در هفتمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان البرز:
پست البرز، مسئول پیگیری اخذ خدمات، از دستگاههای اجرایی استان شد
در صورت عدم همکاری دستگاههای استان، در برون سپاری بخشی از وظایف خود به دفاتر پیش خوان، این موضوع از طریق وزارتخانههای متبوع و نیز در جلسه شورای اداری پیگیری خواهد شد.
در صورت عدم همکاری دستگاههای استان، در برون سپاری بخشی از وظایف خود به دفاتر پیش خوان، این موضوع از طریق وزارتخانههای متبوع و نیز در جلسه شورای اداری پیگیری خواهد شد.
به گزارش ایلنا در کرج، رییس کارگروه دفاتر پیشخوان استان البرز در هفتمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان البرز، آسیب شناسی دفاتر را از اولویتهای این کارگروه برشمرد و با از عملکرد دستگاهها در خصوص برون سپاری خدمات اظهار نارضایتی کرد.
در این جلسه عبادالله کامکار ضمن اعطاء احکام کارگروه به اعضاء، برعزم جدی دولت تدبیر و امید برای استفاده از بخش خصوصی در کلیه عرصهها به خصوص بخش تولید و خدمات اشاره کرد.
وی همچنین حمیدی، مدیرکل پست و مسول کمیته فنی را مامور پیگیری اخذ خدمات از دستگاههای اجرایی نمود و تصریح کرد: در صورت عدم همکاری دستگاههای استان، این موضوع از طریق وزارتخانه های متبوع و نیز در جلسه شورای اداری پیگیری خواهد شد.
هفتمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان البرز در سال۹۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، معاون دفتر فناوری اطلاعات، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل پست استان و نمایندگان انجمن صنفی دفاتر پیشخوان در محل استانداری البرز برگزار شد.