خبرگزاری کار ایران

با شروع فصل سرما؛

خدمات شرکت گاز استان البرز برای فرماندار کرج تشریح شد

خدمات شرکت گاز استان البرز برای فرماندار کرج تشریح شد
کد خبر : ۱۵۴۰۰۷۸

فرماندار شهر کرج همزمان با آغاز فصل پاییز و فرا رسیدن روزهای سرد سال در اداره گاز منطقه یک کرج حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، یحیی رمضانی فرماندار شهر کرج همزمان با آغاز فصل پاییز و فرا رسیدن روزهای سرد سال، به منظور ارزیابی وضعیت آماده‌باش و خدمات‌رسانی به مشتریان، در اداره گاز منطقه یک کرج حضور پیدا کرد.

فرماندار کرج با حضور در اداره گاز منطقه یک شهر کرج تجهیزات و زیرساخت‌ها برای تأمین گاز در فصل سرما را بررسی کرد و با حضور در بخش های مختلف برای آشنایی با چالش‌ها و نیازهای کارکنان با آنان به گفت و گو پرداخت.

 حضور در بخش مشترکان از دیگر برنامه های سرزده او از این اداره بود که کیفیت خدمات‌رسانی و نحوه پاسخگویی به مشتریان را از نزدیک رصد و بررسی کرد. 

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در مورد حضور فرماندار در اداره گاز منطقه یک کرج اظهار کرد: توجه به ایمنی و تأکید بر رعایت اصول ایمنی در تمامی مراحل کار با شروع فصل زمستان از جمله مولفه های مورد تاکید در شرکت گاز استان  البرز است و در این دیدار این نکته مورد تاکید فرماندار قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه ضریب ایمنی در خدمات شرکت  ملی گاز ایران و گازهای استانی 100 درصد است آموزش و آگاهی‌بخشی به کارکنان از مهم ترین نکات مورد تاکید بوده و در این راستا دوره‌های آموزشی برای کارکنان امداد در زمینه مدیریت بحران و خدمات‌رسانی برگزار می شود.

 مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با تاکید بر اینکه در این دیدار برنامه‌ریزی های انجام شده برای فصل زمستان خدمت فرماندار کرج تشریح و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای تأمین گاز در روزهای سرد و برف بررسی شد. 

ایمانی فولادی اذعان کرد: این بازدید نشان‌دهنده اهمیت آمادگی کامل  شرکت گاز استان البرز در برابر چالش‌های فصل سرد و تأمین راحتی و ایمنی شهروندان است و تمام تلاش این شرکت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز