چتر آسایش با کارگزاری بیمه تامین آینده
طی چندین سال فعالیت تخصصی بیمهای با حمایتهای سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی شرکت بیمه تامین آینده توانسته است عنوان شرکت نمونه و برگزیده دومین و سومین جشنواره رتبه بندی شرکتهای شستا در سال ۹۴ و ۹۵ را کسب کند.
ایلنا؛ شرکت کارگزاری «بیمه تامین آینده» در مرداد ماه سال ۱۳۸۷ براساس مقررات بیمه مرکزی تاسیس و شرکت کارگزاری بیمه تأمین آینده (سهامی خاص) براساس مجوز شماره ۲۸۸۹۶ مورخ ۲۹/۰۶/۱۳۸۷ بیمه مرکزی ج.ا.ایران ، تشکیل و به شماره ۳۳۰۷۱۲ مورخ ۱۶/۰۶/۱۳۸۷ در اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی تأسیس و به ثبت رسیده است.
موضوع فعالیت این شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه عبارتست از انجام امور دلالی رسمی بیمه و مشاوره بیمهای براساس قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمهگری و آییننامههای مصوب شورایعالی بیمه و دستور العملهای صادره از سوی بیمه مرکزی ایران و سایر قوانین و مقررات موضوعه دیگر است.
خدمات قابل ارائه این شرکت در چهار بخش تقسیم و به اجرا درآمده است که عبارتند از؛
الف) بیمه های اشیاء (اموال) :
۱-بیمه آتش سوزی و خطرات تبعی.
۲-بیمه های اتومبیل (شخص ثالث ، حوادث ، سرنشین و بدنه) .
۳- بیمه های باربری (وارداتی ، صادراتی و حمل و نقل داخلی) .
۴- بیمه های مهندسی (تمام خطر نصب ، مقاطعه کاری ، شکست ماشین آلات ، و…)
ب) بیمه های مسئولیت :
بیمههای مسئولیت : (مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، مسئولیت حرفهای پزشکان و پیراپزشکان، مسئولیت ثالث، مسئولیت متصدیان حمل بار در مقابل رانندگان و CRM) .
ج) بیمه های اشخاص :
۱- بیمههای عمر و حوادث.
۲- بیمههای درمانی گروهی تکمیلی.
۳- بیمههای عمر و تشکیل سرمایه
د) بیمه های خاص :
۱-بیمههای کشتی – موتورلنج وغیره.
۲- بیمههای هواپیما .
مزایا :
از جمله مزایای بهره گیری از خدمات کارگزاری میتوان عناوین ذیل را برشمرد:
خدمات مشاورهای قبل از انعقاد قرارداد
-نیاز سنجی بیمهای متناسب با فعالیت شرکت
– تجمیع بیمه نامهها با استفاده از مزایای ایجاد پرتفوی بیمهای
– تعیین صلاحیت شرکتهای بیمهای بر مبنای آنالیز دورهای بیمه گران و انتخاب اصلح بیمه گر به منظور اخذ استعلام و انتقال ریسک
– طراحی پیش نویس شرایط بیمه نامه (اسلیپ ) برای برگزاری مناقصات بیمهای توسط بیمه گذار یا قبول انجام مناقصه از طرف بیمه گذار .
– برگزاری دوره های آموزشی جهت بیمه گذاران
– آمادگی ارایه هرگونه مشاوره و خدمات بیمهای قبل از فروش ، هنگام فروش و پس از فروش بیمه نامه
مدیریت بیمه نامه :
-انتخاب اصلح واحد اجرای جهت روند عملیات بیمهای بیمهگذار
-پایش و نظارت بر فرایند اجرای در طول مدت قرارداد بیمهای
مدیریت خسارت :
-تشکیل پرونده خسارت در زمان وقوع حادثه ، اعزام کارشناس، انتخاب ارزیاب خسارت، رسیدگی و تسویه خسارت .
طی چندین سال فعالیت تخصصی بیمهای با حمایتهای سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی شرکت بیمه تامین آینده توانسته است عنوان شرکت نمونه و برگزیده دومین و سومین جشنواره رتبه بندی شرکتهای شستا در سال ۹۴ و ۹۵ را کسب کند.