خبرگزاری کار ایران

برگزاری هشتمین جشنواره پهپاد دانش آموزی

برگزاری هشتمین جشنواره پهپاد دانش آموزی
کد خبر : ۲۲۰۸۷۴

این جشنواره در هفت محور شامل عمود پرواز، هواپیمای میکروجت، هوایپمای بدون سرنشین دارای خلبان دانش آموز، گلایدرهای دست پرتاب، طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین، تحقیق و پژوهش و سطح پیشرفته برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه استان اصفهان، از برگزاری جشنواره دانش آموزی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در باند پرواز شرکت هواپیماسازی ایران(هسا) در شاهین شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رحیم محمدی اظهارکرد: تاثیرات علمی این جشنواره موجب مشارکت دانش آموزان در مجامع علمی و پژوهشی و ایجاد زمینه برقراری ارتباط پژوهشگری با سایر نهادها می شود.
معاون آموزش متوسطه استان اصفهان با اشاره به این که نتایج این جشنواره در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره با نظارت و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان و هماهنگی و همکاری شرکت هواپیماسازی ایران(هسا) و پژوهش سرای دانش آموزی شاهین شهر برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این جشنواره در هفت محور شامل عمود پرواز، هواپیمای میکروجت، هوایپمای بدون سرنشین دارای خلبان دانش آموز، گلایدرهای دست پرتاب، طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین، تحقیق و پژوهش و سطح پیشرفته برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه استان اصفهان از حضور ۶۲ تیم از نواحی و شهرستان های استان شامل ناحیه یک، دو، سه، چهارو شش، فریدون شهر، شاهین شهر، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و نجف آباد در این جشنواره خبر داد و گفت: امسال در هشتمین دوره این جشنواره ۱۹ تیم از شاهین شهر شرکت داشتند.

وی تعداد نفرات شرکت کننده در این جشنواره را ۹۳ نفر عنوان کرد و گفت: این جشنواره به منظور توسعه زمینه های بروز خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان و زمینه سازی ورود نسل جوان به عرصه های رقابت علمی و پژوهشی برپا شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز