خبرگزاری کار ایران

طی یک ماه گذشته ۵۰۷ مورد حریق در کرج اطفاء شد

طی یک ماه گذشته ۵۰۷ مورد حریق در کرج اطفاء شد
کد خبر : ۱۵۳۲۶۸۶

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی شهریور ماه آتش نشانان به ماموریت ۵۰۷ مورد حریق و ۹۶۲ مورد حادثه اعزام شده اند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد یساولی با اشاره به عملکرد شهریور ماه، اظهار کرد: طی ماه گذشته با حضور ۴۹۹۱ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۱۴۴۳ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۹۶۰ دستگاه خودروی عملیاتی به ۵۰۷ مورد حریق و ۹۶۲ مورد حادثه رسیدگی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۳۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۶۸۷ مورد نجات یافته،۳۱ مصدوم و ۸ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۸۵ ماموریت  ایستگاه ۱۲۲ با ۷۸ ماموریت و ایستگاه ۱۱۴  با ۷۲ ماموریت اعزامی صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۶۲ مورد صدور جواز و ۱۰۵ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی گفت: صدور ۳۲ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۳۱ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۸۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۴۰ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از اماکن تجاری به تعداد ۳۷ مورد از دیگر اقدامات صورت پذیرفته این سازمان در ماه گذشته است.

او می گوید: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۲۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، ادارات، آتش نشان داوطلب و کارورز با حضور ۴۹۰ کارآموز به مدت ۳۹۸ ساعت با همکاری ۴۲ مربی و برگزاری دوره های مدیریت هیجان خشم و استرس، رفتارشناسی حریق، توانمندسازی ضوابط ایمنی و پیشگیری، اجرای سیستم فرماندهی حوادث(ICS)، جلسه آموزشی سامانه مکاتبات اداری(کاتب) و آزمون آنلاین مدیریت بحران با حضور ۷۳۹ فراگیر از پرسنل سازمان به مدت ۸۲ ساعت با همکاری ۱۲ مربی و برگزاری آزمون آمادگی جسمانی بدو استخدام به مدت سه روز با حضور ۱۶۵ شرکت کننده و با همکاری ۱۱ نفر از کمیته داوران طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز