خبرگزاری کار ایران

شهردار کمالشهر خبر داد؛

خرید ۴ دستگاه خودرو و تجهیزات امدادرسانی آتش‌نشانی کمالشهر به ارزش ١١٠ میلیارد ریال

خرید ۴ دستگاه خودرو و تجهیزات امدادرسانی آتش‌نشانی کمالشهر به ارزش ١١٠ میلیارد ریال
کد خبر : ۱۵۳۶۵۳۰

شهردار کمالشهر با اشاره به خرید ۴ دستگاه خودرو مخصوص آتش‌نشانی به ارزش ٧٨ میلیارد ریال و تجهیزات امدادرسانی به ارزش ٣٢ میلیارد ریال، گفت : هزینه تخصیص داده شده و تجهیزات خریداری شده در سال جاری، بیش از ۵ سال گذشته بود که این امکان، حاصل تصمیم و تصویب در شورای اسلامی کمالشهر است.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد اسدی در حاشیه آئین گرامیداشت روز آتش نشان که در ایستگاه مرکزی کمالشهر با حضور امام جمعه کمالشهر، ریاست و اعضای شورای اسلامی کمالشهر، جمعی از پرسنل آتش نشانی، مسئولان و دانش آموزان برگزارشد با تاکید بر این مطلب افزود: آتش نشانان به عنوان ‌راست قامتان و مردان شجاع، همواره در حوادث حضور پیدا می‌کنند تا امنیت و آرامش را به جامعه هدیه کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایل آتش نشانان برای تحمل مشکلات متعدد و فشارهای روحی و جسمی شغل پر خطر آتش نشانی، فقط عشق به کار و خدمت به همنوع است.

وی افزود: شغل  آتش نشانی جزو مشاغل سختی است که پرسنل آن با گذشتن از خود، همواره در مواجه با توان فرساترین رخدادها و اتفاقات جاری جامعه قرار دارند، درست زمانی که همنوعی نیاز به کمک دارد تا جان خود و عزیزانشان را نجات دهد، حضور این غیور مردان بسیار امید آفرین و زندگی بخش است.

اسدی در ادامه با اشاره به هزینه های شهرداری در این بخش گفت: جهت خدمت رسانی بهتر، مدیریت شهری با خرید ۴ دستگاه خودرو (٢ دستگاه خودروی پیشرو، یک دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی نیمه سنگین) برای آتش نشانی، جمعاً به ارزش ۷۸ میلیارد ریال و نیز تعمیر خودروهای موجود ، سعی در تسریع در عملیات امداد ونجات کرده است.

وی افزود: در ادامه طرح توانمند سازی ایستگاه های آتش نشانی و در راستای تجهیز ایستگاه ها جهت خدمت رسانی مطلوب و استاندارد، ضمن هماهنگی با کارگروه سازمان آتش نشانی شهرداری کرج جهت خرید اقلام باکیفیت عملیات امداد نجات با هزینه ای بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال اقلامی همچون اره موتوری، برانکارد، لباس اطفاء حریق، امداد ونجات و ... خریداری شد که در ایستگاه ها مورد  استفاده قرارگرفته است.

شهردار کمالشهر خاطر نشان کرد: هزینه تخصیص داده شده و تجهیزات خریداری شده در سال جاری، بیشتر از ۵ سال گذشته بود که این امکان حاصل تصمیم و تصویب در شورای این شهر است.

در ادامه این مراسم از پرسنل با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

در این مراسم و در حین سخنرانی مسئولان با به صدا درآمدن زنگ خطر ، پرسنل به سرعت برای امداد و نجات و خدمت رسانی به شهروندان از ایستگاه خارج شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز