خبرگزاری کار ایران

چتر آسایش با کارگزاری بیمه تامین آینده

چتر آسایش با کارگزاری بیمه تامین آینده
کد خبر : ۱۵۵۴۲۸۸

طی چندین سال فعالیت تخصصی بیمه‌ای با حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شرکت بیمه تامین آینده توانسته است عنوان شرکت نمونه و برگزیده دومین و سومین جشنواره رتبه بندی شرکتهای شستا در سال ۹۴ و ۹۵ را کسب کند.

ایلنا؛ شرکت کارگزاری «بیمه تامین آینده» در مرداد ماه سال ۱۳۸۷ براساس مقررات بیمه مرکزی تاسیس و شرکت کارگزاری بیمه تأمین آینده (سهامی خاص) براساس مجوز شماره ۲۸۸۹۶ مورخ ۲۹/۰۶/۱۳۸۷ بیمه مرکزی ج.ا.ایران ، تشکیل و به شماره ۳۳۰۷۱۲ مورخ ۱۶/۰۶/۱۳۸۷ در اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی تأسیس و به ثبت رسیده است.

موضوع فعالیت این شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه عبارتست از انجام امور دلالی رسمی بیمه و مشاوره بیمه‌ای براساس قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه‌گری و آیین‌نامه‌های مصوب شورایعالی بیمه و دستور العمل‌های صادره از سوی بیمه مرکزی ایران و سایر قوانین و مقررات موضوعه دیگر است.

خدمات قابل ارائه این شرکت در چهار بخش تقسیم و به اجرا درآمده است که عبارتند از؛

الف) بیمه های اشیاء (اموال) :

۱-بیمه آتش سوزی و خطرات تبعی.

۲-بیمه های اتومبیل (شخص ثالث ، حوادث ، سرنشین و بدنه) .

۳- بیمه های باربری (وارداتی ، صادراتی و حمل و نقل داخلی) .

۴- بیمه های مهندسی (تمام خطر نصب ، مقاطعه کاری ، شکست ماشین آلات ، و…)

ب) بیمه های مسئولیت :

بیمه‌های مسئولیت : (مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان، مسئولیت ثالث، مسئولیت متصدیان حمل بار در مقابل رانندگان و CRM) .

ج) بیمه های اشخاص :

۱- بیمه‌های عمر و حوادث.

۲- بیمه‌های درمانی گروهی تکمیلی.

۳- بیمه‌های عمر و تشکیل سرمایه

د) بیمه های خاص :

۱-بیمه‌های کشتی – موتورلنج وغیره.

۲- بیمه‌های هواپیما .

مزایا :

از جمله مزایای بهره گیری از خدمات کارگزاری می‌توان عناوین ذیل را برشمرد:

    خدمات مشاوره‌ای قبل از انعقاد قرارداد

-نیاز سنجی بیمه‌ای متناسب با فعالیت شرکت

– تجمیع بیمه نامه‌ها با استفاده از مزایای ایجاد پرتفوی بیمه‌ای

– تعیین صلاحیت شرکتهای بیمه‌ای بر مبنای آنالیز دوره‌ای بیمه گران و انتخاب اصلح بیمه گر به منظور اخذ استعلام و انتقال ریسک

– طراحی پیش نویس شرایط  بیمه نامه (اسلیپ ) برای برگزاری مناقصات بیمه‌ای توسط بیمه گذار یا قبول انجام مناقصه از طرف بیمه گذار .

– برگزاری دوره های آموزشی جهت بیمه گذاران

– آمادگی ارایه هرگونه مشاوره و خدمات بیمه‌ای قبل از فروش ، هنگام فروش و پس از فروش بیمه نامه

    مدیریت بیمه نامه :

-انتخاب اصلح واحد اجرای جهت روند عملیات بیمه‌ای بیمه‌گذار

-پایش و نظارت بر فرایند اجرای در طول مدت قرارداد بیمه‌ای

    مدیریت خسارت :

-تشکیل پرونده خسارت در زمان وقوع حادثه ، اعزام کارشناس، انتخاب ارزیاب خسارت، رسیدگی و تسویه خسارت .

  طی چندین سال فعالیت تخصصی بیمه‌ای با حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شرکت بیمه تامین آینده توانسته است عنوان شرکت نمونه و برگزیده دومین و سومین جشنواره رتبه بندی شرکتهای شستا در سال ۹۴ و ۹۵ را کسب کند.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز