس از ارسال توسط مخاطبان خوانده می شوند.
همچنین 70% مردم نیز علاقه دارند پیشنهادهای مربوط به مشاغل مورد علاقه شان از طریق پیامک به تلفن همراه آنها ارسال گردد. چراکه دسترسی راحت تر و فوری تری به آن دارند و دائماً در حال چک کردن تلفن همراه خود هستند. پس در این صورت هیچ گزینه ای را از دست نخواهند داد.
22% پیامک های متنی با ارزش توسط مخاطبان به دوستان و خانواده ارسال می گردد. کردم ذاتاً علاقه دارند تا نزدیکان خود را از شرایط و پیشنهادهای ویژه آگاه کنند.
و در نهایت مهمترین آمار موجود در این رابطه، مربوط به میزان خوانده شدن پیامک تبلیغاتی است که بیش از 98% اعلام گردیده که در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داده است.
امکانات سامانه پیامکی پیام رسان
تا به اینجا با پیامک تبلیغاتی و مزایای آن آشنا گشته اید. در ادامه به معرفی امکانات موجود در سامانه پیامکی و همچنین مورد استفاده ی آن ها خواهیم پرداخت تا پس از آشنا شدن با این امکانات بتوانید بیشترین بهره را از تبلیغات خود کسب کنید.
ارسال پیامک تکی و گروهی
کاربران سامانه می توانند شماره ی مخاطبان و مشتریان خود را در دفترچه تلفن پنل خود ذخیره کنند و در صورت نیاز به هرکدام از آن ها پیامک ارسال کنند. همچنین می توان این مخاطبان را در قالب گروه های مختلف معرفی نمود و سپس برای هرکدام از این گروه ها به تفکیک پیامک تبلیغاتی ارسال نمود.
ارسال پیامک منطقه ای
در میان روش های مختلف ارسال اس ام اس، ارسال منطقه ای یکی از محبوب ترین ارسال ها نزد کاربران پنل اس ام اس به شمار می آید. در این نوع ارسال می توان مخاطبان را بر اساس شهر و استان، کد پستی و پیش شماره ی تلفن همراه تفکیک نمود.
ارسال BTS ایرانسل
در این نوع ارسال می توان مخاطبان ایرانسلی را بر اساس دکل مخابراتی که تلفن همراهشان به آن متصل است انتخاب نمود. درواقع ارسال BTS یکی از راهکارهای ارسال پیامک به افراد حاضر در یک منطقه به شمار می آید.
ارسال به تفکیک سن و جنسیت
قطعاً همه ی مردم نمی توانند مخاطب همه ی مشاغل باشند. به همین دلیل باید با استفاده از راهکارهای مختلف و گذراندن مخاطبان از فیلترهای مختلف در نهایت به اصلی ترین لیست از مخاطبان رسید. یکی از راهکارهای ارسال پیامک هدفمند، تفکیک مخاطبین بر اساس سن و جنسیت آن ها است که این مورد نیز از امکانات مورد علاقه ی کاربران سامانه پیامکی است.
ارسال پیامک به مشاغل و اصناف
با استفاده از این قابلیت پنل اس ام اس، می توان پیامک تبلیغاتی را به گروه های هدف که بر اساس مشاغل و صنف کاری تفکیک می شوند ارسال نمود. در این صورت شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی بابت گیرنده هایی غیر مرتبط با شغل خود ندارید و پیامک های شما دقیقاً به شغل و شهر مورد نظر شما ارسال خواهد شد.
وبسرویس ارسال و دریافت پیامک
حتماً تا به حال سایت و یا اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلفی را دیده اید که پس از انجام عملیات های مختلف برای شما پیامک ارسال می کنند. این سایت ها و نرم افزارها برای انجام چنین کاری نیاز به اتصال به یک سامانه پیامکی دارند. امکاناتی که پنل اس ام اس برای اتصال به نرم افزارهای مختلف به برنامه نویس ها می دهد تحت عنوان وب سرویس شناخته می شود. درواقع چند خط کد که با وارد کردن آن در نرم افزار خود می توانید به صورت مستقیم از نرم افزار و یا سایت خود پیامک انبوه ارسال نمایید.
مسابقه و نظرسنجی پیامکی
یکی از اصلی ترین دغدغه های شرکت ها و مشاغل ترغیب مشتریان به خرید مجدد است. برای این کار در درجه ی اول باید ارتباط خود را با مشتریانشان حفظ کنند. یکی از راهکارهای ایجاد ارتباط دو طرفه با مشتریان، برگزاری مسابقه ی پیامکی است. مشتریان در راستای شرکت در مسابقه ارتباط خود را با کسب و کار شما حفظ می کنند. بسیاری از کسب و کارها نیز از خدمات و کالاهای خود به عنوان هدیه استفاده می کنند.
بهترین پنل اس ام اس
پنل اس ام اس پیام رسان با بیش از یک دهه سابقه و 280,000 کاربر فعال، شرایط مناسبی را برای ارسال پیامک تبلیغاتی کاربران خود ایجاد نموده و همچنین با فراهم کردن امکانات و پشتیبانی بی وقفه همواره سعی در ارائه بهترین خدمات به کاربران خود دارد.
ثبت نام در پنل اس ام اس پیام رسان کاملاً رایگان و بدون هزینه است. برای ثبت نام فوری و رایگان در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید عدد 111 را به شماره 50002060 ارسال کنید و یا با ورودی به سایتwww.payam-resan.comاقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایید تا کارشناسان پیام رسان جهت ارائه مشاوره های بازاریابی پیامکی با شما تماس حاصل نمایند.