آغاز پرقدرت بیمه آرمان در سال ۱۴۰۴؛
توسعه قراردادهای جدید، افتتاح شعبه و برنامههای ویژه بهاری

«بیمه آرمان» در ادامه روند رو به رشد خود، با امضای قراردادهای جدید، توسعه شبکه شعب و تدوین برنامههای راهبردی برای سال ۱۴۰۴، چشمانداز روشنی از گسترش بازار و ارتقاء کیفیت خدمات بیمهای ترسیم کرده است.
به گزارش گروه بازرگانی ایلنا، شرکت «بیمه آرمان» به عنوان یکی از برندهای معتبر صنعت بیمه کشور، در واپسین روزهای سال ۱۴۰۳ و آغازین روزهای سال ۱۴۰۴ با رویکردی فعالانه، چندین دستاورد مهم را در کارنامه خود ثبت کرده است. طبق اعلام روابط عمومی این شرکت، امضای قراردادهای مهم بیمهای، افتتاح شعبه جدید در استان سمنان و تدوین برنامههای توسعهای ویژه فصل بهار از جمله اقدامات برجسته بیمه آرمان در این مقطع زمانی به شمار میرود.
پایان با شکوه سال با امضاء ۹ قرارداد جدید به ارزش ۴۴۰ میلیارد ریال (۲۸ اسفند ۱۴۰۳)
در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۳، «بیمه آرمان» موفق شد ۹ قرارداد بیمهای جدید به ارزش بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال امضاء کند. این قراردادها شامل پوششهای متنوعی چون بیمه آتشسوزی، بیمه مسئولیت کارفرما، بیمه تکمیلی درمان و بیمه مهندسی میشود.
از مهمترین این قراردادها میتوان به همکاری با شهرداری ابهر در استان زنجان، اداره کل اوقاف و امور خیریه تبریز، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، دانشگاه بیرجند، اداره کل راه و شهرسازی بیرجند، بانک ملی شعبه قم و شهرداری نسیمشهر در استان تهران اشاره کرد.
انعقاد این قراردادها در بخشهای مختلف دولتی و خصوصی، نشاندهنده تنوع سبد خدمات بیمهای بیمه آرمان و اعتماد روزافزون نهادهای مختلف به این شرکت است.
افتتاح شعبه جدید «بیمه آرمان» در سمنان (۴ فروردین ۱۴۰۴)
در نخستین روزهای سال جدید و به تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۴، شعبه جدید «بیمه آرمان» در استان سمنان به طور رسمی افتتاح شد. این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت، مسئولان استانی و جمعی از فعالان صنعت بیمه برگزار گردید.
شعبه سمنان با هدف ارتقاء کیفیت خدماترسانی، تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات بیمهای و توسعه بازار بیمه در منطقه راهاندازی شده است. این اقدام در راستای سیاست کلان بیمه آرمان مبنی بر گسترش جغرافیایی خدمات و پوشش حداکثری نیازهای بیمهای در سراسر کشور صورت گرفته است.
تدوین و آغاز اجرای برنامههای توسعهای بهاری (۲۶ فروردین ۱۴۰۴)
در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۴، «بیمه آرمان» از تدوین برنامههای توسعهای ویژه سال جدید خبر داد. این برنامهها با محوریت افزایش سهم بازار، جذب مشتریان جدید، توسعه بیمههای زندگی، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و بهبود فرآیندهای داخلی شرکت طراحی شدهاند.
تمرکز بر بهبود تجربه بیمهگذاران، توسعه آموزشهای تخصصی برای نمایندگان و کارکنان، و استفاده از فناوریهای نوین در ارائه خدمات از دیگر محورهای برنامههای «بیمه آرمان» برای سال ۱۴۰۴ عنوان شده است.
مسئولان این شرکت با ابراز امیدواری نسبت به چشمانداز پیشِ رو، اعلام کردند که هدفگذاری برای سال جاری بر مبنای «رشد پایدار، رضایت حداکثری مشتریان و افزایش کیفیت خدمات» خواهد بود.