خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی انجام شد؛

اهدای مدال پارالمپیک توسط قهرمان ملی به مادر شهید البرزی

اهدای مدال پارالمپیک توسط قهرمان ملی به مادر شهید البرزی
کد خبر : ۱۵۴۲۱۸۸

ظفر ذاکر نایب قهرمان پاراالمپیک 2024 مدال خود را به مادر شهید علی کماجی اهدا کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، در این مراسمی با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، امیرحسین دانش کهن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، عمار ایزدیار از اعضای شورای شهر کرج و دیگر مسئولان در سالن شهدای مدافع حرم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، ظفر ذاکر، نایب قهرمان پاراالمپیک در رشته پارادومیدانی در مسابقات پاراالمپیک 2024 پاریس مدال ارزشمند خود را تقدیم مادر شهید علی کماجی کرد.

همچنین در این مراسم که حضور خادمیاران حرم مطهر رضوی با پرچم بارگاه امام رضا(ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از مادر شهید کماجی از دو قهرمان پارالمپیک در سال های گذشته، امیر جعفری در رشته پارادومیدانی و شاهین ایزدیار در رشته پاراشنا تجلیل و هدایای از طرف آستان قدس رضوی و ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ورزش و جوانان استان البرز تقدیم آنها شد.

امیرحسین دانش کهن در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، این کار را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: هنوز این روحیه در بین ورزشکاران ما وجود دارد و چه اقدام ارزشمندی بود اهدای این هدیه به مادری که شهیدپرور بوده و جانبازی را پرورش داده که در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، ارزش این کار قابل بیان و توصیف نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: امید این برنامه ها سبب تشویق همه مردم خصوصاً جامعه ایثارگیری بشود که هرچه قدر این عزیزان با ورزش مانوس شوند از رنج و مشکلات بیماری به دور خواهند بود.

جانباز شهید «علی کماجی» از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس و از قهرمانان  تیم بسکتبال با ویلچر استان البرز و کشور، 25 تیرماه سال جاری همزان با تاسوعای حسینی  پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک و به خیل شهدا پیوست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز