خبرگزاری کار ایران

بازیکن بی تجربه‌ای نیستم؛

رضازاده: مبارزه با اروپایی‌ها به موفقیت ما کمک می‌کند

رضازاده: مبارزه با اروپایی‌ها به موفقیت ما کمک می‌کند
کد خبر : ۱۷۶۵۱۶

به نسبت قبل شرایط بهتری دارم و هدفم این است که در مسابقات جهانی دانشجویان عملکرد خوبی داشته باشم.

کاراته کای تیم بانوان اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان گفت: همه آنهایی که امروز در اردوی تیم ملی بانوان کاراته حضور دارند جز بهترین ها هستند و توان کسب بهترین نتایج در مسابقه قاره ای و جهانی را دارند.

الهه رضازاده گفت: به نسبت قبل شرایط بهتری دارم و هدفم این است که در مسابقات جهانی دانشجویان عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در مورد سطح بازی‌های دانشجویان جهان گفت: نتایج دوره های گذشته نشان می‌دهد این مسابقات از سطح خوبی برخوردار است. من از سال ۸۶ وارد اردوهای تیم ملی شده‌ام و بازیکن بی تجربه‌ای نیستم. امیدوارم بتوانم امسال به نتایجی که انتظارش را دارم، برسم.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در وزن ۶۸ کیلوگرم مجبور به کاهش ۴ کیلوگرم اضافه وزن شده است، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است پس از مسابقات دانشجویان جهان به وزن اصلی اش برگردد، گفت: بستگی به عملکرد و نتایجم در رقابتهای دانشجویان دارد. در به اضافه ۶۸ کیلوگرم رقیب اصلی ام حمیده عباسعلی است که دو سال پی در پی قهرمان آسیا شده است.

رضا زاده در مورد حمیده عباسعلی گفت: خیلی خوشحالم رقیبم دو طلای آسیا را دارد، من همیشه گفته ام که مبارزه با عباسعلی برای من حکم فینال رقابتهای آسیایی را دارد.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی آلمان هم اولین حضورمان است در این سالها با آسیایی ها نسبت به اروپایی ها زیاد مبازره کرده ایم و برای موفقیت در جهانی باید در مسابقاتی شرکت کنیم که اروپایی ها هم حضور دارند. به نظر من هر مسابقه در رقابتهای بین المللی می تواند حکم ۱۰ جلسه تمرین را برای ما داشته باشد.

رضا زاده در خاتمه در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از مسابقات آسیایی چیست، گفت: ما ۴ سال پیش در گوانگجو دو برنز گرفتیم، اما قطعا امسال در اینچئوان شرایط به مراتب بهتر از ۴ سال پیش خواهد بود. همه بچه های حاضر دراردو جز بهترین ها هستند و تجربه خوبی از مسابقات برون مرزی دارند حتی نفرات امید هم تجربه شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا را دارند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز