خبرگزاری کار ایران

رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران مطرح کرد:

رشد بیش از 1152 درصدی تسهیلات پرداختی شعبه کرمان در شش ماهه اول 1403

رشد بیش از 1152 درصدی تسهیلات پرداختی شعبه کرمان در شش ماهه اول 1403
کد خبر : ۱۵۴۳۲۰۳

رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران با اشاره تغییرات چشمگیر پرتفوی خدمات و عملکرد بانک پس از اعمال سیاست های اعتباری جدید در یک سال اخیر، گفت: کل تسهیلات پرداختی شعبه کرمان این بانک، در پایان سال 1402، بالغ بر 882 میلیارد بوده که این رقم نیمه اول سال 1403 به 11 هزار و 112 میلیارد ریال رسیده که بیانگر افزایش 1152 درصدی این بخش است.

به گزارش ایلنا به نقل  از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، صیدطاهر دارآفرین از رشد بیش از 1000 درصدی مانده تسهیلات پرداختی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: مانده تسهیلات پرداختی شعبه کرمان در پایان سال 1402 یک هزار و 32 میلیارد ریال بوده و در نیمه اول سال جاری این این رقم به بیش از 11 هزار میلیارد ریال رسیده که رشد قابل توجهی به شمار می رود.

وی با اعلام افزایش 3859 درصدی مانده منابع ریالی در نیمه اول سال جاری در شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران، اظهار داشت: مانده منابع ریالی شعبه در سال 1402، بالغ بر 104 میلیارد ریال بوده که این شاخص در نیمه اول سال جاری به 4 هزار و 118 میلیارد ریال رسیده است.

به گفته دارآفرین، تسهیلات پرداخت شده تکلیفی شامل قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و اشتغالزایی در سال گذشته، 52 میلیارد بوده است؛ این شعبه تا نیمه اول سال جاری، در این حوزه، مبلغ 103 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که رشد 98 درصدی را نشان می دهد.

رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران، در ادامه این گزارش یادآور شد: پس از پیگیری های مکرر همکاران شعبه در سال گذشته، 408 میلیارد ریال از مطالبات غیرجاری مربوط به تسهیلات سررسید شده وصول شد.

دارآفرین، رشد 100 درصدی در بخش صدور ضمانتنامه و 1500 درصدی چک های واگذاری مشتریان در سال 1403 را از دیگر دستاورد های شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد.

رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود تصریح کرد: کسب این مهم در سایه وفاق و همدلی تیم مستقر در شعبه کرمان به دست آمده و حمایت های مستمر ستاد بانک این امید را می دهد که تا پایان سال شعبه به موفقیت های بیشتری نیز برسد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز